Sommerfugl)
Forelsket i forumet
Endelig synker tempen! Det er endelig håp! Ble feil med eggløsningstesten så nå må jeg vente et par timer til neste urin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dvs, «hvis du er klar så må du bare fjerne den». OM jeg er klar, da
har lite troa på denne første prøveperioden, da vi la inn aksjer igår kveld, jeg har mest sannsynlig EL idag (basert på EL slim, stikninger i livmor og første positive EL test igår morges), og jeg fikk fjernet kobberspiralen imorges kl 0830
men mirakler kan vel skje, og jeg har blitt fort gravid de andre gangene, så kanskje høy fertilitet slår inn. Etter å ha fulgt med på forumet de siste månedene er jeg hvertfall så klar for å komme igang at jeg ikke klarte å la vær IKM gruppe 

Ullgenseren - 31 - B3 - PP1 - EL 22.05 - IKM 06.06
Melder meg inn, da ivrigheten tok overhånd! Har fått med meg mannen på barn nummer tre, og igår ga han grønt lys for å fjerne spiralendvs, «hvis du er klar så må du bare fjerne den». OM jeg er klar, da
har lite troa på denne første prøveperioden, da vi la inn aksjer igår kveld, jeg har mest sannsynlig EL idag (basert på EL slim, stikninger i livmor og første positive EL test igår morges), og jeg fikk fjernet kobberspiralen imorges kl 0830
men mirakler kan vel skje, og jeg har blitt fort gravid de andre gangene, så kanskje høy fertilitet slår inn. Etter å ha fulgt med på forumet de siste månedene er jeg hvertfall så klar for å komme igang at jeg ikke klarte å la vær IKM gruppe
Vis vedlegget 460954
Åå, masse lykke til! Var det kobber eller hormonspiral? Leser meg til forskjellige erfaringer med hvor fort man kan bli gravid etter uttak, og det ser ut til kobber (som jeg hadde) ikke skal ha noe innflytelse på syklus. Så kan jo i teorien skje noe veldig snart!Så spennende! Jeg har nettopp fjernet spiral selv (under 1 mnd siden), så veldig klar for å starte prøveperioden igjen!
Uff, kjenner meg igjen. Litt samme situasjon her, men det er jeg som har lang reisevei. Vi er også i prosess med å selge hus, men vil likevel bety pendling for minst en av oss. Vi vurderer også alternativer for å få hverdagen til å være mer i balanse. Jobbskifte, jobbe redusert, betale seg fra ting (vaskehjelp, måltidskasser, barnepike osv). Har nettopp hatt noen dager med ekstrem uro og frustrasjon over situasjonen, men endelig litt bedre idag. Er også rimelig sikker på at hormonene gjør det enda verre.1 dpo og skikkelig nedstemt i dag. Sikkert noe hormon/østrogen-greier. Sitter på hjemmekontoret mitt og surmuler, og hadde null tålmodighet med ungene i dag tidlig (klarte å holde det meste i eget hode heldigvis). Lei av å måtte ta så mange morgener og ettermiddager alene siden mannen har lang reisevei, og sitter og lurer på hvordan det skal bli med et tredje barn. Vet det kommer til å gå, vi har både familie i nærheten og mannen sier han kan jobbe redusert eller få jobb nærmere, men i dag er en sånn dag der bare de negative tankene får plass.
Jeg har hatt hormonspiral, så veldig spent på hvor fort det tar å bli gravid. Jaa fikk eggløsning sent denne syklusen, har som regel syklus på mellom 28-31 dager, så håper det rette seg etter første syklusrunde etter uttak av spiral. Har et barn fra før som er 1 1/2 årÅå, masse lykke til! Var det kobber eller hormonspiral? Leser meg til forskjellige erfaringer med hvor fort man kan bli gravid etter uttak, og det ser ut til kobber (som jeg hadde) ikke skal ha noe innflytelse på syklus. Så kan jo i teorien skje noe veldig snart!
Ser du nettopp har fått tilnærmet positiv el test! Også litt sent i syklus, akkurat som meg. Pleier du ha lange sykluser? Og har du barn fra før? (Sorry hvis du har beskrevet det tidligere - har ikke lest så nøye gjennom tråden)
Hvor gamle er dine?Krysser fingrene for at du kommer fort tilbake i syklus! Har du tatt flere EL tester? Min ser ut til å være negativ igjen, så håper det betyr at EL er overstått og at den ene i siste liten ligginga var tidsnokJeg har hatt hormonspiral, så veldig spent på hvor fort det tar å bli gravid. Jaa fikk eggløsning sent denne syklusen, har som regel syklus på mellom 28-31 dager, så håper det rette seg etter første syklusrunde etter uttak av spiral. Har et barn fra før som er 1 1/2 årHvor gamle er dine?
Nydelig!Endelig skjer det ting!!
Vis vedlegget 460965

