♡ IKM UKE 30 ♡

Jeg måtte svi av en test i går og idag! Begge er helt blenda. Det er riktignok vanlig MakeSure, så jeg hadde ikke store forventninger til verken eller. På den idag så jeg evap-linjen mest testen trakk, blendende hvit. Nå har jeg bare to tester til, så jeg må vente til onsdag med neste test tror jeg, da er jeg 10-11 dpo
Hvis det er implantasjon i dag så er det kanskje en strek til onsdag ja ut i fra hva jeg har lært her nå :smug:

Hvis det er implantasjon i dag så er det kanskje en strek til onsdag ja ut i fra hva jeg har lært her nå :smug:
Jaaa, men jeg tror en eventuell implanasjon skulle skjedd ca tre dager siden, da begynte murringene å ta av. Det kan såklart være bare vanlig før mens-murring også, men jeg syns mageområdet er hardere også. Her analyserer vi alt som analyseres kan! Og om implantasjon skjedde fire dager siden og min baseline hcg er to, så vil den jo kun være åtte idag. Er det tre dager siden, vil hcg bare være ca seks, og kanskje fortsatt så svakt at dett ikke kan plukkes opp av 25-sensitivitetstest? Pluss MakeSure er kjent for dårlig fargestoff. Så jeg klamrer meg til håpet fortsatt, og fiser som en okse!

Jaaa, men jeg tror en eventuell implanasjon skulle skjedd ca tre dager siden, da begynte murringene å ta av. Det kan såklart være bare vanlig før mens-murring også, men jeg syns mageområdet er hardere også. Her analyserer vi alt som analyseres kan! Og om implantasjon skjedde fire dager siden og min baseline hcg er to, så vil den jo kun være åtte idag. Er det tre dager siden, vil hcg bare være ca seks, og kanskje fortsatt så svakt at dett ikke kan plukkes opp av 25-sensitivitetstest? Pluss MakeSure er kjent for dårlig fargestoff. Så jeg klamrer meg til håpet fortsatt, og fiser som en okse!
Hahaha holder på likens, blir sprø av all matematikken som har vært innom hodet mitt siste dagene :hilarious: :hilarious: Haha som en okse faktisk :laughing021

Blenda vanlig test, 10 dpo. Har ikke tidligtester tilgjengelig og vil bruke opp de testene jeg har liggende. Blir sprø av å vite at de ligger der :hilarious:

Vedlegg

• 20250722_063738.jpg
    20250722_063738.jpg
    1 MB · Visninger: 57
Jeg kan settes på TR…
Hadde litt spotting sent i går kveld og i dag kom TR for fullt. Tok også en test som var så blenda man får de :(
Denne PP vet jeg ikke helt når EL var for tenkte jeg skulle prøve å ikke teste for å muligens fjerne litt stress, men har egentlig ikke fungert, så blir EL-testing igjen denne nye PP. Tenkte også å prøve meg på hostesaft, Q10, ananas og Wild Jam denne runden. Er det noe annet noen av dere har prøvd som dere anbefaler? :love7

Har fortsatt intense murringer rett overfor skambenet, nå på dag tre :nailbiting: sover dårlig om natten fordi jeg sliter med å finne en god stilling, føles som det strekker veldig i området da. Det føles helt likt som da jeg var gravid med sønnen min, så hvis jeg ikke er gravid nå skjønner jeg ingenting. Da må jeg ta meg en tur til legen :hilarious:

Vanskelig å se på så kort tid men synes det ser ut som en svaaaak stigning fra i går tidlig til i dag tidlig :smiley-angelic001 Da er spørsmålet bare hvor lenge man skal vente på å ta en digital test…skal også på masse besøk fra i dag og fremover så må nesten si til folk at jeg kanskje er gravid…? Hadde ønsket jeg kunne vente lenger denne gangen men alle vet vi prøver så går liksom ikke å skjule heller.

