❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Jeg bestilte fra Babyplan (som egentlig er det samme) tidligere i dag, ser ut som du får en gave per kroneterskel du kommer over. Jeg bestilte for under 300, så kunne velge én gave, også sto det at hvis jeg bestilte for 6 kr til, kunne jeg velge en til :hilarious: Men la ikke til gave da, har ikke noe behov for det.
De sender jækla kjapt da, bestillingen var sendt under 3 timer senere! :woot: Men pga. påske så rekker pakken kanskje akkurat å komme innen jeg må begynne å tempe og teste for EL :nailbiting:
Har også bestilt i dag, håper den rekker frem før neste EL :hilarious:

Har også bestilt i dag, håper den rekker frem før neste EL :hilarious:
High five! Mener det kommer ganske raskt, men nå begynner vel ikke ting å bevege på seg igjen før tirsdag. Da er det en uke igjen til EL, så det blir ganske knapt :smiley-ashamed004

High five! Mener det kommer ganske raskt, men nå begynner vel ikke ting å bevege på seg igjen før tirsdag. Da er det en uke igjen til EL, så det blir ganske knapt :smiley-ashamed004
Ja, håper det rekker frem :hilarious: Enda ikke fått TR, men regner med hun kommer som bestilt på fredag...

Min er som regel ganske jevn før den dropper til coverline
Min er litt anderledes denne mnd. Eggløsning var 6 og ikke 8de, sov så dårlig, så målingene rundt eggløsning var ikke gyldige

Vedlegg

• Screenshot_20250416_171631_Samsung Health.jpg
    Screenshot_20250416_171631_Samsung Health.jpg
    154,4 KB · Visninger: 33
Jeg fikk endelig tak i en tidligtest i dag, og dette «noe» som jeg og flere andre her inne syntes å ha sett på de vanlige testene, stemte:

IMG_8459.jpeg

:nailbiting::woot:

3+6 i følge Flo (ikm i morgen), termin 2. juledag. Det blir verdens fineste julegave om det går :Heartred

Jeg fikk endelig tak i en tidligtest i dag, og dette «noe» som jeg og flere andre her inne syntes å ha sett på de vanlige testene, stemte:

Vis vedlegget 458633

3+6 i følge Flo (ikm i morgen), termin 2. juledag. Det blir verdens fineste julegave om det går :Heartred

Gratulerer så mye med spiren :love7 :gen014 :smiley-bounce012 :dummy: :Heartpink :dummy1::Heartpink:wav:cool05:dance008:dance011:happy093:hug007

Vis vedlegget 458633

Gratulerer så mye! :love7 Vil du jeg skal sette deg på gravid, eller vill du vente noen dager? :happy:

Når jeg kommer hjem på søndag er jeg 8DPO, da starter vel testetoget :gen014 Glad jeg ikke tok med meg tester på ferie, for da hadde jeg vel starta med sløseriet i går, som vanlig :laughing002 Vi fikk inn forsøk 3 dager før el, på selve el-dagen og dagen etter denne runden, så er veldig spent på om det gjorde susen :Heartred

Back
Topp