IKM uke 23⚘️⚘️

CD (berre vent litt, må sjekka appen :hilarious: ) 14!
Her er nok kroppen brq i rute trur eg, starta å testa i går og både i går og i dag var ganske lave. Pleie som oftast å testa sterkast på mårningen/formiddagen, så gidde ikkje testa fleire ganger til dagen før den er litt sterkere. Forvente nok EL om 3-4 dagar tippe eg. Slimet har såvidt starta!

Kor i løypa ligger folk an?
Jeg er på CD 11 - lave tester på LH men noe økning og ordentlig EL slim ikveld :woot:

Sist jeg ble gravid er jeg rimelig sikker på at jeg hadde samleie på CD16, noe som virker noe sent ifht min regelmessige syklus på 28 dager, men jeg skal få lagt inn aksjer litt etter EL denne PP for å teste det også :Heartpink

Blir utsatt for en "lure høne" denne syklusen :hilarious: Nå må det bli eggløsning på torsdag i stede..

Vedlegg

• IMG_6841.jpeg
    IMG_6841.jpeg
    93,5 KB · Visninger: 37
Plutselig er du i dpo-land!
Her aner jeg egentlig lite om hvor jeg er i syklus. Har hatt økende LH tester siden mensen var ferdig, og Premom sier jeg har hatt peak på CD8!! Har en del menssmerter som jeg pleier å ha mellom el og mens, men denna kroppen er helt på styr med signaler og hormoner gjennom hele mnd, så jeg vet ikke hva jeg skal tro :hilarious: Nå er jeg tom for tester, så det får bare stå til. Henger litt her i denne gruppen uansett!
Kjekt at du henger her :love017

Jeg er på CD 11 - lave tester på LH men noe økning og ordentlig EL slim ikveld :woot:

Sist jeg ble gravid er jeg rimelig sikker på at jeg hadde samleie på CD16, noe som virker noe sent ifht min regelmessige syklus på 28 dager, men jeg skal få lagt inn aksjer litt etter EL denne PP for å teste det også :Heartpink
Spennende! Du kan jo ha kortere lutealfase og likevell ha 28 dagars syklus då:happy:

⚘️ rebi11 - 32 - B2 - PP6 - EL 20.05 - IKM 03.06

Jeg kan flyttes en dag :dance011 Og er på barn nr 2, ikke 5 haha :hilarious: skrivefeil!
Sjå der du, plutselig berre eit barn og ikkje 4:cool14

Blir positiv test i dag, lurer på om eggløsning er i dag også. Om jeg får en topp før 12 så slipper egget 12 i kveld. Det samme hendte sist mnd. fikk et hopp på BBT samme dag som positiv test og eggløsning 12 timer etterpå..

Vedlegg

• IMG_6855.jpeg
    IMG_6855.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 30
  • IMG_6857.jpeg
    IMG_6857.jpeg
    119,5 KB · Visninger: 31
  • IMG_6856.jpeg
    IMG_6856.jpeg
    203,4 KB · Visninger: 32
CD 12 - nå skjer det ting på EL testene :woot:

Litt forskjellige resultater om jeg legger de inn i «premom» eller i «other» i premom appen, men det skjer noe her nå iallefall! Vi skal legge inn aksjer imorgen (torsdag), forhåpentligvis også fredag og lørdag om avlshingsten er «up-for-it» :hilarious: Tror EL kommer fredag. Har ikke fått lagt inn aksjer tidligere dager/idag siden mannen sparte opp og avla sædprøve idag.
IMG_3899.jpeg
IMG_3900.jpeg

Da var siste test tatt og jeg sier meg ferdig og setter topp.. har flere tester på posten, men formen er så dårlig så de får vente til jeg har vært hos legen i morgen. Nå blir det eggløsning i løpet av de neste 24 Timene :love017

Vedlegg

• IMG_6893.jpeg
    IMG_6893.jpeg
    96,4 KB · Visninger: 26
  • 33620E75-C306-49CB-9C2A-62E2365D3E5D.jpeg
    33620E75-C306-49CB-9C2A-62E2365D3E5D.jpeg
    913,4 KB · Visninger: 26
Melder meg inn her siden EL kommer mye senere enn antatt :playful: CD22, og venter fortsatt, men eggløsningsslim har kommet og fått eggløsningssmerter ikveld
Sommerfugl_- -30 år - B2 - PP1 - EL (kanskje) 24.05 - IKM 07.06

Da var siste test tatt og jeg sier meg ferdig og setter topp.. har flere tester på posten, men formen er så dårlig så de får vente til jeg har vært hos legen i morgen. Nå blir det eggløsning i løpet av de neste 24 Timene :love017
Woho! Endelig :dance011 då e det berre å satsa på at gullegget slipper og svømerne er klar☺️

Melder meg inn her siden EL kommer mye senere enn antatt :playful: CD22, og venter fortsatt, men eggløsningsslim har kommet og fått eggløsningssmerter ikveld
Sommerfugl_- -30 år - B2 - PP1 - EL (kanskje) 24.05 - IKM 07.06
Velkommen hit :happy:

Måtte bare fortsette å teste litt siden jeg ble så overrasket over at testen ble positivt cd13 og ikke nærmere 18 som forventet. I dag er jeg ganske sikker på jeg har hatt eggløsning, med murringer lavt i magen. Så det er kjempestas å allerede snart være i dpo-land! :D
20250521_195247.jpg

Hei! Litt usikker på om jeg skal melde meg opp her eller neste IKM gruppe. Jeg trenger litt tyde hjelp, er litt forvirret. Jeg har pcos og får letrozol for å fremprovosere eggløsning, dette har jeg nå gått på i 5 runder uten hell. Ved tidligere eggløsning så har det kommet på cd 19, men nå lurer jeg litt på om det allerede har vert utifra tester på cd15.
Vanligvis har jeg sterke eggløsningssmerter og ikke noe merkbar utflod. Men igår syns jeg testen var ganske positiv og itillegg merket jeg mye utflod.

Vedlegg

• IMG_6483.jpeg
    IMG_6483.jpeg
    143,5 KB · Visninger: 35
Hei! Litt usikker på om jeg skal melde meg opp her eller neste IKM gruppe. Jeg trenger litt tyde hjelp, er litt forvirret. Jeg har pcos og får letrozol for å fremprovosere eggløsning, dette har jeg nå gått på i 5 runder uten hell. Ved tidligere eggløsning så har det kommet på cd 19, men nå lurer jeg litt på om det allerede har vert utifra tester på cd15.
Vanligvis har jeg sterke eggløsningssmerter og ikke noe merkbar utflod. Men igår syns jeg testen var ganske positiv og itillegg merket jeg mye utflod.

Synes teststrekene så like ut ja så virker jo som om du har hatt eggløsning!

Vanskelig å tyde når den positive er sååå close og så er det ingen andre tester før eit døgn etterpå. Hadde det vært ein med normal syklus ville eg sagt at den er positiv nok ja, men så har eg sett så mange med pcos som får slike uten at egget slipper, kroppen prøve liksom.
Du temper ikkje? Er ofte tempen som vil gi deg ein tydelig indikasjon på at EL har vært. Men enn så lenge ville eg kanskje tenkt at egget har sluppet :smiley-angelic001

PP2 - CD 13 Tror EL kommer idag eller imorgen :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Ikke veldig mye EL slim å merke, men bra conceive plus har kommet i posten for det skal testes på aksjelegging ikveld :hug003

IMG_3905.jpeg
IMG_3907.jpeg

Back
Topp