Vedlegg

• IMG_7915.jpeg
    IMG_7915.jpeg
    588 KB · Visninger: 84
Har hatt utrolig fin stigning på graviditetstestene mine siden torsdag 10 dpo, men i dag 15 dpo har faktisk testen blitt svakere, og det var den siste jeg hadde:sorry: Jeg blir ikke sånn umiddelbart kjempebekymret, men blir jo litt bekymret selvfølgelig. Tenker jeg burde ta en test i morgen og overimorgen bare for å se at de fortsetter å stige, men har brukt babyplan og de tar det jo flere dager å få... Har hørt en bør fortsette med samme merke, men går kanskje bra å gå over til Makesure sine tester, og de selges vel på Meny. Kryss fingrene for meg :smiley-angelic001
IMG_6126.jpg

Last edited:
Vanskelig å se på så kort tid men synes det ser ut som en svaaaak stigning fra i går tidlig til i dag tidlig :smiley-angelic001 Da er spørsmålet bare hvor lenge man skal vente på å ta en digital test…skal også på masse besøk fra i dag og fremover så må nesten si til folk at jeg kanskje er gravid…? Hadde ønsket jeg kunne vente lenger denne gangen men alle vet vi prøver så går liksom ikke å skjule heller.

Jeg testet slik som din siste på kvelden. Morgenen etter testet jeg positivt på clearblue sin digitale ultratidlig. Prøvde ikke å teste før, så mulig den også hadde slått ut tidligere. Hvis du har en tidlig digitaltest ville jeg gitt det et forsøk :D

Edit: ser du har testet på "vanlig" test (og ikke tidligtest som jeg gjorde). Da tipper jeg at du fort kan få utslag på "vanlig" digital også!

Jeg kan settes på TR…
Hadde litt spotting sent i går kveld og i dag kom TR for fullt. Tok også en test som var så blenda man får de :(
Denne PP vet jeg ikke helt når EL var for tenkte jeg skulle prøve å ikke teste for å muligens fjerne litt stress, men har egentlig ikke fungert, så blir EL-testing igjen denne nye PP. Tenkte også å prøve meg på hostesaft, Q10, ananas og Wild Jam denne runden. Er det noe annet noen av dere har prøvd som dere anbefaler? :love7
Æsj, TR er en gledesdreper :shifty: Sitter å venter på henne selv..

Har opplevd selv at å ikke teste nesten er mer stressende, øver meg på å være mer chill med både EL og G-tester. Høres ut som du har noen gode planer, jeg gjør sånn som @r.ellacott og legger termometer i handlekurven, så prøver jeg meg på det neste runde :Heartpink

Jeg kan settes på TR…
Brukte mucinex, Q10 og menskopp forrige PP det klaffet. I tillegg har jeg alltid sverget til conceive +

Har hatt utrolig fin stigning på graviditetstestene mine siden torsdag 10 dpo, men i dag 15 dpo har faktisk testen blitt svakere, og det var den siste jeg hadde:sorry: Jeg blir ikke sånn umiddelbart kjempebekymret, men blir jo litt bekymret selvfølgelig. Tenker jeg burde ta en test i morgen og overimorgen bare for å se at de fortsetter å stige, men har brukt babyplan og de tar det jo flere dager å få... Har hørt en bør fortsette med samme merke, men går kanskje bra å gå over til Makesure sine tester? Kryss fingrene for meg :smiley-angelic001
Vis vedlegget 465480
En litt svakere test kan skyldes mer utvannet urin i forhold til dagen før? Krysser fingrene :Heartred

Jeg testet slik som din siste på kvelden. Morgenen etter testet jeg positivt på clearblue sin digitale ultratidlig. Prøvde ikke å teste før, så mulig den også hadde slått ut tidligere. Hvis du har en tidlig digitaltest ville jeg gitt det et forsøk :D

Edit: ser du har testet på "vanlig" test (og ikke tidligtest som jeg gjorde). Da tipper jeg at du fort kan få utslag på "vanlig" digital også!
Takk for svar! Skal kjøpe inn digital ultratidlig og vanlig i dag og teste i kveld :cool05

Her ser du hvor svak streken var på en vanlig ms når jeg fikk positiv digital :D
IMG_3932.jpeg

Back
Topp