Jeg har tempet + brukt eggløsningstester siden april i fjorEr det noen som temper fast til eggløsning her inne? Jeg skal starte på denne syklusen, så blir det eggløsnings tester samtidig![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tempet + brukt eggløsningstester siden april i fjorEr det noen som temper fast til eggløsning her inne? Jeg skal starte på denne syklusen, så blir det eggløsnings tester samtidig![]()
Det skulle så klart mye heller gjerne vært sånn.. Men, i like måte - fint å kunne følge hverandre videre når det ble som det bleHei duMisforstå meg riktig, men jeg hadde håpet at vi to ikke skulle møtes i en prøvegruppe mer
Men heller i en termingruppe, riktig nok. Er uansett glad for å se deg, og glad vi er i samme gruppe og kan følge hverandre videre når det ble som det ble
![]()
Satser på at denne gangen, så sitter detDet skulle så klart mye heller gjerne vært sånn.. Men, i like måte - fint å kunne følge hverandre videre når det ble som det ble![]()
Det hadde vært veldig stas!Satser på at denne gangen, så sitter detHar troa på det gyldne påskeegget
Hahaha ikkesant, den delen med å klare å venteFungerer egentlig veldig dårlig for meg. Kjempe fint å ha alle fine menneskene her inne å dele alt med men for mitt psyke er det nok bedre å ikke være her i dpo land og vente lengst mulig med å teste. Det er kjedelig da og ikke noe jeg klart foreløpig![]()
Ja, nettopp! Skuff hver eneste dag i DPO-land tar jo på.. 16 dager er lengeSniker, jeg syns testing er så big deal, jeg blir nervøsSå jeg vil helst vente til TR er sen, egentlig. Selv om jeg skulle ha masse symptomer og tro jeg er gravid, også få TR, blir jeg ikke særlig skuffet. Men hvis jeg tester og får negativ, syns jeg dagene frem til TR blir ganske depressive (sist vi prøvde hadde jeg 16 dagers lutealfase, så det var lenge å vente).
Forrige prøving prøvde jeg å holde meg opptatt og sosial i DPO-land. Denne gangen er jeg ganske chill, ønsket er ikke det samme og ikke like sterkt, så klarer heldigvis å ikke tenke på det hele tiden, og husker ikke hvor jeg er i syklusen. Veldig glad for det![]()
Ja kjenner meg ærlig talt litt lite keen med evt. termin 28.12Ja, nettopp! Skuff hver eneste dag i DPO-land tar jo på.. 16 dager er lengeJeg er litt som deg, blir det denne runden vil jeg mest sannsynlig måtte ta planlagt keisersnitt i romjula... Så kan kanskje klare å være litt mer chill med testingen denne gangen sjæl
![]()
Jeg temper hele syklusen, så starter jeg med el tester noen dager før jeg kan få elEr det noen som temper fast til eggløsning her inne? Jeg skal starte på denne syklusen, så blir det eggløsnings tester samtidig![]()
Jeg har tempet + brukt eggløsningstester siden april i fjor![]()
Så braJeg temper hele syklusen, så starter jeg med el tester noen dager før jeg kan få eldet er spennende med temping!
Så fint å ikke kjenne så mye trang til å teste, er nok lurt å gjøre det sånn! Ja det blir dumt å miste håpet allerede 8/9dpo, da utsetter man seg jo for unødvendig ekstra sorgJa kjenner meg ærlig talt litt lite keen med evt. termin 28.12Men må ta en test før vi drar på påskeferie på IKM, så jeg vet om jeg må pakke menstruser - eller være litt forberedt på å vite at jeg er gravid rett før vi skal være med svigerfamilie
Har ikke tatt en test siden PP1 (nå i PP4), og da var det også av lignende grunn
Kjenner lite trang til å teste, sparer mye penger på det
Jeg klarer å vente, og syklusen min er veldig stabil.
Men vet jo at de fleste her inne er helt motsatt når det kommer til testingNoen blir mer skuffet av å få TR, og å teste gir dem håp. Men det dumme er jo når man gir opp av å få negativ test på 8/9 DPO da
![]()
Det blir gøySå braJeg skal starte å Tempe for første gang denne syklusen. Håper det kommer i posten i morgen. Er så sykt spent på å Tempe. Blir med EL tester så klart, tror ikke jeg kutter dem selv om jeg får dreisen på temping
Jeg kommer heller ikke til å stoppe med EL testene, greit å vite på forhånd at det nærmer seg, så kan man få det bekreftet med tempingSå braJeg skal starte å Tempe for første gang denne syklusen. Håper det kommer i posten i morgen. Er så sykt spent på å Tempe. Blir med EL tester så klart, tror ikke jeg kutter dem selv om jeg får dreisen på temping
Ja er deilig å ikke tenke på detSå fint å ikke kjenne så mye trang til å teste, er nok lurt å gjøre det sånn! Ja det blir dumt å miste håpet allerede 8/9dpo, da utsetter man seg jo for unødvendig ekstra sorgSpent på denne runden og test før påskeferie nå da
![]()
Det blir gøyJeg syntes hvertfall det. Følelsen av litt mer kontroll. Jeg bruker å våkne før jeg må stå opp for å tisse, så bruker å sette klokken på ringing rundt den tiden slik at jeg får tatt til samme tid hver dag, før jeg tisser. Det er mitt beste tips egentlig. Er ganske viktig at det blir ca samme tidspunkt hver dag. Og minst tre timer sammenhengende søvn først
Har aldri turt å kutte testene, de sier mer om når aksjer bør legges enn tempen synes jeg. Særlig sliten jeg får lite hint fra kroppenMen den bekrefter når eggløsningen har funnet sted, men først 3 dager etterpå
Jeg tenkte jeg skulle få det til kl 7 for da får jeg tempet før jeg vekker resten av huset. Har litt sånn inne bygget klokke på 7-7:30. Kjente jeg ble bitte litt stresset av rådene til ChatGPT for fikk inntrykk at jeg nesten ikke kunne puste før jeg tempetJeg kommer heller ikke til å stoppe med EL testene, greit å vite på forhånd at det nærmer seg, så kan man få det bekreftet med temping![]()
CD 5Hvilke CD er dere på fine damer? Er på CD9
Haha. Nei, så ekstremt er det ikke rekker et pust eller to før toget er gåttJeg tenkte jeg skulle få det til kl 7 for da får jeg tempet før jeg vekker resten av huset. Har litt sånn inne bygget klokke på 7-7:30. Kjente jeg ble bitte litt stresset av rådene til ChatGPT for fikk inntrykk at jeg nesten ikke kunne puste før jeg tempet
"Ligg helt stille, ikke rør deg før du temper" hørtes helt ekstremt ut, men må sjekke klokka å ta frem tempen.. får liksom ikke en fjernstyrt temp som du sover med oppi Hufsa så starter selv kl 7
Syntes det er så fint med EL tester at i morgen er dagen for eggløsning også får man smerter å da vet man at det er DPO land next. (Jeg får sterke el smerter) men, sånn med temp så er det gøy at man får feste dipp også. Man kan se helle veien hva som skjer fra dag til dagFøler at kanskje syklusene ikke blir så sinnsykt lange å kjedelige når man kan følge med på forskjellige ting
Trodde jeg var CD 1, men nå er jeg ikke så sikker likevelHvilke CD er dere på fine damer? Er på CD9
Hva er det som skjer hos deg da. ?Trodde jeg var CD 1, men nå er jeg ikke så sikker likevel![]()