❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Når jeg kommer hjem på søndag er jeg 8DPO, da starter vel testetoget :gen014 Glad jeg ikke tok med meg tester på ferie, for da hadde jeg vel starta med sløseriet i går, som vanlig :laughing002 Vi fikk inn forsøk 3 dager før el, på selve el-dagen og dagen etter denne runden, så er veldig spent på om det gjorde susen :Heartred
Da er vi likt :angelic: 8DPO på søndag, ikke hjem fra hytta før da. Men vi fikk bare lagt inn en gang, ca 2-3 dager før EL :meh: Så har ikke så trua. Kanskje klarer jeg å vente til hvertfall 11DPO el IKM? Only time will show :wacky:

Jeg bestilte fra Babyplan (som egentlig er det samme) tidligere i dag, ser ut som du får en gave per kroneterskel du kommer over. Jeg bestilte for under 300, så kunne velge én gave, også sto det at hvis jeg bestilte for 6 kr til, kunne jeg velge en til :hilarious: Men la ikke til gave da, har ikke noe behov for det.
De sender jækla kjapt da, bestillingen var sendt under 3 timer senere! :woot: Men pga. påske så rekker pakken kanskje akkurat å komme innen jeg må begynne å tempe og teste for EL :nailbiting:
Da skjønner jeg! Var tydeligere å skjønne det på babyplan sin side.
Jeg er sunnmøring og tar alt gratis jeg kan få :hilarious:
Ja pakkene er i limbo nå frem til påsken er ferdig xsmile9

10 dpo og fikk sjokk, aldri fått strek før etter ikm og da har det alltid gått rett vest. Det første jeg tenkte er at jeg kommer til å miste denne også :Heartred

Vedlegg

• IMG_0190.jpeg
    IMG_0190.jpeg
    758,9 KB · Visninger: 73
10 dpo og fikk sjokk, aldri fått strek før etter ikm og da har det alltid gått rett vest. Det første jeg tenkte er at jeg kommer til å miste denne også :Heartred
Gratulerer så mye :love7 fin strek til å være 10 dpo, håper dette går veien ❤️

Når begynner dere å teste etter el ? Her var planen å ikke teste denne runden men spørs om jeg burde likevel siden vi skal på utredning neste onsdag :bookworm:

Noen som bruker noe annet enn multivitaminer/folat ? Eller andre lure tips for å øke fertiliteten?
Jeg har troen på multi omega 3, jeg har aldri blitt gravid før (12 år fast forhold uten prevensjon) og jeg startet på omega 3 i januar i år, ble gravid i februar (som dessverre endte i SA), mulig tilfeldig men jeg har troen på omega 3 og multivitaminer :smiley-ashamed005

Jeg har troen på multi omega 3, jeg har aldri blitt gravid før (12 år fast forhold uten prevensjon) og jeg startet på omega 3 i januar i år, ble gravid i februar (som dessverre endte i SA), mulig tilfeldig men jeg har troen på omega 3 og multivitaminer :smiley-ashamed005
Åå :shy: Omega 3 er bra for så mye. Har trua på det altså :Heartred Masse lykke til til på ny runde :Heartred

Oi wow! Så sterk og fin strek! Gratulerer med positiv :gen014
Gratulerer så mye :love7 fin strek til å være 10 dpo, håper dette går veien ❤️

Kjempefin strek for å være 10 dpo, jeg har troen :D Gratulerer så mye :Heartpink Si i fra når du vil settes på gravid :happy:
Så fin og tydelig strek. Gratulerer :love017
Tusen takk alle sammen :love7 :love7
Det er 2 uker siden jeg begynte med Levaxin, spent på om det er den som har tryllet frem positiv test. De neste ukene blir lange, venter til lørdagens test sannsynligvis eller en sterkere en før jeg evt settes på listen. Kjæresten er bortreist til lørdag så vil overraske han da :love7

Hadde du noen mangler før du begynte på omega 3?
Jeg var syk 1-2 ganger i måneden før jeg begynte med omega 3 og nå har jeg holdt meg frisk i 4 måneder, jobber i barnehage i tillegg :cool:
Har dere prøvd lenge ?

Jeg var syk 1-2 ganger i måneden før jeg begynte med omega 3 og nå har jeg holdt meg frisk i 4 måneder, jobber i barnehage i tillegg :cool:
Har dere prøvd lenge ?
Vitamin D mangel og litt lav på jern, men omega 3 mangel måler de ikke på blodprøver så jeg tror det er her jeg eventuelt har manglet, «Tok visst for mye møllers tran gitt!» :smiley-bounce012

Vitamin D mangel og litt lav på jern, men omega 3 mangel måler de ikke på blodprøver så jeg tror det er her jeg eventuelt har manglet, «Tok visst for mye møllers tran gitt!» :smiley-bounce012
Veldig bra d
Har dere prøvd lenge ?
Bra du har holdt deg frisk med omega 3! Tenker det er bare å fortsette med tilskuddet ❤️ Vi har prøvd av og på i 12 år, kun 1 graviditet, men ikke kjent på lengsel etter barn før nå denne graviditeten kom… Så nå skal vi prøve seriøst fremover, og vurdere IVF…

natt til 6DPO nå, ble ekstremt tørst før jeg la meg, må fortsatt drikke hele tiden, har allerede vært på do for å tisse tre ganger og får ikke sove. Nå begynner jeg å angre på at jeg ikke tok med tester, for nå ble jeg skikkelig mistenksom :smiley-ashamed004

Last edited:
9dpo. Kan det være en skygge? Urgh. Hadde etter test i går bestemt meg for å vente til lørdag…… haha altfor tidlig, jeg blir oppslukt!!!

Back
Topp