❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Spørsmål til dere tempere, når pleier tempen å synke før TR? Hadde stigende temp etter EL, så gradvis synkende, for så å gradvis stige igjen

Spørsmål til dere tempere, når pleier tempen å synke før TR? Hadde stigende temp etter EL, så gradvis synkende, for så å gradvis stige igjen
Første runde jeg temper, men slik ser grafen ut til nå, så den har vært litt opp og ned. Nå har jeg ikke målt i dag grunnet flatt batteri. Men tror tempen min synker nå for å forberede seg på TR.
1000006039.jpg

Dette er fra i morges, ikke mye nytt med andre ord. Dette er vanligtester fra Makesure og Normal. Får se om jeg får tak i tidligtest etter jobb.

IMG_8452.jpeg

Min er som regel ganske jevn før den dropper til coverline

Negativ test i dag, 6 dager før IKM. Vet ikke når EL har vært, siden jeg ikke har testet for det. Tror egentlig håpet er ute, men skal teste et par dager til for sikkerhets skyld :cool: Vi reiser på påskeferie dag, og har bare en test igjen, så dette blir spennende, hehe.

Negativ test i dag, 6 dager før IKM. Vet ikke når EL har vært, siden jeg ikke har testet for det. Tror egentlig håpet er ute, men skal teste et par dager til for sikkerhets skyld :cool: Vi reiser på påskeferie dag, og har bare en test igjen, så dette blir spennende, hehe.
Hvis det er 6 dager til IKM så er det fortsatt mye håp igjen :happy:

Jeg er en plass mellom 8-10 dpo. Testet ikke for el denne måneden siden vi ikke skulle prøve aktivt. Meng gjett hvem som har begynt å teste etter graviditet uansett :hilarious: Men sex hadde vi rundt el. Så kanskje. Men har ikke trua. Skimtet noe på testen da den var våt men fikk ikke med på bilde. Litt tydeligere nå som den er tørr.

Hvis det er 6 dager til IKM så er det fortsatt mye håp igjen :happy:
Er det sant?:hello2Jeg trodde nesten at løpet var kjørt jeg. Er mest vant til å forholde meg til DPO, så ble litt forvirret her:angelic: Herlig hvis det faktisk er sjans enda! Spørs om det blir testing etter påskeferie, på IKMdagen, siden jeg bare har en test igjen.

Dette er fra i morges, ikke mye nytt med andre ord. Dette er vanligtester fra Makesure og Normal. Får se om jeg får tak i tidligtest etter jobb.

Vis vedlegget 458585
Så spennende :love7

Jeg er en plass mellom 8-10 dpo. Testet ikke for el denne måneden siden vi ikke skulle prøve aktivt. Meng gjett hvem som har begynt å teste etter graviditet uansett :hilarious: Men sex hadde vi rundt el. Så kanskje. Men har ikke trua. Skimtet noe på testen da den var våt men fikk ikke med på bilde. Litt tydeligere nå som den er tørr.
Får vi se ?? :hilarious:

Ser streken, blir spennende å følge utviklingen! :happy: Håper det er en liten spire som fester seg :happy:
Jeg ser noe ørsvakt jeg også, men blir jo nesten litt gal av å myse og se etter streker, så til slutt så tror jeg jo nesten at jeg bare innbiller meg ting :hilarious:

Jeg brukte 7 PP sist, der vi mistet 3 ganger med 1 SA og 2 kjemiske i løpet av de 7 PP. I den siste og 7 PP satt han:dummy::love7 Hvor mange PP brukte dere?
Åh❤️ Det er tøft❤️

mistet litt tellinga her og har det med lange sykluser så vi traff jo ikke på alle, men tror ikke vi brukte mer enn 4-5 ❤️

Jeg er så spent på denne syklusen, er hos svigers i påska uten tester og har ikke tester heller! Haha.

Altså 6 dager før IKM er jo omtrent det tidligste man KAN se noe :hilarious: Så er håp ja!!

Bestilte nye tester fra billige tester i dag og fikk lagt alle 3 alternativene av gave i handlekurven, bestilte for ca 450 kr, er det en feil som har gjort at jeg sannsynligvis får alle 3 gavene ?
Og så jeg som skulle bestille før helga så jeg rakk å få dem før påske :wtf:
Jeg bestilte fra Babyplan (som egentlig er det samme) tidligere i dag, ser ut som du får en gave per kroneterskel du kommer over. Jeg bestilte for under 300, så kunne velge én gave, også sto det at hvis jeg bestilte for 6 kr til, kunne jeg velge en til :hilarious: Men la ikke til gave da, har ikke noe behov for det.
De sender jækla kjapt da, bestillingen var sendt under 3 timer senere! :woot: Men pga. påske så rekker pakken kanskje akkurat å komme innen jeg må begynne å tempe og teste for EL :nailbiting:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp