Ja, det er som regel en skuff å prøve seg på test, blir nesten kvalm av at det lyser blanktSkulle aldri ha tatt test i dagLevde så godt i håpet. Nå har jeg bare lyst å legge meg, gråte og hoppe over hele dagen
Men neida, vi måtte plutselig reise til svigers tidligere enn planlagt. Så da tramper jeg heller rundt og er sur mens jeg pakker med meg alt jeg trenger til tr om noen dager. Håper på at hodet klarer å justere seg som det alltid har gjort før, og huske på at 10 dpo fortsatt er tidlig
Dette blir bare tøffere og tøffere for hver pp, spesielt når realiteten er at vi kanskje aldri får det til
![]()
Du har lov å være litt sur, men som du sier så er det enda muligheter, det er nesten like vanlig å ikke få strek før 11 og til og med 12 også selv om man mister håpet litt rundt 10 
Tenker dere på noen grep fremover hvis det ikke går snart? Tenker jo litt på det jeg ifht. meg selv.
Levde så godt i håpet. Nå har jeg bare lyst å legge meg, gråte og hoppe over hele dagen
Men neida, vi måtte plutselig reise til svigers tidligere enn planlagt. Så da tramper jeg heller rundt og er sur mens jeg pakker med meg alt jeg trenger til tr om noen dager. Håper på at hodet klarer å justere seg som det alltid har gjort før, og huske på at 10 dpo fortsatt er tidlig
Dette blir bare tøffere og tøffere for hver pp, spesielt når realiteten er at vi kanskje aldri får det til

er bare 8 dpo, så fortsatt en del dager til jeg får pålitelig testsvar (har aldri fått før tidligst 11 dpo). Blir skikkelig skuffet hvis det ikke blir noe nå..
Ta litt ekstra vare på deg selv i dag