❤️ IKM Uke 18 ❤️

Hva er det som skjer hos deg da. ?
Venter på blødning etter mislykket IVF forsøk. Sluttet med Cyclogest på fredag, og så begynte det å blø litt på morgenen i dag. Men så bare forsvant det igjen. Men kommet igjen nå i kveld, så ja. Får bare se hvordan det utvikler seg. Utålmodig og lei:angelic:

Venter på blødning etter mislykket IVF forsøk. Sluttet med Cyclogest på fredag, og så begynte det å blø litt på morgenen i dag. Men så bare forsvant det igjen. Men kommet igjen nå i kveld, så ja. Får bare se hvordan det utvikler seg. Utålmodig og lei:angelic:
Å nei var trist å høre. Blir mest sannsynligvis ordentlig blødning imorgen da og blir det cd1? spotting eller lite slimete blødning regnes ikke som cd1 dessverre i følge gyn. Så dere prøver naturlig denne syklusen før ny ivf forsøk?

Jeg tenkte jeg skulle få det til kl 7 for da får jeg tempet før jeg vekker resten av huset. Har litt sånn inne bygget klokke på 7-7:30. Kjente jeg ble bitte litt stresset av rådene til ChatGPT for fikk inntrykk at jeg nesten ikke kunne puste før jeg tempet :laughing001
"Ligg helt stille, ikke rør deg før du temper" hørtes helt ekstremt ut, men må sjekke klokka å ta frem tempen.. får liksom ikke en fjernstyrt temp som du sover med oppi Hufsa så starter selv kl 7 :laughing001
Syntes det er så fint med EL tester at i morgen er dagen for eggløsning også får man smerter å da vet man at det er DPO land next. (Jeg får sterke el smerter) men, sånn med temp så er det gøy at man får feste dipp også. Man kan se helle veien hva som skjer fra dag til dag :) Føler at kanskje syklusene ikke blir så sinnsykt lange å kjedelige når man kan følge med på forskjellige ting
Hahah, den mener jo bare at ikke du skal reise deg opp eller prate da :laughing025

Jeg tester i munn, har vurdert å prøve i hufsa for å se om den er mer stabil. Men har nå klart å få bekreftet EL hver gang til nå, så kan ikke være for ille :hilarious: helt til nå da,nå påstår den at jeg mulig hadde EL igår? På CD7? :wideyed: flaks i såfall at vi hadde en runde igår da:hilarious:
Blir spennende å se de neste dagene om tempen går mer opp eller om det bare var noen dager med jojo måling :hilarious:

Rar temp graf denne runden :hilarious: nå lurer den på om jeg muligens har hatt EL igår på CD7? Hahahah, flaks vi i såfall hadde en runde da:laughing025 det må jo være en dårlig spøk på grunn av svingninger! Men hadde vært sykt gøy hvis det var tilfelle og at det klaffet da!
1000002375.jpg

Å nei var trist å høre. Blir mest sannsynligvis ordentlig blødning imorgen da og blir det cd1? spotting eller lite slimete blødning regnes ikke som cd1 dessverre i følge gyn. Så dere prøver naturlig denne syklusen før ny ivf forsøk?
Ja. CD1 blir i dag :) Blødnlmgen etter første IVF var veldig rar, så forberedt på alt her nå:laughing002

Ja, klinikken kaller det pausesyklus, men det er det ikke noe som heter her i huset. Er jo såpass gammel at jeg tør ikke å risikere å «gå glipp av» et evt. bra egg:angelic: Eneste grunnen for at hu gjør IVF er pga. alder, så klinikken sier det bare er å fortsette å prøve innimellom. Har hatt to runder med IVF nå. Ble faktisk gravid i pausesyklusen mellom de to rundene. Men det varte ikke så lenge dessverre.

Haha. Nei, så ekstremt er det ikke rekker et pust eller to før toget er gått :laughing002
Jeg har fått «festedip» på flere sykluser med blendahvite tester, men det adder definitivt en ekstra spenning til det. Kroppen min oppfører seg heller ikke helt «etter tempe boka», så jeg vet ikke helt hvor mye det sier meg sånn egentlig, utover å bekrefte eggløsning, men jeg har jo lært det da. At kroppen min er litt rar:laughing002 også er det moro å følge med. Prøve å se mønstre osv…
Haha! Godt jeg kan puste.. :hilarious: Det gjør det liksom litt ekstra spennede.. Blir det positiv test nå eller ikke!?!? Før så brukte jeg fitbiten, men den røyk nå etter 5 år. Den så jeg på når jeg ble gravid med han minste og den lille jeg mistet i Juni i fjor.
Er veldig spent på hvordan min kropp blir :smiley-bounce012

Hahah, den mener jo bare at ikke du skal reise deg opp eller prate da :laughing025

Jeg tester i munn, har vurdert å prøve i hufsa for å se om den er mer stabil. Men har nå klart å få bekreftet EL hver gang til nå, så kan ikke være for ille :hilarious: helt til nå da,nå påstår den at jeg mulig hadde EL igår? På CD7? :wideyed: flaks i såfall at vi hadde en runde igår da:hilarious:
Blir spennende å se de neste dagene om tempen går mer opp eller om det bare var noen dager med jojo måling :hilarious:
Ja, nei blir en stille teste morgen da med andre ord. De andre sover så like greit :hilarious: Får man gjort det i fred og ro.
Leste at man kan ta den i munnen, men tror jeg tar den i Hufsa, da blir den vel mere nøyaktig :pompus: føler munnen er litt sånn enten eller riktig i dag..

Ja. CD1 blir i dag :) Blødnlmgen etter første IVF var veldig rar, så forberedt på alt her nå:laughing002

Ja, klinikken kaller det pausesyklus, men det er det ikke noe som heter her i huset. Er jo såpass gammel at jeg tør ikke å risikere å «gå glipp av» et evt. bra egg:angelic: Eneste grunnen for at hu gjør IVF er pga. alder, så klinikken sier det bare er å fortsette å prøve innimellom. Har hatt to runder med IVF nå. Ble faktisk gravid i pausesyklusen mellom de to rundene. Men det varte ikke så lenge dessverre.
Da håper jeg at det klaffer i pausesyklusen :smiley-angelic001 Skal du bruke noe medisiner i pausesyklusen f.eks letrozol?

Da håper jeg at det klaffer i pausesyklusen :smiley-angelic001 Skal du bruke noe medisiner i pausesyklusen f.eks letrozol?
Jeg har vært inne på tanken. Har jo en boks liggende. Men, når jeg har brukt det for så har eggløsningen ikke kommet noe før enn den ellers gjør, men kanskje heller noen dager senere. Og de to gangene jeg har hatt positiv test etter at vi startet å prøve på nr. 2 har vært i helt naturlige sykluser. Første som blir 2 år om en mnd satt på aller første forsøk naturlig. Så jeg er litt i tenkeboksen. Der jeg veldig ofte er :laughing002

Har ikke noe opplegg fra klinikken, så det er evt på eget initiativ. Redd syklusen kan bli unødvendig lang med letrozol, sånn at det blir lenge til neste IVF.

Jeg har vært inne på tanken. Har jo en boks liggende. Men, når jeg har brukt det for så har eggløsningen ikke kommet noe før enn den ellers gjør, men kanskje heller noen dager senere. Og de to gangene jeg har hatt positiv test etter at vi startet å prøve på nr. 2 har vært i helt naturlige sykluser. Første som blir 2 år om en mnd satt på aller første forsøk naturlig. Så jeg er litt i tenkeboksen. Der jeg veldig ofte er :laughing002

Har ikke noe opplegg fra klinikken, så det er evt på eget initiativ. Redd syklusen kan bli unødvendig lang med letrozol, sånn at det blir lenge til neste IVF.
Jeg skjønner, noen får lengre syklus og noen får kortere syklus. Min erfaring er at man kan få begge deler av letrozol. Første gangen fikk jeg lang syklus el på dag 19 og sist gang 28 dagers syklus el på dag 13-14. Jeg har ellers ikke uregelmessige sykluser bortsett fra de to første etter MA men den har stabilisert seg. Jeg klarer nesten ikke å la vær å bruke letrozol nå pga. jeg ble gravid med første runde men endte i MA.
Jeg håper så inderlig på en spire denne syklusen så slipper vi inseminering neste syklus. Krysser fingerene for at det klaffer for dere også så slipper dere ivf.

Jeg har en syklus på 15-16 og med Letrozol så kom EL på dag 13-14. MEN, jeg kommer aldri mere til å ta det. Orker ikke de bivirkningene :dead:

Okei. Jeg drister meg til å melde meg inn, selv om tanken egentlig ikke er å prøve denne måneden. Men nå ha vi nå hatt litt uplanlagt aksjelegging så, uoffisielt med :smiley-bounce012

Mel - 36 - B3 - PP12 - EL 15/4 - IKM 29/4

Rar temp graf denne runden :hilarious: nå lurer den på om jeg muligens har hatt EL igår på CD7? Hahahah, flaks vi i såfall hadde en runde da:laughing025 det må jo være en dårlig spøk på grunn av svingninger! Men hadde vært sykt gøy hvis det var tilfelle og at det klaffet da!
Vis vedlegget 458017
CD 7 :wideyed:
Har du hatt så tidlig før? Det må være en drøm å få den så tidlig så man slipper og vente en halv mnd hver gang :hilarious:

CD 7 :wideyed:
Har du hatt så tidlig før? Det må være en drøm å få den så tidlig så man slipper og vente en halv mnd hver gang :hilarious:
Nei, aldri :hilarious: tviler på at det er tilfelle da, men det hadde jo vært helt sykt da!!! Men EL testen min var ganske sterk til å bare være CD 8 idag da, så kan jo være noe i det! Får bare fortsette med på temping og test, så får vi svaret om noen dager :hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp