Kjenner det er litt vanskeligere med TR nå som det snart er 1 år siden MAen. Får prøve å håpe på positiv test på den dagen isteden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig forståelig at det er vanskelig! Klem til degKjenner det er litt vanskeligere med TR nå som det snart er 1 år siden MAen. Får prøve å håpe på positiv test på den dagen isteden

Jeg synes denne ser positiv ut, men jeg hadde ikke kopp å tisse, så måtte tisse rett på pinnen. Har brent meg på det før, og fått en falsk positiv. Men synes jeg siktet godt denne gangen, haha.Sniker i gruppa litt. Denne er jo helt klart positivVis vedlegget 458668
Hvorfor tok jeg bare med meg en test på hytta??? Jo fordi jeg hadde ikke flere. Vi skal ned i kveld, får man kjøpt tester noe sted på kvelden langfredag?Jeg synes denne ser positiv ut, men jeg hadde ikke kopp å tisse, så måtte tisse rett på pinnen. Har brent meg på det før, og fått en falsk positiv. Men synes jeg siktet godt denne gangen, haha.
Hvis det er noen søndagsåpne butikker dit dere skal, så kan man nok få tak i rfsu eller make sure tester på butikken. Mange søndagsåpne butikker har åpent på helligdager også 

Sjekker ikke hvilepuls annet enn de siste dager har jeg gått til ubalansert på hrv kurven. 9dpo og har så ville drømmer. En følelse av å være gravid har jeg også, men hvem vet. Spennende dager fremoverGratulerer så mye til dere som har fått positiv test!
Jeg er på ferie med familien, og kjenner etter hvert minste tegn på at det kan ha klaffet på vårt ene forsøk. Er usikker på om det jeg kjenner er vanlige symptomer for mensen, men det jeg synes er litt annerledes er at jeg ikke har ømme pupper, som jeg bruker å ha. Haha, det er kanskje et dårlig tegn egentlig, eller..?
Føler meg også litt ekstra sulten, men det er jeg kanskje alltid før mensen.
Hmm, dere som har fått positiv, kjente dere noe 8 og 9 dpo?
Ellers analyserer jeg hvilepulskurver på Garmin-klokken, og føler meg litt ko-ko. Er vel ikke så mye man kan si ut ifra den heller. Den er stigende, som før mensen…
Fascinerende hvordan hjerteslagene beviser at kroppen må jobbe for å fikse mensen. Ser dere på slikt? Legger ved bilde.
Tok en test i går 8 dpo, og den var helt blenda.![]()
Er nok bare meg som ønsker altfor hardtBilde?
Jeg og er ekstra sulten... men tror det er fordi det er påske og for mye godt i kjøleskapetGratulerer så mye til dere som har fått positiv test!
Jeg er på ferie med familien, og kjenner etter hvert minste tegn på at det kan ha klaffet på vårt ene forsøk. Er usikker på om det jeg kjenner er vanlige symptomer for mensen, men det jeg synes er litt annerledes er at jeg ikke har ømme pupper, som jeg bruker å ha. Haha, det er kanskje et dårlig tegn egentlig, eller..?
Føler meg også litt ekstra sulten, men det er jeg kanskje alltid før mensen.
Hmm, dere som har fått positiv, kjente dere noe 8 og 9 dpo?
Ellers analyserer jeg hvilepulskurver på Garmin-klokken, og føler meg litt ko-ko. Er vel ikke så mye man kan si ut ifra den heller. Den er stigende, som før mensen…
Fascinerende hvordan hjerteslagene beviser at kroppen må jobbe for å fikse mensen. Ser dere på slikt? Legger ved bilde.
Tok en test i går 8 dpo, og den var helt blenda.![]()
Vi har søndagsåpen butikk! Håper jeg rekker den! Vi må komme oss ned fra fjellet først. Dette er jo for spennendeSniker i gruppa litt. Denne er jo helt klart positivHvis det er noen søndagsåpne butikker dit dere skal, så kan man nok få tak i rfsu eller make sure tester på butikken. Mange søndagsåpne butikker har åpent på helligdager også
![]()

D vitamin er jo viktig ja, spesielt at man ikke kan måle omega 3 når alt annet kan måles.Veldig bra d
Bra du har holdt deg frisk med omega 3! Tenker det er bare å fortsette med tilskuddetVi har prøvd av og på i 12 år, kun 1 graviditet, men ikke kjent på lengsel etter barn før nå denne graviditeten kom… Så nå skal vi prøve seriøst fremover, og vurdere IVF…