Woho! Endeligdå e det berre å satsa på at gullegget slipper og svømerne er klar
![]()
Jaa! Alt har jo gått galt denne syklusen så blir et mirakel om det klafferHar oppdatertendelig dpo land! Blir spennende å sjå
når ryke første test?
Tenker jeg mulig rykker 8 DPO 
Klarer DU å holde deg heeelt til 8dpo?Jaa! Alt har jo gått galt denne syklusen så blir et mirakel om det klafferTenker jeg mulig rykker 8 DPO
![]()

Jaa håper på det! Da krysser vi fingrene for at el har kommet med gullegget! Åå så koselig alder da! Ja veldig fin alder på minste her å nå, så gøy altså!Krysser fingrene for at du kommer fort tilbake i syklus! Har du tatt flere EL tester? Min ser ut til å være negativ igjen, så håper det betyr at EL er overstått og at den ene i siste liten ligginga var tidsnok
Åååh har selv ei på 5 og ei på 1 1/2. utrolig kjekk alder på minste nå!
Det var det daKlarer DU å holde deg heeelt til 8dpo?![]()

glemte det jeg! Haha jaa noen ganger glemmer manDriver og rydder så må jeg sette meg ned litt, også så kjenner jeg at jeg får skikkelig vondt nå og lurer på hvorfor jeg skal få vondt i magen/venstre siden nå.. åja stemmer, skal ha eggløsningglemte det jeg!
Da slipper det endelig.. Håper på bebis![]()
Herlig!Minnes alderen 1-2 var strevsom med første, men minste nå er litt mildere og utrolig festlig. Så er vi nok litt mer avslappet i foreldrerollen også, så da føles nok alt litt mer harmonisk ut ogsåJaa håper på det! Da krysser vi fingrene for at el har kommet med gullegget! Åå så koselig alder da! Ja veldig fin alder på minste her å nå, så gøy altså!
Har testet en til nå: kanskje el skjer i natt eller i morgen?Vis vedlegget 460991
Ser da veldig lovende ut! Merker du noe symptomer? Her er el smerter blitt mer og mer merkbart for hver graviditet, så er egentlig ikke i tvil. Men brukte el tester denne syklusen for å dobbeltsjekke om antagelsene stemte Jeg har hatt mye el-slim denne uka, og kan ikke huske at jeg har hatt eggløsningssmerter før, men det hadde jeg mye av i går kveld. Så litt gøy å kjenne kroppen sin og vite hva som skjer! Jaa, har testet her også, iallfall når syklusen ble så mye lengre enn antatt, men nå er vi straks i DPO-land begge to!Minnes alderen 1-2 var strevsom med første, men minste nå er litt mildere og utrolig festlig. Så er vi nok litt mer avslappet i foreldrerollen også, så da føles nok alt litt mer harmonisk ut ogsåSer da veldig lovende ut! Merker du noe symptomer? Her er el smerter blitt mer og mer merkbart for hver graviditet, så er egentlig ikke i tvil. Men brukte el tester denne syklusen for å dobbeltsjekke om antagelsene stemte
![]()