Fikk mensen i går ettermiddag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er dyrt. Håper du slipper unna med så mange runder og at det snart er din turSkjønner godt følelsen din, den frykten med en graviditet, men sammtidig d man ønsker seg mest. Skjønner det slik at du har vært gjennom mye, håper du snart kan få et vellykket svangerskap å en liten en
Jeg bruker cyclogest, så tenker om det er negativ test 12 dpo så slutter jeg på dem og gjør meg klar for en ny runde, jaggu meg dyr di pillene også, koster lage baby med kostilskudd støttemedisiner og tester.
Gratulerer!! Yayy10 DPO og trur jeg tør å si at jeg kan settes på Gravid
Litt skummelt, men strekene har doblet seg![]()
![]()
Alt det økonomiske har en tendens til å ordne segJeg har ikke samme historikk som deg, men venter også til 12 dpo ihvertfall med å teste. Blir bare usikker av blenda tester/skyggestreker, og ender det i kjemisk så synes jeg at det er bedre å ikke vite der. Må ta vare på egen psyke, blir så "fraværende" mentalt både for ungene og på jobb av å gruble for mye
Jeg er også redd for å bli gravid nå, men fordi vi enda ikke er ferdig med renovering, det blir tøft økonomisk med godt mulig flere måneder ulønna perm + må ha ny bil. Og redd for at 3. barn kan velte lasset tids/energimessigMen et familiemedlem til hille vært så mye mer verdt enn romslig økonomi. Din type redsel er nok mye verre da, håper det klaffer snart
![]()
Herlighet så herlig! Gratulerer så mye!!16 DPONå håper jeg spira kliper seg fast
![]()
TakkGratulerer!! Yayy![]()
![]()
Syns det er en strek der, så ville vurdert en ny strek om en dag eller toHei!
Kan noen gjøre meg litt klokere? Vi prøver i utgangspunktet ikke på å få barn og jeg mistenker EL har vært senere enn jeg trodde. Har testet de siste dagene med metode sine tidlig tester da mensen ikke har kommet. De har alle vært negative.
Nå nettopp tok jeg den siste i pakken bare for å sjekke en siste gang siden mensen ikke kommer. Sjekket riktignok testen etter fristen, men jeg syns jeg skimter en strek. Hva tenker dere? En smule stressa her nå
Min erfaring er at metode tidligtest slår senere ut enn vanlig test fra både babyplan og make sure.. Så ville tett en ny om noen dager som det allerede er foreslått.Hei!
Kan noen gjøre meg litt klokere? Vi prøver i utgangspunktet ikke på å få barn og jeg mistenker EL har vært senere enn jeg trodde. Har testet de siste dagene med metode sine tidlig tester da mensen ikke har kommet. De har alle vært negative.
Nå nettopp tok jeg den siste i pakken bare for å sjekke en siste gang siden mensen ikke kommer. Sjekket riktignok testen etter fristen, men jeg syns jeg skimter en strek. Hva tenker dere? En smule stressa her nå
Takk for svar! Ja må nesten bare vente litt, selvom det er slitsomt med den usikkerhetenSyns det er en strek der, så ville vurdert en ny strek om en dag eller to
ah ja ikke sant, kan være den typen slår ut sent. Takk for svar <3Min erfaring er at metode tidligtest slår senere ut enn vanlig test fra både babyplan og make sure.. Så ville tett en ny om noen dager som det allerede er foreslått.
Jeg hadde stikking på venstre side da jeg var gravid fra 4dpo, og egget var fra venstre eggleder så det ga mening for meg i hvert fallJeg er 7 DPO i dag, og har hatt veldig vondt på høyre side i to dager nå. Sånn stikkende smerte. Jeg har endometriose, så er vant til disse smertene, men jeg kan ikke huske om jeg hadde de sist gang jeg var gravid. Noen som har samme erfaringer, men bedre hukommelse?
Har ingen symptomer, annet enn utrolig trøtt og sliten men det tror jeg er pga pollenså jeg tror ikke den satt denne gang
Jeg hadde min første mens etter SA for noen uker siden, og den var som en helt vanlig mensenMensmurringene har tatt seg opp her, så forventer absolutt mensen i morgen.Litt nervøs for hvor vondt det blir siden jeg har fått beskjed om at den ofte blir kraftigere etter SA. Pleier ikke ha murring/ubehag lenge i forveien heller sånn som jeg har hatt nå. Heldigvis hjemmekontor i morgen, så håper den ikke er forsinket og at jeg kan være hjemme når det blir action!
Okei, da håper jeg det er samme for meg ogsåJeg hadde stikking på venstre side da jeg var gravid fra 4dpo, og egget var fra venstre eggleder så det ga mening for meg i hvert fallVar ikke direkte vondt, men kjente det.
Godt å høre! Jeg har veldig vond mensen fra før, og SA’en var vondere enn jeg noen gang hadde forestilt meg, så dette blir spennendeJeg hadde min første mens etter SA for noen uker siden, og den var som en helt vanlig mensen
Jeg hadde også hørt at den kunne være skikkelig heftig etter SA, men det stemte ikke for min del
Tror den varte en stund, men nå hadde jeg fosteranlegg som grenset til exu da, så det kan muligens ha sammenheng, usikkerOkei, da håper jeg det er samme for meg ogsåhvor lenge varte stikkingen for deg?