Hvis det er implantasjon i dag så er det kanskje en strek til onsdag ja ut i fra hva jeg har lært her nåJeg måtte svi av en test i går og idag! Begge er helt blenda. Det er riktignok vanlig MakeSure, så jeg hadde ikke store forventninger til verken eller. På den idag så jeg evap-linjen mest testen trakk, blendende hvit. Nå har jeg bare to tester til, så jeg må vente til onsdag med neste test tror jeg, da er jeg 10-11 dpo

sover dårlig om natten fordi jeg sliter med å finne en god stilling, føles som det strekker veldig i området da. Det føles helt likt som da jeg var gravid med sønnen min, så hvis jeg ikke er gravid nå skjønner jeg ingenting. Da må jeg ta meg en tur til legen
Da er spørsmålet bare hvor lenge man skal vente på å ta en digital test…skal også på masse besøk fra i dag og fremover så må nesten si til folk at jeg kanskje er gravid…? Hadde ønsket jeg kunne vente lenger denne gangen men alle vet vi prøver så går liksom ikke å skjule heller.
Jeg blir ikke sånn umiddelbart kjempebekymret, men blir jo litt bekymret selvfølgelig. Tenker jeg burde ta en test i morgen og overimorgen bare for å se at de fortsetter å stige, men har brukt babyplan og de tar det jo flere dager å få... Har hørt en bør fortsette med samme merke, men går kanskje bra å gå over til Makesure sine tester, og de selges vel på Meny. Kryss fingrene for meg
Sitter å venter på henne selv..