Ser strek på alle jegMed og uten blitz, øverste og nederste test. De var litt nasty å ta bilde av nå med masse rusk, men du spurte![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek på alle jegMed og uten blitz, øverste og nederste test. De var litt nasty å ta bilde av nå med masse rusk, men du spurte![]()
Åååå håper det. Jeg kjøpte feil tester sist og rekker ikke mye testing før IKM-dato, så svei av en test i morgest 7DPO, noe som er ganske så bortkastet da, men føles likevel ut som en «premie» å få lov å begynne å teste etter all ventingenHåper snart det kommer flere over til desemberEr ikke opprettet noe ennå, så henger her jeg frem til uka vår er ferdig
Noen flere som har begynt å teste mer?
8 dpo. Så gikk jeg tomHvor mange dpo er disse?![]()
Ser ut som at det ikke kommer noen tr da8 dpo. Så gikk jeg tomVenter mensen i dag
Var 8dpo de testene der, venter mensen i dag. Som skrevet tidligere så gikk jeg tom etter disse testene, og har fått blenda på metode og make sure. Sist fikk jeg ikke positiv før 1 dag over IKM, så vet liksom ikke før mensen kommer hellerSer strek på alle jegHvor mange dpo er du?
Hehe vi får se, sjansen er jo egentlig liten denne pp, så har egentlig innfunnet meg i at den kommer, men er jo selvfølgelig speeent likevel!Ser ut som at det ikke kommer noen tr da![]()
Krysser fingrene for deg! Jeg er bare 4dpo, klør i testefingreneHehe vi får se, sjansen er jo egentlig liten denne pp, så har egentlig innfunnet meg i at den kommer, men er jo selvfølgelig speeent likevel!Ikke kommet noe enda ihvertfall.
Ja, SA var veldig vondtGodt å høre! Jeg har veldig vond mensen fra før, og SA’en var vondere enn jeg noen gang hadde forestilt meg, så dette blir spennende
Tror den varte en stund, men nå hadde jeg fosteranlegg som grenset til exu da, så det kan muligens ha sammenheng, usikker
Ah, fikk ikke det med meg - beklager! Håper mens ikke kommer i dag, og at de andre blir positive.Var 8dpo de testene der, venter mensen i dag. Som skrevet tidligere så gikk jeg tom etter disse testene, og har fått blenda på metode og make sure. Sist fikk jeg ikke positiv før 1 dag over IKM, så vet liksom ikke før mensen kommer heller![]()
Neinei, ingenting å beklage for! Var mer at jeg ikke ville framstå som om jeg går på konstant repeat i tråden herAh, fikk ikke det med meg - beklager! Håper mens ikke kommer i dag, og at de andre blir positive.
Haha, ser denNeinei, ingenting å beklage for! Var mer at jeg ikke ville framstå som om jeg går på konstant repeat i tråden herBlir spennende å se ja
![]()
Det håper jeg ogsåHaha, ser denJeg håper mange herfra kommer inn i desembergruppa
![]()
Jeg og er 11 DPO i morgen. Men tester ikke helt enda, og er alltid håp til mensen kommer. Tenkte håpet var ute i går når jeg fikk skikkelig mensenkramper (type fosterstilling og paracet) og det kom slimete blodtråder (TMI, Sorry). Men i dag er alt fint igjen så kan jo håpe det var en type festeblødning jeg ikke har opplevd før.Desember-termingruppa er jo helt tom?11 dpo imårra og tenkte å teste, men det kan jo bli ensomt. Flere som ikke vet enda som kan ende i desember-gruppa?
Er jo en hel uke igjen på denne gruppa, og neste gruppe vil vel også ha en del desembertermin? Ikke alle som tester positivt før IKMDesember-termingruppa er jo helt tom?11 dpo imårra og tenkte å teste, men det kan jo bli ensomt. Flere som ikke vet enda som kan ende i desember-gruppa?
Jeg tok bare den billigste. Tror det bare er hvor detaljert du skal ha. Jeg syntes jeg fikk ganske bra ut av den billige![]()
Ja, fikk på melding. Når kjøpte du og av hvem?Fikk du svar inne på mld der inne? Har ikke fått svar, jeg :-/![]()
Er jo ikke så mange ennå som har kommet så langt at de får desembertermin, men de begynner vel å komme etterhvert denne ukaDesember-termingruppa er jo helt tom?11 dpo imårra og tenkte å teste, men det kan jo bli ensomt. Flere som ikke vet enda som kan ende i desember-gruppa?
Jeg fikk mens en uke for tidlig forrige syklus, og er foreløpig gravid nå - håper på den samme for degSyklusen min er (fortsatt) helt på bærtur, fikk mensen 1 uke før den egentlig skulle komme, så jeg er i alle fall ute av dansen denne runden. Krysser fingrene for neste.![]()