♡ IKM UKE 30 ♡

Ser ut til at eggløsning var i går, så da håper jeg TR blir forskjøvet og. Blitt så engasjert i deres tester og, så blir gjerne litt til hvis det er greit?
Ja håper jo du blir her også som sagt, du hører jo til her og fordi om :Heartpink Vi får følge med på deg videre over i neste uke :joyful:

Vis vedlegget 465418

Tørs ikke å stole på noe likevel jeg for strimlene er så svake, men :dance008 får vel ta en seier for en seier og så deppe sammen hvis det ikke går veien etterpå tenker jeg :Heartpink:love7 krysser alt for at den har lyst til å bli der inne :shy::smiley-angelic001
Herlighet så gøy å se noen gravide og gravidstreker her!! Er sååå lykkelig for deg, krysser fingrene for deg, MASSE lykke til :Heartpink :joyful: Jeg får føre deg opp på ‘gravid ja? Det står jo svart på hvitt !

Feste smerter kan være veldig likt med mens kramper. Så x for at det er det og ikke TR
Ja, men ikke så smertefulle vel :shy: Ble helt kvalm av det. Så gav det seg etter noen timer og har vært rolig der nede i dag.. føler det pleier å bli stille før tante rød-stormen:meh:

Last edited:
Nå fikk jeg sterke murringer rett overfor skambenet, akkurat som jeg har hatt når jeg har vært gravid :nailbiting: er bare 8 dpo, så fortsatt en del dager til jeg får pålitelig testsvar (har aldri fått før tidligst 11 dpo). Blir skikkelig skuffet hvis det ikke blir noe nå..
Tok du test i dag? :smug:

Skikkelig tempdropp igjen idag, ikke godt å si hva som skjer med denne kroppen! Det er iallefall heftig med murringer, og jeg fiser som fy - enda verre en normalt :woot:

IMG_2333.jpeg

Jeg er litt usikker på om jeg er 8 eller 9 dpo idag, jeg syns FF setter krysset en dag for tidlig.

Tok en tidligtest på utvannet urin :banghead: er bare 9 dpo, men ble litt ivrig. Vet ikke om det er skygge jeg ser der fargestoffet skal være.
Spennende, det er ikke supertydelig, men likevel som om noe er der også hvis du skjønner :hilarious: håper det utvikler seg til noe!!

Skikkelig tempdropp igjen idag, ikke godt å si hva som skjer med denne kroppen! Det er iallefall heftig med murringer, og jeg fiser som fy - enda verre en normalt :woot:

Vis vedlegget 465429
Jeg er litt usikker på om jeg er 8 eller 9 dpo idag, jeg syns FF setter krysset en dag for tidlig.
Oiii spennende, festedipp? kjenner du noe annet? Fising er et godt symptom for meg! Heia heia!! :joyful:

Åneiii så urettferdig det må føles :arghh::Heartpink Hvordan går det med deg i dag?
Det er kjipt ja.. Hvem som helst kan jo få barn naturlig. Syns det burde holde å vise til hvem og hvor vi er nå.. Det gjør jo plan B vanskeligere for oss, og vi vet allerede at plan A (naturlig) har veldig dårlige odds, så håpløsheten tar litt over innimellom.:bag:
Men det går heldigvis bedre i dag:happy: Jeg tror ikke det har klaffet, men det er liksom ikke helt avsluttet før tr kommer. Da blander jo hormonene seg inn også, så vi får se hvordan humøret blir da:hilarious: Hvordan går det med deg?:Heartred

Samma her, men kroppen din har vel ikke rukket å fått «beskjed» om en evt implantasjon eller at mens-må-starte-signalet enda, så det er nok bare progesteron-stigning enda for deg :Heartred
Håper på det ja! Er på tur på ferie nå med familien, så det kan bli noen spennende dager. Har tatt med meg tester :laughing002

Back
Topp