❤️ IKM Uke 18 ❤️

Litt vanskelig å vite når EL kommer (uregelmessig syklus), men om den kommer på CD 32 som sist så blir det den 17. April, så går ut ifra det enn så lenge. Synes EL-testen var sterk i kveld, men har blitt lurt før, så ikke sikkert den kommer før for det :)

IMG_4224.jpeg

Tilla_ - 31 - B5 - PP3 - EL 17/4 - IKM 1/5

Litt vanskelig å vite når EL kommer (uregelmessig syklus), men om den kommer på CD 32 som sist så blir det den 17. April, så går ut ifra det enn så lenge. Synes EL-testen var sterk i kveld, men har blitt lurt før, så ikke sikkert den kommer før for det :)

Vis vedlegget 458267

Ehm, jeg har ikke så mye erfaring med testing, men jeg hadde kommet til å trodd den der var nesten positiv hadde jeg fått den :bag: :hilarious:

Alle får slim i 5-6 dager før eggløsning. Det er den fruktbare fasen.. Men ikke alle har kjempe tydelig med slim og merker det. Jeg får slim fra dag 1 av fruktbar fase og på selve dagen før eggløsning og selve dagen så renner det over. LH testene mine stiger også plutselig. De begynner å øke noen timer før eggløsning. Jeg får alltid eggløsning 23–24 timer etter TOPP
Okei, men da er det vel sikkert bare starten på fruktbar fase, fikk jo nesten panikk da ømme eggstokker begynte så tidlig også, så ble plutselig redd jeg misset en plutselig LH-topp eller noe :hilarious:

Jeg har som regel eggehviteslim i 5-6 dager, tror ikke de fleste har det, noen har det bare i en dag eller to. Så her må man bare bli kjent med kroppen sin :hilarious: Jeg vil prøve ELtester hvis vi må over i ny PP, og tenker jeg ikke begynner å teste med en gang slimet kommer, men venter litt. For som man ser på deg nå så kan man ha det uten å være helt i nærheten ennå - men det kan stige fort har jeg sett. Blir spennende å se hvordan testen din er i morgen da! :smiley-bounce012
Ja, nei dere har nok mer rett en chatgpt tror jeg altså, den har ikke noe va-jayjay selv akkurat :hilarious: Ble bare redd jeg hadde misset noe testing da slimet var så tøyelig så tidlig + ømme eggstokker og lyst - sjelden vare :hilarious: Men er nok bare startskuddet på fasen :chicken:

Ja, nei dere har nok mer rett en chatgpt tror jeg altså, den har ikke noe va-jayjay selv akkurat :hilarious: Ble bare redd jeg hadde misset noe testing da slimet var så tøyelig så tidlig + ømme eggstokker og lyst - sjelden vare :hilarious: Men er nok bare startskuddet på fasen :chicken:
Jeg antar den får info fra veldig mange kilder på internett, så rart at den sa akkurat det. Det varierer jo veldig for alle. Jeg hadde nesten aldri eggehviteslim i det hele tatt da vi prøvde på datteren vår, bare vannete (derfor trodde jeg at jeg var mer fertil nå som jeg har masse av det :shy:). Men merket jo at det kom mer i opptil en uke rundt EL.
Noe er nok på gang hos deg, med alle tegnene og tester som ble sterkere :D Blir spennende når EL blir da!

Okei, men da er det vel sikkert bare starten på fruktbar fase, fikk jo nesten panikk da ømme eggstokker begynte så tidlig også, så ble plutselig redd jeg misset en plutselig LH-topp eller noe :hilarious:
Hehe, ja man kan ikke miste toppen :smiley-bounce012 Dere har begynt med aksjelegging?

Vis vedlegget 458267

Har du tatt ny i dag? Da var jo veldig sterk da

Har du tatt ny i dag? Da var jo veldig sterk da
Ja. Ikke positiv enda. Skal ta en senere i dag også :) Virker som kroppen sliter litt etter kjemisk i mars. Hadde sterke EL-tester forrige uke også, men så plutselig begynte jeg å spotte.. satser på at kroppen får det til nå snart

IMG_4225.jpeg

Jeg antar den får info fra veldig mange kilder på internett, så rart at den sa akkurat det. Det varierer jo veldig for alle. Jeg hadde nesten aldri eggehviteslim i det hele tatt da vi prøvde på datteren vår, bare vannete (derfor trodde jeg at jeg var mer fertil nå som jeg har masse av det :shy:). Men merket jo at det kom mer i opptil en uke rundt EL.
Noe er nok på gang hos deg, med alle tegnene og tester som ble sterkere :D Blir spennende når EL blir da!
Ja, har egentlig forstått at hver minste ting er skikkelig individuelt i denne fertile verden :cat: Prøver liksom å henge med på tegnene mens kroppen bare kropper som kropper gjør :wacky:

Ikke no her, gidder ikke å teste før søndag uansett. Følger bare med på Slimet og har startet med aksjer :smiley-bounce012
Fint å kjenne seg selv godt sånn :cat: Prøver å notere ned tegnene, men syns alt er så forskjellig her hver gang, men syklusen har jo vært ute i noen år så sånn er det :wacky:

Sorry spammingen - men nå tør jeg faktisk ikke stoppe å teste :bored: Det så ikke sånn her ut sist syklus, her er fra testene i går og i dag (kveld):
IMG_3270.jpeg

Her er fra sist syklus (glemte å legge ved CD13 sist, men like svak strek den dagen som dagen før):
IMG_3271.jpeg

Sorry spammingen - men nå tør jeg faktisk ikke stoppe å teste :bored: Det så ikke sånn her ut sist syklus, her er fra testene i går og i dag (kveld):
Vis vedlegget 458346

Her er fra sist syklus (glemte å legge ved CD13 sist, men like svak strek den dagen som dagen før):
Vis vedlegget 458347
Her skjer noe ja, tipper du får el i helgen eller mandag. :sign19Kjør på med aksjeinnlegg

Temper I uke dagene kl 06:45. I dag ble det ikke før 07:45. Og enda en dårlig og urolig natt, så vet ikke hvor riktig det her blir :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4484.jpeg
    IMG_4484.jpeg
    269,9 KB · Visninger: 14

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp