IKM uke 23⚘️⚘️

Sol92 - 32 - B2 - PP1 - EL 22.05 - IKM 05.06

Ble gravide uten å egentlig prøve i forrige syklus, men endte med en spontanabort. Da kjente vi at ønsket om nr. 2 er sterkt, så nå starter prøvingen. Jeg er litt usikker på syklusen etter sa, men tar utgangspunkt i vanlig syklus. Har nå hatt eggløsningssmerter i 4 dager, må vel sjekke i morgen om eggløsningstesten er positiv.
Velkommen hit :love017 så domt at du mistet, men så fint at det gav lyst å prøve på nr 2❤️ håper du blir kjapt gravid igjen:smiley-angelic001 kor gammel er B1?

Vi skulle ikke begynne prøving før til høsten/neste vår, men etter vi trodde jeg fikk positiv test forrige syklus klarte vi ikke vente lenger :hilarious: Vi har et januar og et marsbarn, så hvorfor ikke prøve oss på et februarbarn i samme slengen? :joyful:

Stjernest0v - 29 - B3 - PP1 - EL 17.05 - IKM 01.06

Redigert: Endret EL dagen til 17. Har lest meg opp litt og mest sannsynlig ville jeg hatt EL i går mtp når jeg fikk første positive test. Hadde kraftige EL-smerter i går kveld og i dag er det ingenting.
Velkommen hit :love017 du endra nok tilbake rekner eg med? For med IKM 1.6 så havner du i uke 22. Men du kan sjølvsagt henge her om du vil det:happy119

Fikk den øverste i går og den nederste i dag. Tror dere LH-toppen er enda og at jeg da kanskje får EL i morgen eller den 19.? Det er sånn jeg forstår det, at så lenge testen er positiv så har man ikke hatt EL? :bored:
Såvidt meg bekjent er det slik at egget slipper alt fra 12 - 48t etter første positive test, så er liksom den som gjelder. Usikker om det MÅ gå ned i LH før egget er sluppet liksom, trur ikkje det er ein fasit:confused005 eg har alltid hatt EL samme dag som positiv test, varierer dogg veldig kor lenge dei er positive.

CD10 - when to hump and when not to hump?

Fremdeles lave verdier på BP tester. Blir litt planlegging denne uken siden jeg får EL og han skal avlegge sædprøve på onsdag for fertilitetssjekk. Det blir ingen humping før onsdag iallefall sånn at han får spart opp til den prøven, så får jeg se om det er for sent å legge inn aksjer på fredag og videre i helgen, men tror det skal være en ok plan. Men det blir fryktelig travelt med jobb, humping og middagsbesøk på fredag, lurer på om vi må ta avspasering for å få tid til alt :hilarious:

Leser litt om at man bør ta EL tester mellom kl 10-18, på 2-4 timers urin og på samme tidspunkt hver dag, og gjerne en om morgenen og en om ettermiddag. Jeg som jobber ofte 10-12 timer må ta med meg EL tester på jobb skal jeg få det til å gå opp :laughing001Noen som har erfaringer med dette her? Clearblue digital EL test sier bare hver morgen er ok. Jeg fikk ikke utslag med Clearblue sist EL periode så tenker å teste den på nytt denne gangen.

IMG_3869.jpeg
IMG_3868.jpeg

1000004737.png

Syns egentlig testen så sterkere ut i dag, men pre mom er uenig :dead: masse slim i dag. Måtte gåhjem fra jobb pga uvel og kvalm. Så håper jeg orker aksjer i dag

Dag 14 av syklus og fikk maksimal på fertilitetsmonitoren i dag:smiley-bounce012 men når regner jeg dpo da? For den vil jo være på Max i dag og i morgen.

Regner meg selv 1 dpo i dag, masse el smerter i går. Og ingen i dag. Ble lagt aksjer i går kveld og ble liggende i hele natt ;) syns ikke dette skal drøye noe mer nå. Har jo egentlig prøvd siden August 24.

Hm nå ble jeg helt forvirret her. Er ikke denne knall positiv? Gårsdagens under. Er på SD 14, forventet eggløsning SD 18. Alltid hatt syklus på 30/31 dager, og sist måned slo positiv ut dag 17. Men det var første gang jeg testet i denne prøveperioden. Jeg får fortsette å teste, vi la heldigvis inn aksjer i går! Hadde lagt opp løp med ligging mandag, onsdag, fredag :hilarious:

20250520_120124.jpg

Dag 14 av syklus og fikk maksimal på fertilitetsmonitoren i dag:smiley-bounce012 men når regner jeg dpo da? For den vil jo være på Max i dag og i morgen.
Hurra! Akkurat det klarer ikke jeg å bli helt klok på heller. Men tror man regner eggløsning 12-24 timer fra første positive, og så er 1 dpo dagen etter det igjen. Så jeg ville kanskje tenkt 1 dpo er torsdag? Men som sagt, blir så usikker på det der selv.

:) Hm nå ble jeg helt forvirret her. Er ikke denne knall positiv? Gårsdagens under. Er på SD 14, forventet eggløsning SD 18. Alltid hatt syklus på 30/31 dager, og sist måned slo positiv ut dag 17. Men det var første gang jeg testet i denne prøveperioden. Jeg får fortsette å teste, vi la heldigvis inn aksjer i går! Hadde lagt opp løp med ligging mandag, onsdag, fredag :hilarious:

Vis vedlegget 460745
Jeg vil jo den den ser veldig positiv ut:talk017

Hurra! Akkurat det klarer ikke jeg å bli helt klok på heller. Men tror man regner eggløsning 12-24 timer fra første positive, og så er 1 dpo dagen etter det igjen. Så jeg ville kanskje tenkt 1 dpo er torsdag? Men som sagt, blir så usikker på det der selv.
Ja var sånn jeg egentlig tenkte det. Men ble så usikker selv. Er spennende siden det er første syklus etter pille slutt:happy:

Slenger meg med :happy:

Maxi4 - 37 - B3 - PP2 - EL 24.05 - IKM 07.06

Så en liten strek på en tidlig-test forrige periode, så føler den nesten satt, hadde vært såå gøy om det klaffet denne mnd!
Velkommen hit :D satser på det er gullegget som slipper tidlig:dance011

CD (berre vent litt, må sjekka appen :hilarious: ) 14!
Her er nok kroppen brq i rute trur eg, starta å testa i går og både i går og i dag var ganske lave. Pleie som oftast å testa sterkast på mårningen/formiddagen, så gidde ikkje testa fleire ganger til dagen før den er litt sterkere. Forvente nok EL om 3-4 dagar tippe eg. Slimet har såvidt starta!

Kor i løypa ligger folk an?

CD (berre vent litt, må sjekka appen :hilarious: ) 14!
Her er nok kroppen brq i rute trur eg, starta å testa i går og både i går og i dag var ganske lave. Pleie som oftast å testa sterkast på mårningen/formiddagen, så gidde ikkje testa fleire ganger til dagen før den er litt sterkere. Forvente nok EL om 3-4 dagar tippe eg. Slimet har såvidt starta!

Kor i løypa ligger folk an?
Plutselig er du i dpo-land!
Her aner jeg egentlig lite om hvor jeg er i syklus. Har hatt økende LH tester siden mensen var ferdig, og Premom sier jeg har hatt peak på CD8!! Har en del menssmerter som jeg pleier å ha mellom el og mens, men denna kroppen er helt på styr med signaler og hormoner gjennom hele mnd, så jeg vet ikke hva jeg skal tro :hilarious: Nå er jeg tom for tester, så det får bare stå til. Henger litt her i denne gruppen uansett!

Back
Topp