Tusen takkGratulerer så mye![]()
![]()

Forstår deg godtKjenner det er litt vanskeligere med TR nå som det snart er 1 år siden MAen. Får prøve å håpe på positiv test på den dagen isteden
Hermistet jeg i MA i august i fjor, og 7. april var terminen til Nøtta jeg mistet. Det var så tungt å gå forbi den datoen og enda ikke være gravid på nytt.. Håper det klaffer for oss begge neste gang 
Ahha! Her er også hrv veldig ubalansert, så klokken gir beskjed om å ta det rolig, men jeg mistenker at det er noe stress i forbindelse med håpet om graviditet som slår ut. Husker jeg hadde ville drømmer før positiv test i mine tidligere 3 graviditeter (1 SA). Har ikke drømt så mye nå. Krysser fingrene for deg! Positivt at du føler deg gravid tenker jeg.Sjekker ikke hvilepuls annet enn de siste dager har jeg gått til ubalansert på hrv kurven. 9dpo og har så ville drømmer. En følelse av å være gravid har jeg også, men hvem vet. Spennende dager fremover
Ja, jeg mistenker også at mye påskegodteri fører til store svingninger i sultfølelsen.Jeg og er ekstra sulten... men tror det er fordi det er påske og for mye godt i kjøleskapet
Forøvrig har jeg alltid holdt øye med hvilepulsen. Og før det siste svangerskapet som endte med dødfødsel så var høy hvilepuls alltid et sikkert tegn på at jeg var gravid. Men nå stiger den alltid når jeg får mensen. Og nå er den på vei opp igjen slik som de to siste månedene også. Så har funnet ut at det ikke er noe vits å sjekke lenger.
Vis vedlegget 458673
Er du mange dpo? Jeg husker jeg fikk en god stigning etter IKM da jeg opplevde kjemisk, og det at hvilepulsen sank samtidig som testene ble svakere gjorde at jeg skjønte hvilken vei det gikk da.Er bare 6 DPO. Skyhøy hvilepuls... oppe i 74 i går og i dag. Ligger normalt på mellom 55 og 63. Er litt morsomt at det har endret seg sånn.. før steg den bare når jeg var gravid.Ja, jeg mistenker også at mye påskegodteri fører til store svingninger i sultfølelsen.Blodsukkeret er jo på berg-og-dalbane-tur nå, så er kanskje ikke lurt å legge for mye i det. Men husker at jeg følte det var et symptom for positiv test med yngstemann av mine to.
Er så spennende med denne hvilepulsen, og hvordan den varierer naturlig gjennom en syklus. Tror heller ikke at den er så mye å lene seg på da, siden den alltid stiger før mensen, men litt gøy å sjekke og sammenligne. Moro at du også får disse kurvene.Er du mange dpo? Jeg husker jeg fikk en god stigning etter IKM da jeg opplevde kjemisk, og det at hvilepulsen sank samtidig som testene ble svakere gjorde at jeg skjønte hvilken vei det gikk da.
Mine tidligere 3 graviditeter har alltid gitt meg sånne strekk i livmor/lyskeområdet rett før positiv test, så jeg håper på at det skal skje igjen. Får ikke testet noe på campingtur med familien. 9 dpo i dag.

Ahha, så spennende!Er bare 6 DPO. Skyhøy hvilepuls... oppe i 74 i går og i dag. Ligger normalt på mellom 55 og 63. Er litt morsomt at det har endret seg sånn.. før steg den bare når jeg var gravid.
Jeg har mensensmerter... hatt det av og på i to dager... og det kan være et godt tegn. Men prøver å ikke legge så mye i det. Jeg er på påskeferie, har ikke med meg tester... men med både kiwi og normal innenfor gåavstand... som er åpne i dag.. så kan det være jeg må på tur å handle litt![]()
Er nok bare innbilning siden jeg har så store håp akkurat i dag på det som var termindatoen. Men skal igang med utredning for APS, så burde strengt tatt ventet litt med å bli gravid sånn plutselig.Ahha, så spennende!For noen kan jo egget feste seg rundt 6 dpo, så mensensmerter og økt hvilepuls er jo en thriller. Fingrene krysset..!
![]()