❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

11dpo i dag, og tok en test på morgenen uten å ha noe stort håp, men det var faktisk noe der (det var lettere å se irl, vanskelig å få på kamera). En skygge? Kjemisk? Blir spennende å se om det utvikler seg til noe mer. Om det virkelig er noe så er det nesten for godt til å være sant, mtp historikken min, alder, manglende eggleder og at vi nettopp har begynt å prøve... :woot:

Vis vedlegget 458520

Så ikke før etterpå at jeg holdt testen opp-ned, hehehe.
Ser også noe

Gratulerer så mye @Peanutt :happy:

Det kribler i føttene etter å løpe hjem fra jobb og teste mer, men må vente til i kveld etter at ungene er lagt :hungry:

Gratulerer så mye @Peanutt :happy:

Det kribler i føttene etter å løpe hjem fra jobb og teste mer, men må vente til i kveld etter at ungene er lagt :hungry:
Tusen takk :D det skjønner jeg veldig godt. Av en eller annen merkelig grunn så fikk jeg alltid sterkere streker på kveldsurin og ikke morgen urin. Krysser fingra for deg:blob3

TR kom med et brak her idag:) Da er vår første PP igang:gen014:cool05 Gratulerer med spirene til alle gravide:talk017 Og til dere andre som går inn i enda en PP ønsker jeg masse lykke til, denne mnd SKAL det gå❤️:smiley-angelic001:love7:Heartred God påske, alle sammen:bunny:chicken:

TR kom med et brak her idag:) Da er vår første PP igang:gen014:cool05 Gratulerer med spirene til alle gravide:talk017 Og til dere andre som går inn i enda en PP ønsker jeg masse lykke til, denne mnd SKAL det gå❤️:smiley-angelic001:love7:Heartred God påske, alle sammen:bunny:chicken:
God påske til deg også, og lykke til med første PP nå som den er i gang! :happy:

Tenkte å teste mens mannen la ungene, men oppdaget at jeg var tom for tidligtester! Urutinert!! :hilarious: Så da var det bare å knipe igjen og løpe bort på Mega og se hva de hadde (apoteket like ved var stengt), men der fant jeg bare vanlige tester fra Makesure. Samtidig fikk jeg melding fra mannen om å kjøpe med smågodt, så jeg tror han hadde en litt tussig legging…. Jeg kommer fram til den selvbetjente kassen og bippet inn testene og smågodtet, og blir såklart trukket ut til tilfeldig kontroll. Joda, godis og graviditetstester, her er det ei som skal kose seg i kveld :hilarious:

Dette er det jeg fikk fram. Har myst og sett i kryss og prøvd forskjellige filter på bildene (øverste er original), og synes fortsatt det er noe der…? :pompus: Jeg skulle gitt mye for en tidligtest nå!

AC45AC56-4E5D-4728-B2D6-7B2880E93E2E.jpeg

Lykke til til deg også ❤️
Har du brukt å bruke mange pp-er?

God påske!

Jeg brukte 7 PP sist, der vi mistet 3 ganger med 1 SA og 2 kjemiske i løpet av de 7 PP. I den siste og 7 PP satt han:dummy::love7 Hvor mange PP brukte dere?

Tenkte å teste mens mannen la ungene, men oppdaget at jeg var tom for tidligtester! Urutinert!! :hilarious: Så da var det bare å knipe igjen og løpe bort på Mega og se hva de hadde (apoteket like ved var stengt), men der fant jeg bare vanlige tester fra Makesure. Samtidig fikk jeg melding fra mannen om å kjøpe med smågodt, så jeg tror han hadde en litt tussig legging…. Jeg kommer fram til den selvbetjente kassen og bippet inn testene og smågodtet, og blir såklart trukket ut til tilfeldig kontroll. Joda, godis og graviditetstester, her er det ei som skal kose seg i kveld :hilarious:

Dette er det jeg fikk fram. Har myst og sett i kryss og prøvd forskjellige filter på bildene (øverste er original), og synes fortsatt det er noe der…? :pompus: Jeg skulle gitt mye for en tidligtest nå!

Vis vedlegget 458578
Litt av en shoppingtur! :hilarious: Synes definitivt jeg ser noe der, blir spennende med neste test :love017

Vis vedlegget 458578
Haha det ble utflukten sin :hilarious: Vært gøy å være inni hodet på den personen som traff deg og hva de tenkte :hilarious: Dette ble jo en fryktelig spennende start på testingen, for på denne er det hvertfall ett eller annet :woot:

Vis vedlegget 458578

Ser absolutt noe!! Så spennende :love017

Jeg kan settes på tr:Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp