❤️ IKM Uke 18 ❤️

Hva slags bivirkninger fikk du? Vurderer å prøve det selv etterhvert om jeg ikke blir gravid..
Ble veldig tør nedentil, fikk kjempe angst(har adhd og angst problematikk), fikk muskel og skjelett smerter, tørre øyne, men som legen min sa er at det er en kreft medisin og han har mange som kommer til han pga ekstremt mye bivirkninger av dem. Noen er så klart heldige og slipper unna. Jeg har også fibromyalgi med kronisk betennelse så kan være at jeg reagerer sterkere med tanke på muskel og ledd smerter.

Nei, aldri :hilarious: tviler på at det er tilfelle da, men det hadde jo vært helt sykt da!!! Men EL testen min var ganske sterk til å bare være CD 8 idag da, så kan jo være noe i det! Får bare fortsette med på temping og test, så får vi svaret om noen dager :hilarious:
Ja, men det er ikke umulig. Om du fikk den nå så har du en syklus på 21 dager.
Hvordan ble tempen i dag?

I dag er det Onsdag, og det betyr at vi er enda nærmere neste uke og eggløsnings dager! Endelig :laughing002
Jeg syntes det er så kjedelig med disse dagene før eggløsning.

Ja, men det er ikke umulig. Om du fikk den nå så har du en syklus på 21 dager.
Hvordan ble tempen i dag?
Den ble lavere, men den er ikke gyldig. Sov kjempe dårlig og hvertfall ikke 3 timer i strekk, heldig hvis det var 1 hel time haha :hilarious:

I dag er det Onsdag, og det betyr at vi er enda nærmere neste uke og eggløsnings dager! Endelig :laughing002
Jeg syntes det er så kjedelig med disse dagene før eggløsning.
Det er kjedelig å vente! Dagene til nå har gått ganske fort, men vet at de neste går tregt :hilarious:

Den ble lavere, men den er ikke gyldig. Sov kjempe dårlig og hvertfall ikke 3 timer i strekk, heldig hvis det var 1 hel time haha :hilarious:
Er så sinnsykt kjedelig med sånne netter.. :dead:
jeg sovna 23:30 i natt, men var oppe kl 2 på do og kl 5 og nå har jeg vært våken siden. Har fått helt dilla på Farris Frus med Bringebær og Eple med kiwi, så drikker alt for mye om kvelden. Blir drikke stopp etter kl 18 nå, får temperatur måler i morgen så må sove normalt :hilarious:

Er så sinnsykt kjedelig med sånne netter.. :dead:
jeg sovna 23:30 i natt, men var oppe kl 2 på do og kl 5 og nå har jeg vært våken siden. Har fått helt dilla på Farris Frus med Bringebær og Eple med kiwi, så drikker alt for mye om kvelden. Blir drikke stopp etter kl 18 nå, får temperatur måler i morgen så må sove normalt :hilarious:
Hehe, greit å få kontroll på søvnen da :hilarious: blir spennende med temping da :joyful: jeg temper jo i munnen nå, men skal bytte hvis jeg ikke blir gravid denne runden. Er mer stabilt temperatur i hufsa (som du sier) :hilarious:

Kan se ut som at jeg kanskje egentlig skulle vært i uke 16-17 gruppa, virker som om eggløsningen kommer tidligere enn antatt.. Ikke helt lett å holde styr på den, blir vel påvirket av abortene.. Fikk dette resultatet på testen i dag tidlig..:smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_1771.jpeg
    IMG_1771.jpeg
    466,1 KB · Visninger: 26
Ble veldig tør nedentil, fikk kjempe angst(har adhd og angst problematikk), fikk muskel og skjelett smerter, tørre øyne, men som legen min sa er at det er en kreft medisin og han har mange som kommer til han pga ekstremt mye bivirkninger av dem. Noen er så klart heldige og slipper unna. Jeg har også fibromyalgi med kronisk betennelse så kan være at jeg reagerer sterkere med tanke på muskel og ledd smerter.
Shit.. det var ikke bare bare! Visste ikke at det er en kreftmedisin o_O Huffameg, hvor lenge gikk du på det? :Heartpink

Nei, aldri :hilarious: tviler på at det er tilfelle da, men det hadde jo vært helt sykt da!!! Men EL testen min var ganske sterk til å bare være CD 8 idag da, så kan jo være noe i det! Får bare fortsette med på temping og test, så får vi svaret om noen dager :hilarious:
I dag er jeg CD11 og jeg bestemte meg for å ikke teste EL før nærmere CD15 denne gangen fordi det virker som EL kommer så sent som CD17, men når jeg gikk på do nå var det helt ekstremt mye slim :nailbiting: Så nå ble jeg litt bekymret for at EL skulle ha kommet før! Men all urinen gikk i do, så nå må jeg prøve å spare opp litt igjen da :bag: ...men det skal vel mye til for at den kommer så tidlig, sluttet jo nesten akkurat å blø for typ 3 dager siden (lengste mens ever!) :bored:

Last edited:
Shit.. det var ikke bare bare! Visste ikke at det er en kreftmedisin o_O Huffameg, hvor lenge gikk du på det? :Heartpink
Jeg tok dem i Desember og Februar.. Februar som var den verste mnd.. Da grein jeg i tlf legen pga angsten jeg hadde. Og han sa at jeg ikke får lov til å ta i mot medisiner uten å snakke med han først.. Og det er jeg vel egentlig enig i. Vi alle har noen ting i livet som kan forsterkes av forskjellige medisiner. Jo det er mot brystkreft.

Blir eggløsning på dag 14 denne mnd også tenker jeg.. Syntes det virker som den fruktbare fasen har begynt å nærmer seg.. :smiley-bounce012

I dag er jeg 11DPO og jeg bestemte meg for å ikke teste EL før nærmere CD15 denne gangen fordi det virker som EL kommer så sent som CD17, men når jeg gikk på do nå var det helt ekstremt mye slim :nailbiting: Så nå ble jeg litt bekymret for at EL skulle ha kommet før! Men all urinen gikk i do, så nå må jeg prøve å spare opp litt igjen da :bag: ...men det skal vel mye til for at den kommer så tidlig, sluttet jo nesten akkurat å blø for typ 3 dager siden (lengste mens ever!) :bored:
Det kan jo skje at den kommer så tidlig, men hvis du ikke har for vane å ha det tidlig er det heller lite sannsynlig. Jeg tror nok heller ikke at jeg har hatt det så tidlig, var nok heller bare tilfeldig at tempen var var så høy :hilarious:

Det kan jo skje at den kommer så tidlig, men hvis du ikke har for vane å ha det tidlig er det heller lite sannsynlig. Jeg tror nok heller ikke at jeg har hatt det så tidlig, var nok heller bare tilfeldig at tempen var var så høy :hilarious:
Oi mente selvsagt CD11 :angelic: Jeg vet ikke hva som var vanlig her, aldri sjekket før, har målt EL kun de 2 siste syklusene :bookworm: Men da kom det til samme tid :cat: Men ja, jeg tror det er veldig lite sannsynlig at det kom allerede. Var det så du kun temper nå?

Jeg skjønner, noen får lengre syklus og noen får kortere syklus. Min erfaring er at man kan få begge deler av letrozol. Første gangen fikk jeg lang syklus el på dag 19 og sist gang 28 dagers syklus el på dag 13-14. Jeg har ellers ikke uregelmessige sykluser bortsett fra de to første etter MA men den har stabilisert seg. Jeg klarer nesten ikke å la vær å bruke letrozol nå pga. jeg ble gravid med første runde men endte i MA.
Jeg håper så inderlig på en spire denne syklusen så slipper vi inseminering neste syklus. Krysser fingerene for at det klaffer for dere også så slipper dere ivf.
Jeg heller veldig mot å ta letrozol. Vil så innmari at det bare skal gå av seg selv denne måneden og at jeg slipper mer IVF. Det er seriøst så fysisk og psykisk utmattende. Jeg tenkte jeg det ville bli tøft, men hadde ikke den fjerneste anelse om hvor tøft det faktisk er. Krysser fingre og tær og alt som er for oss begge denne runden :Heartpink

Jeg har en syklus på 15-16 og med Letrozol så kom EL på dag 13-14. MEN, jeg kommer aldri mere til å ta det. Orker ikke de bivirkningene :dead:
Ah, den er lei. Jeg opplevde egentlig lite bivirkninger av dem. Var kanskje litt småkvalm. Enig i det du sier litt senere i tråden at det er veldig ulikt hvordan man responderer på det, og at du med en fibromyalgidiagnose antakelig er litt mer disponert:sorry:. Og bivirkninger er dritt.
Synes kanskje de de fleste av damene der jeg jobber nevner noe det kommer til bivirkninger er plager fra muskler og ledd. Jeg tror jeg lander på å bruke det denne syklusen, og håpe på det beste :bag:

Oi mente selvsagt CD11 :angelic: Jeg vet ikke hva som var vanlig her, aldri sjekket før, har målt EL kun de 2 siste syklusene :bookworm: Men da kom det til samme tid :cat: Men ja, jeg tror det er veldig lite sannsynlig at det kom allerede. Var det så du kun temper nå?
Spennende er det uansett! Jeg temper hele syklusen (for uten om når jeg har mens da), så starter jeg med eggløsningstester når det nærmere seg, har el som regel en plass mellom CD15 og CD18, men mest mot CD18 da. Men tok en test igår bare for moro skyld, den var jo ikke positiv, men ganske sterk til å være så tidlig :hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp