♡ IKM UKE 30 ♡

7dpo, syns jeg så noe på testen i morrres, og tok den opp nå, syns bedre nå som den er tørket :nailbiting: vanlig test. Tomme for strimler og farmasiet har ikke sendt pakken med tester i dag :bored: har bare cb med uke indikator...mulig en av de ryker i morgen
Vis vedlegget 465433
Jeg ser! Samme skjedde med meg. Vet noen om testen er gyldig om det kommer noe mer etter 5 min? Her er den samme jeg postet tidligere i dag, med kanskje 1 time mellomrom. Visste den til ei venninne, men hun så ikke noe. Ser dere? Håper ikke jeg innbiller meg strek :laughing002

1000009785.jpg

Oiii spennende, festedipp? kjenner du noe annet? Fising er et godt symptom for meg! Heia heia!! :joyful:
Jeg får alltid dipp på 7dpo, men jeg er jo 8 eller 9 idag. Har kjent på en del de siste dagene, det kan være wild yam som jobber på, men jeg håper-håper-håper. Er SÅ sjukt trøtt og sliten, men det tror jeg er varmen.

Jeg ser! Samme skjedde med meg. Vet noen om testen er gyldig om det kommer noe mer etter 5 min? Her er den samme jeg postet tidligere i dag, med kanskje 1 time mellomrom. Visste den til ei venninne, men hun så ikke noe. Ser dere? Håper ikke jeg innbiller meg strek :laughing002

Vis vedlegget 465434
Jaaa jeg ser :Heartpink :Heartpink Svarer bare for min egen del, men her har det alltid vært graviditet når det skjer.. så håper for deg!!

Jeg får alltid dipp på 7dpo, men jeg er jo 8 eller 9 idag. Har kjent på en del de siste dagene, det kan være wild yam som jobber på, men jeg håper-håper-håper. Er SÅ sjukt trøtt og sliten, men det tror jeg er varmen.
Tenkte å begynne på wild yam i dag, hvilken dosering bruker du?

Vis vedlegget 465434
I teorien er den vel ikke gyldig, men alle mine som har vært sånn har utviklet seg. Tilfeldigvis hatt de Nordic Health testene alle de siste gangene jeg har vært gravid :hilarious: ikke kjøpt de så ofte så veldig tilfeldig. Men ja, jeg ser!

Jeg startet på 3+2 fra 1-6dpo, så 2+2 7-9dpo. 10-12 dpo tar jeg 2+1, så fortsetter jeg med 1+1 dersom positiv test. Dersom testen er negativ 12 dpo slutter jeg.
Tusen takk Da prøver jeg den doseringen, tokk for lite og kort forrige gang. Nå kjører jeg på om prøver nye vitaminer og ananas i tillegg hehe

Jeg måtte svi av en test i går og idag! Begge er helt blenda. Det er riktignok vanlig MakeSure, så jeg hadde ikke store forventninger til verken eller. På den idag så jeg evap-linjen mest testen trakk, blendende hvit. Nå har jeg bare to tester til, så jeg må vente til onsdag med neste test tror jeg, da er jeg 10-11 dpo

Vedlegg

• IMG_2347.jpeg
    IMG_2347.jpeg
    757,3 KB · Visninger: 51
Back
Topp