❤️ IKM Uke 18 ❤️

Ah, den er lei. Jeg opplevde egentlig lite bivirkninger av dem. Var kanskje litt småkvalm. Enig i det du sier litt senere i tråden at det er veldig ulikt hvordan man responderer på det, og at du med en fibromyalgidiagnose antakelig er litt mer disponert:sorry:. Og bivirkninger er dritt.
Synes kanskje de de fleste av damene der jeg jobber nevner noe det kommer til bivirkninger er plager fra muskler og ledd. Jeg tror jeg lander på å bruke det denne syklusen, og håpe på det beste :bag:
Ikke sant, så det er absolutt ikke noe for meg :sorry:
Men, har jo egentlig ikke behov for det siden jeg får eggløsning av meg selv og har en veldig rutinert syklus. Har blitt gravid uten hjelp i alle år, så burde klare det igjen :Heartred

Hehe, greit å få kontroll på søvnen da :hilarious: blir spennende med temping da :joyful: jeg temper jo i munnen nå, men skal bytte hvis jeg ikke blir gravid denne runden. Er mer stabilt temperatur i hufsa (som du sier) :hilarious:
Ja, kjenner det er litt stressende med sånn temp og søvn. Når klokka temper du? Du har på alarm? Jeg fikk temperatur måleren nå, så nå ligger den klar :smiley-bounce012

Ja, kjenner det er litt stressende med sånn temp og søvn. Når klokka temper du? Du har på alarm? Jeg fikk temperatur måleren nå, så nå ligger den klar :smiley-bounce012
Temper når jeg våkner, omtrent kl 6 i ukedagene og max 7 i helgene. Men har ikke på alarm i helgene da :hilarious:

Ok, tenker jeg skal ha den tiden jeg også. Håper jeg bare sover natta igjennom.. :dead:
Jeg har fint klart å tolke grafen selv med noen dårligere netter, så kan man velge å ikke ta de ekstremt dårlige med i beregningene i fertility friend :happy:

Når begynner dere å teste etter el?
Er på CD12 i dag. Jeg tenkte egentlig å vente til CD15, men i dag tok EL-mucusen helt av, var helt gjennomsiktig og hang 15-20 cm fra papiret, så begynte å teste tidligere enn planlagt - negativ svak strek i dag.

Men tror vi legger inn aksjer i dag uansett altså.. hvis det er sånt slim svømmerne :sign17 liker å svømme i, så kan de likesågodt få svømme litt nå tenker jeg? :thumleft

IMG_3225.jpeg

Er på CD12 i dag. Jeg tenkte egentlig å vente til CD15, men i dag tok EL-mucusen helt av, var helt gjennomsiktig og hang 15-20 cm fra papiret, så begynte å teste tidligere enn planlagt - negativ svak strek i dag.

Men tror vi legger inn aksjer i dag uansett altså.. hvis det er sånt slim svømmerne :sign17 liker å svømme i, så kan de likesågodt få svømme litt nå tenker jeg? :thumleft

Vis vedlegget 458210
Bare å starte da :smiley-bounce012 Vi begynner på mandag.

I går fikk jeg vannete utfloden og i dag er det slim, så ser jaggu meg ut som det blir eggløsning på tirsdag :smiley-bounce012 Lenge siden den kom så tidlig, det må da ha noe med -12 kg og mange lange turer?
Det syntes jeg er midt i blinken, jo fortere jo bedre :dance018
ChatGPT kom med en sex plan til oss også siden vi snakket om eggløsning :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4346.jpeg
    IMG_4346.jpeg
    100,1 KB · Visninger: 27
  • IMG_4345.jpeg
    IMG_4345.jpeg
    285,2 KB · Visninger: 24
Last edited:
I går fikk jeg vannete utfloden og i dag er det slim, så ser jaggu meg ut som det blir eggløsning på tirsdag :smiley-bounce012 Lenge siden den kom så tidlig, det må da ha noe med -12 kg og mange lange turer?
Det syntes jeg er midt i blinken, jo fortere jo bedre :dance018
ChatGPT kom med en sex plan til oss også siden vi snakket om eggløsning :hilarious:
Oi så gøy at det ser ut til å komme tidligere! Imponerende med lange turer og slik fremgang da :gen014 Men regner du ca 4-5 dager fra slim? Eller hvordan gjør du det?

Jeg ble inspirert av deg og prøvde å spørre ChatGPT. Den mente slimet jeg hadde betød at eggløsningen skal være svært nærtliggende: «Når du får slim av denne typen, betyr det at du sannsynligvis er på selve eggløsningsdagen eller maks 1 dag unna. Kroppen din er på det mest mottakelige tidspunktet for befruktning»
…men jeg begynte jo å teste i går og har ikke positiv test.. vet ikke om jeg tror på at det plutselig kommer en uke tidligere en de to siste syklusene :bag:

Men holder streken på å bli sterkere på bare noen timer? :bored: Kan man liksom se LH stigning på disse testene? Hilsen forvirret

IMG_3244.jpeg

Last edited:
Oi så gøy at det ser ut til å komme tidligere! Imponerende med lange turer og slik fremgang da :gen014 Men regner du ca 4-5 dager fra slim? Eller hvordan gjør du det?

Jeg ble inspirert av deg og prøvde å spørre ChatGPT. Den mente slimet jeg hadde betød at eggløsningen skal være svært nærtliggende: «Når du får slim av denne typen, betyr det at du sannsynligvis er på selve eggløsningsdagen eller maks 1 dag unna. Kroppen din er på det mest mottakelige tidspunktet for befruktning»
…men jeg begynte jo å teste i går og har ikke positiv test.. vet ikke om jeg tror på at det plutselig kommer en uke tidligere en de to siste syklusene :bag:

Men holder streken på å bli sterkere på bare noen timer? :bored: Kan man liksom se LH stigning på disse testene? Hilsen forvirret

Vis vedlegget 458262
Synes absolutt at det er forskjell på testene og at det ser ut som at LH stiger. Det er min erfaring også - at den kan bli positiv på kort tid! :happy:

Vis vedlegget 458262
Jeg har som regel eggehviteslim i 5-6 dager, tror ikke de fleste har det, noen har det bare i en dag eller to. Så her må man bare bli kjent med kroppen sin :hilarious: Jeg vil prøve ELtester hvis vi må over i ny PP, og tenker jeg ikke begynner å teste med en gang slimet kommer, men venter litt. For som man ser på deg nå så kan man ha det uten å være helt i nærheten ennå - men det kan stige fort har jeg sett. Blir spennende å se hvordan testen din er i morgen da! :smiley-bounce012

Vis vedlegget 458262
Alle får slim i 5-6 dager før eggløsning. Det er den fruktbare fasen.. Men ikke alle har kjempe tydelig med slim og merker det. Jeg får slim fra dag 1 av fruktbar fase og på selve dagen før eggløsning og selve dagen så renner det over. LH testene mine stiger også plutselig. De begynner å øke noen timer før eggløsning. Jeg får alltid eggløsning 23–24 timer etter TOPP

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp