❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Håper snart det kommer flere over til desember❤️ Er ikke opprettet noe ennå, så henger her jeg frem til uka vår er ferdig :hello2

Noen flere som har begynt å teste mer?
Åååå håper det. Jeg kjøpte feil tester sist og rekker ikke mye testing før IKM-dato, så svei av en test i morgest 7DPO, noe som er ganske så bortkastet da, men føles likevel ut som en «premie» å få lov å begynne å teste etter all ventingen :hilarious:
IMG_2927.jpeg

Last edited:
Ser strek på alle jeg :) Hvor mange dpo er du?
Var 8dpo de testene der, venter mensen i dag. Som skrevet tidligere så gikk jeg tom etter disse testene, og har fått blenda på metode og make sure. Sist fikk jeg ikke positiv før 1 dag over IKM, så vet liksom ikke før mensen kommer heller :laughing002

Godt å høre! Jeg har veldig vond mensen fra før, og SA’en var vondere enn jeg noen gang hadde forestilt meg, så dette blir spennende :laughing002

Tror den varte en stund, men nå hadde jeg fosteranlegg som grenset til exu da, så det kan muligens ha sammenheng, usikker
Ja, SA var veldig vondt:sad010men håper du får samme opplevelse med mensen som meg da.

Jeg tok test i dag, bare 8 DPO, men den var veeeeldig blank…

Var 8dpo de testene der, venter mensen i dag. Som skrevet tidligere så gikk jeg tom etter disse testene, og har fått blenda på metode og make sure. Sist fikk jeg ikke positiv før 1 dag over IKM, så vet liksom ikke før mensen kommer heller :laughing002
Ah, fikk ikke det med meg - beklager! Håper mens ikke kommer i dag, og at de andre blir positive.

Desember-termingruppa er jo helt tom? :nailbiting: 11 dpo imårra og tenkte å teste, men det kan jo bli ensomt. Flere som ikke vet enda som kan ende i desember-gruppa?

Desember-termingruppa er jo helt tom? :nailbiting: 11 dpo imårra og tenkte å teste, men det kan jo bli ensomt. Flere som ikke vet enda som kan ende i desember-gruppa?
Jeg og er 11 DPO i morgen. Men tester ikke helt enda, og er alltid håp til mensen kommer. Tenkte håpet var ute i går når jeg fikk skikkelig mensenkramper (type fosterstilling og paracet) og det kom slimete blodtråder (TMI, Sorry). Men i dag er alt fint igjen så kan jo håpe det var en type festeblødning jeg ikke har opplevd før.

Syklusen min er (fortsatt) helt på bærtur, fikk mensen 1 uke før den egentlig skulle komme, så jeg er i alle fall ute av dansen denne runden. Krysser fingrene for neste. :)

Er jo en hel uke igjen på denne gruppa, og neste gruppe vil vel også ha en del desembertermin? Ikke alle som tester positivt før IKM :wacky: Meg selv inkludert som hadde blenda frem til én dag over da jeg var gravid

Er jo ikke så mange ennå som har kommet så langt at de får desembertermin, men de begynner vel å komme etterhvert denne uka :)
TR har kommet og dratt her allerede, jeg hadde fått termin i slutten av november, nå får vi se om jeg blir en av de siste som kommer inn i desember istedet :joyful:

Syklusen min er (fortsatt) helt på bærtur, fikk mensen 1 uke før den egentlig skulle komme, så jeg er i alle fall ute av dansen denne runden. Krysser fingrene for neste. :)
Jeg fikk mens en uke for tidlig forrige syklus, og er foreløpig gravid nå - håper på den samme for deg :) Jeg testet etter eggløsning da, og den var også tidlig forrige syklus.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp