Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir alltid så glad når jeg se andre som gjør det samme som meg.. da føler jeg meg plutselig ikke så rar allikevelSånn... da fikk jeg det ut av systemet. Som forventet helt blenda. Skyggedronningen fikk ikke en skygge engangEr bare 6DPO, men nå er testetrangen forhåpentligvis stilt en ukes tid. Vis vedlegget 458685

Jeg har egentlig blitt veldig flink til å vente til 13DPO, for jeg får aldri positiv før det uansett. Men så har man plutselig noen svake øyeblikkBlir alltid så glad når jeg se andre som gjør det samme som meg.. da føler jeg meg plutselig ikke så rar allikevel![]()
Godt å vite at man er flere 

Så flinkJeg har egentlig blitt veldig flink til å vente til 13DPO, for jeg får aldri positiv før det uansett. Men så har man plutselig noen svake øyeblikkGodt å vite at man er flere
![]()
Skulle ønske jeg hadde den viljestyrken også
Noen ganger så bare må man tilfredsstille teste syken.. Gleder meg til jeg skal ta første testNår ryker den første?Så flinkSkulle ønske jeg hadde den viljestyrken også
Noen ganger så bare må man tilfredsstille teste syken.. Gleder meg til jeg skal ta første test

Fredag/lørdag.. Kanskje jeg tar en på kvelden torsdag.Når ryker den første?![]()
Jeg har alltid fått veldig treg positiv på vanlig RFSU når jeg har vært gravidVis vedlegget 458694
Dette var ikke rare greiene! Kan det være at det er vanlig RFSU-test som gjør at det slår ut så svakt? Samt kveldsurin. Testet med babyplan tidligtest på morgenurin når jeg fikk soleklar positiv test tidligere i dag.
Godt å høre! Håper det er tilfellet her ogsåJeg har alltid fått veldig treg positiv på vanlig RFSU når jeg har vært gravid
Vis vedlegget 458694
Dette var ikke rare greiene! Kan det være at det er vanlig RFSU-test som gjør at det slår ut så svakt? Samt kveldsurin. Testet med babyplan tidligtest på morgenurin når jeg fikk soleklar positiv test tidligere i dag.
Babyplan tidlig, make sure sine stavtester og CB er de beste testene, synes jeg
RFSU er lite sensitiv ja! Så testen er nok mye tydeligere med et annet merke - GratulererVis vedlegget 458694

Enig! Håper det er en dritt-test, og at jeg er gravid. Jeg liker også babyplan, men er tom, dessverre. Make sure tror jeg ikke jeg har prøvd, men har lett etter dem uten å finne. Tror alternativene mine er metode, eller de fra Normal. Samt at jeg går for en clearblue digital i tillegg som jeg forhåpentligvis får dratt ut å kjøpt i morgen tidlig.RFSU er skikkelig dritt-tester, som slår ut seintBabyplan tidlig, make sure sine stavtester og CB er de beste testene, synes jeg
![]()
Håper du har rettRFSU er lite sensitiv ja! Så testen er nok mye tydeligere med et annet merke - Gratulerer![]()

Jeg har også veldig dårlig erfaring med metode tidlig - har slått ut mye senere enn vanlig babyplan og make sure f.eks.Enig! Håper det er en dritt-test, og at jeg er gravid. Jeg liker også babyplan, men er tom, dessverre. Make sure tror jeg ikke jeg har prøvd, men har lett etter dem uten å finne. Tror alternativene mine er metode, eller de fra Normal. Samt at jeg går for en clearblue digital i tillegg som jeg forhåpentligvis får dratt ut å kjøpt i morgen tidlig.![]()
Hm… Takk for tipsJeg har også veldig dårlig erfaring med metode tidlig - har slått ut mye senere enn vanlig babyplan og make sure f.eks.
Meny, Coop Obs og Kiwi som jeg vetHm… Takk for tipsmå jakte videre på makesure da kanskje? Stemmer det at Coop har det? Altså Extra eller Prix? Har også hørt Kiwi, men det har vi ikke i byen.
Wæææ, vi har ingen av de butikkeneMeny, Coop Obs og Kiwi som jeg vet![]()
#deringenskulletruatnokonkunnebuOg sparMeny, Coop Obs og Kiwi som jeg vet![]()
Wæææ, vi har ingen av de butikkene#deringenskulletruatnokonkunnebu
SnikerHm… Takk for tipsmå jakte videre på makesure da kanskje? Stemmer det at Coop har det? Altså Extra eller Prix? Har også hørt Kiwi, men det har vi ikke i byen.
Coop Extra hos meg har i alle fall vanlig MakesureVi har spar! Men det er nærbutikk, så prøver å unngå den til den slags ærenderOg spar![]()
Spørs om jeg må ta en tur dit likevel. Får ta på parykk og solbriller.