❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Bestilte nye tester fra billige tester i dag og fikk lagt alle 3 alternativene av gave i handlekurven, bestilte for ca 450 kr, er det en feil som har gjort at jeg sannsynligvis får alle 3 gavene ?
Og så jeg som skulle bestille før helga så jeg rakk å få dem før påske :wtf:

Nå har jeg spammet stakkars IKM18 gruppen, men er så forvirret :hilarious: Tenkte egentlig å vente med å teste EL til CD14, da EL har kommet CD18 og CD17 de to siste syklusene og forventet samme denne runden. Men gjennomsiktig langt tøyelig slim + eggstokksmerter CD12 gjorde så jeg ble mistenksom og startet testingen før... kan det ha vært en rask topp en gang mellom kl. 14-23 på CD13?

Vis vedlegget 458437

Er tom for tester og lurer på om det er noe vits å fortsette å teste? Har hatt noen behjelpelige svar i IKM18, som er med på mistanken :Heartpink Må kanskje bytte IKM uke.
Ifølge Premom sin artikkel trenger ikke LH-streken være sterkere enn kontrollstreken for at man skal ha nådd toppen. For de fleste er derimot test-streken minst 80 % av styrken til kontrollstreken (altså 0.8 i Premom-appen) på toppen. Men noen kan ha nådd toppen med bare 50-80 % (0.5-0.8) også. Så vil si du nådde toppen på CD 13 ja:happy:

Ifølge Premom sin artikkel trenger ikke LH-streken være sterkere enn kontrollstreken for at man skal ha nådd toppen. For de fleste er derimot test-streken minst 80 % av styrken til kontrollstreken (altså 0.8 i Premom-appen) på toppen. Men noen kan ha nådd toppen med bare 50-80 % (0.5-0.8) også. Så vil si du nådde toppen på CD 13 ja:happy:
Takk for godt og utdypende svar! Virker som toppen har kommet raskt (snakk om bare noen timer) de to andre gangene også. Så var flaks jeg fikk med meg noe av denne stigningen da!

Last edited:
Forresten, noen som prøver ananas denne pp’en? :laughing002 Spiser hel fersk ananas med kjerne nå, tror jeg spiste tørket ananas som snacks et par ganger sist jeg ble gravid. Kjøpt snacksen i tillegg, så dette blir spennende «forskning» :hilarious: Bruker forresten også prefert, for følte ikke at ph-balansen var helt i vater, så kjøpte en ny pakke for å være sikker på passende ph. Prøver noen samleier med og noen uten.
Så bra at vi er flere som ikke liker ananas :hilarious:
Prøvd ananas et par pp’er selv også men for det første smaker det høgg og så fikk jeg store sår inni munnen på tunga så det gjorde vondt å spise
Jeg er et svakt menneske! Første runde med ananas inntatt:depressed::laughing001

Jeg er et svakt menneske! Første runde med ananas inntatt:depressed::laughing001
Bra du minte meg på det, spist både fersk og tørket ananas nå :laughing002 Hele 2dpo i dag; jeg hadde planer om å ikke henge særlig mye her inne og «glemme» dpo-ukene litt. Har mildt sagt mye annet å tenke på/gjøre om dagen, men blir nok litt grusomt å vente uansett kjenner jeg :shy:

Bra du minte meg på det, spist både fersk og tørket ananas nå :laughing002 Hele 2dpo i dag; jeg hadde planer om å ikke henge særlig mye her inne og «glemme» dpo-ukene litt. Har mildt sagt mye annet å tenke på/gjøre om dagen, men blir nok litt grusomt å vente uansett kjenner jeg :shy:
2 DPO jeg og. Den ventingen er uutholdelig. Jeg har påskeferie uten de tre store barna mine... så dagene går så tregt. Men godt vi er flere som knasker ananas :laughing001 Tenker at det skader ikke å prøve

sniker meg inn her fordi jeg ventet på tr i uke 16:) Har fått positiv test som jeg ikke helt har klart å stole på etter så mange pp.. så en skygge strek 7dpo, positiv 8 dpo og ble helt test gal etter det på grunn av en tidligere kjemisk i januar :rolleyes:
Legger ved bilde av 8 og 11 dpo. Er forresten 12 dpo idag

Peanutt - 27 - B1 - PP13 - EL 02/04 - IKM 15/04

Vedlegg

• IMG_8408.jpeg
    IMG_8408.jpeg
    705,8 KB · Visninger: 87
  • IMG_8520.jpeg
    IMG_8520.jpeg
    334,9 KB · Visninger: 88
sniker meg inn her fordi jeg ventet på tr i uke 16:) Har fått positiv test som jeg ikke helt har klart å stole på etter så mange pp.. så en skygge strek 7dpo, positiv 8 dpo og ble helt test gal etter det på grunn av en tidligere kjemisk i januar :rolleyes:
Legger ved bilde av 8 og 11 dpo. Er forresten 12 dpo idag

Peanutt - 27 - B1 - PP13 - EL 02/04 - IKM 15/04
Velkommen :happy: Kjempefin økning og test! Så må nesten spørre om jeg skal sette deg direkte på gravid, eller om du vil vente noen dager :D

11dpo i dag, og tok en test på morgenen uten å ha noe stort håp, men det var faktisk noe der (det var lettere å se irl, vanskelig å få på kamera). En skygge? Kjemisk? Blir spennende å se om det utvikler seg til noe mer. Om det virkelig er noe så er det nesten for godt til å være sant, mtp historikken min, alder, manglende eggleder og at vi nettopp har begynt å prøve... :woot:

IMG_8432.jpg

Så ikke før etterpå at jeg holdt testen opp-ned, hehehe.

11dpo i dag, og tok en test på morgenen uten å ha noe stort håp, men det var faktisk noe der (det var lettere å se irl, vanskelig å få på kamera). En skygge? Kjemisk? Blir spennende å se om det utvikler seg til noe mer. Om det virkelig er noe så er det nesten for godt til å være sant, mtp historikken min, alder, manglende eggleder og at vi nettopp har begynt å prøve... :woot:

Vis vedlegget 458520

Så ikke før etterpå at jeg holdt testen opp-ned, hehehe.
Ser jeg også! Blir spennende å følge med videre :D

Velkommen :happy: Kjempefin økning og test! Så må nesten spørre om jeg skal sette deg direkte på gravid, eller om du vil vente noen dager :D

Takk :D jeg tenker du kan sette meg på gravid, dette var gårsdagens test på 12 dpo

Vedlegg

• IMG_8537.jpeg
    IMG_8537.jpeg
    861 KB · Visninger: 23

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp