Helleoglykke
Flørter med forumet
Gratulerer så myeTakkjeg tenker du kan sette meg på gravid, dette var gårsdagens test på 12 dpo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeTakkjeg tenker du kan sette meg på gravid, dette var gårsdagens test på 12 dpo
Ser også noe11dpo i dag, og tok en test på morgenen uten å ha noe stort håp, men det var faktisk noe der (det var lettere å se irl, vanskelig å få på kamera). En skygge? Kjemisk? Blir spennende å se om det utvikler seg til noe mer. Om det virkelig er noe så er det nesten for godt til å være sant, mtp historikken min, alder, manglende eggleder og at vi nettopp har begynt å prøve...
Vis vedlegget 458520
Så ikke før etterpå at jeg holdt testen opp-ned, hehehe.
Tusen takkGratulerer så mye![]()
Tusen takkGratulerer så mye @Peanutt
Det kribler i føttene etter å løpe hjem fra jobb og teste mer, men må vente til i kveld etter at ungene er lagt![]()
Er det ikke noe svaakt der på de alle da? men skjønner du skulle ønske å sett mer stigning ja
GratulererTakkjeg tenker du kan sette meg på gravid, dette var gårsdagens test på 12 dpo
Setter deg opp på gravid, gratulerer så myeTakkjeg tenker du kan sette meg på gravid, dette var gårsdagens test på 12 dpo
er det! men har tatt ovitrelle eggløsningssprøyte så får positiv grunnet den, men håpte den skulle være ute til nåEr det ikke noe svaakt der på de alle da? men skjønner du skulle ønske å sett mer stigning ja
God påske til deg også, og lykke til med første PP nå som den er i gang!TR kom med et brak her idagDa er vår første PP igang
Gratulerer med spirene til alle gravide
Og til dere andre som går inn i enda en PP ønsker jeg masse lykke til, denne mnd SKAL det gå
God påske, alle sammen
![]()
Lykke til til deg ogsåTR kom med et brak her idagDa er vår første PP igang
Gratulerer med spirene til alle gravide
Og til dere andre som går inn i enda en PP ønsker jeg masse lykke til, denne mnd SKAL det gå
God påske, alle sammen
![]()
VelkommenLegger meg inn her også med de nye datoene
Lilleperle - 36 - B2 - PP3 - EL 12/04 - IKM 25/04
God påske til deg også, og lykke til med første PP nå som den er i gang!![]()
Lykke til til deg også
Har du brukt å bruke mange pp-er?
God påske!
Litt av en shoppingtur!Tenkte å teste mens mannen la ungene, men oppdaget at jeg var tom for tidligtester! Urutinert!!Så da var det bare å knipe igjen og løpe bort på Mega og se hva de hadde (apoteket like ved var stengt), men der fant jeg bare vanlige tester fra Makesure. Samtidig fikk jeg melding fra mannen om å kjøpe med smågodt, så jeg tror han hadde en litt tussig legging…. Jeg kommer fram til den selvbetjente kassen og bippet inn testene og smågodtet, og blir såklart trukket ut til tilfeldig kontroll. Joda, godis og graviditetstester, her er det ei som skal kose seg i kveld
Dette er det jeg fikk fram. Har myst og sett i kryss og prøvd forskjellige filter på bildene (øverste er original), og synes fortsatt det er noe der…?Jeg skulle gitt mye for en tidligtest nå!
Vis vedlegget 458578
Haha det ble utflukten sinTenkte å teste mens mannen la ungene, men oppdaget at jeg var tom for tidligtester! Urutinert!!Så da var det bare å knipe igjen og løpe bort på Mega og se hva de hadde (apoteket like ved var stengt), men der fant jeg bare vanlige tester fra Makesure. Samtidig fikk jeg melding fra mannen om å kjøpe med smågodt, så jeg tror han hadde en litt tussig legging…. Jeg kommer fram til den selvbetjente kassen og bippet inn testene og smågodtet, og blir såklart trukket ut til tilfeldig kontroll. Joda, godis og graviditetstester, her er det ei som skal kose seg i kveld
Dette er det jeg fikk fram. Har myst og sett i kryss og prøvd forskjellige filter på bildene (øverste er original), og synes fortsatt det er noe der…?Jeg skulle gitt mye for en tidligtest nå!
Vis vedlegget 458578
Tenkte å teste mens mannen la ungene, men oppdaget at jeg var tom for tidligtester! Urutinert!!Så da var det bare å knipe igjen og løpe bort på Mega og se hva de hadde (apoteket like ved var stengt), men der fant jeg bare vanlige tester fra Makesure. Samtidig fikk jeg melding fra mannen om å kjøpe med smågodt, så jeg tror han hadde en litt tussig legging…. Jeg kommer fram til den selvbetjente kassen og bippet inn testene og smågodtet, og blir såklart trukket ut til tilfeldig kontroll. Joda, godis og graviditetstester, her er det ei som skal kose seg i kveld
Vis vedlegget 458578