❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

9 DPO i dag og nederste test er fra i dag tidlig❤️ Syns den er litt sterkere.
Men om en står opp på do rundt 04 og så igjen 07 regner dere da den 04 som første morgen urin eller den 07?
Nederste testen er tatt når jeg stod opp 07
Den som ser mest konsentrert ut på farge. Merker fort om urinen er utvannet.
Når det er sagt så tester jeg ofte sterkest på urin nummer 2... altså 3 timers tid etter at jeg har stått opp.

Tok første runde med cyclogest i morges og nå kom det litt brunt på papiret da jeg var på do.. :( drøyt om mensen skal komme allerede nå.. er 2dpo i dag, cd25.. syklusen min er helt tullete.. :(

Jeg har fått litt blod etter eggløsning noen ganger :pompus: For en festeblødning er vel litt tidlig enda?
Så rart.. jeg har ikke opplevd det før. Tror heller det er tr på gang. Har litt symptomer på det, dausliten og en type hodepine/migrene som murrer som jeg kun får når jeg skal ha tr :(

MEN, jeg mistet også en del av en tann her i sted da jeg spiste.. og det skjedde ved første graviditeten også. Tennene mine ble superporøse i den første delen av svangerskapet.. men jeg er jo egentlig bare 2dpo, så ja det er jo altfor tidlig for det..

Så rart.. jeg har ikke opplevd det før. Tror heller det er tr på gang. Har litt symptomer på det, dausliten og en type hodepine/migrene som murrer som jeg kun får når jeg skal ha tr :(

MEN, jeg mistet også en del av en tann her i sted da jeg spiste.. og det skjedde ved første graviditeten også. Tennene mine ble superporøse i den første delen av svangerskapet.. men jeg er jo egentlig bare 2dpo, så ja det er jo altfor tidlig for det..
Ahhh men trist om det er TR, og man «mister» en sjangse, men bra om det skulle gjøre at syklusen din kommer på plass til neste runde? Når kom TR sist?

Oi! Det med tannen var jo interessant og ubehagelig på samme tid! Men kunne du ha hatt EL tidligere denne syklusen daaaa? Hmm :bookworm: Mine EL-tester varierte sånn, og virker å være så plutselig på LH, hadde jeg ikke testet rett tid på dagen så hadde jeg nok kunnet misset den :bored:

Ahhh men trist om det er TR, og man «mister» en sjangse, men bra om det skulle gjøre at syklusen din kommer på plass til neste runde? Når kom TR sist?

Oi! Det med tannen var jo interessant og ubehagelig på samme tid! Men kunne du ha hatt EL tidligere denne syklusen daaaa? Hmm :bookworm: Mine EL-tester varierte sånn, og virker å være så plutselig på LH, hadde jeg ikke testet rett tid på dagen så hadde jeg nok kunnet misset den :bored:
Tr kom da den skulle forrige gang, rundt 7 dpo.. har superkort lutealfase, derfor jeg begynte på cyclogest nå. Så jeg skal egentlig ha mensen rundt onsdag-torsdag neste uke.. den er litt vel tidlig ute dersom den kommer allerede nå.

Jeg har testet som bare det denne runden fordi jeg har el så seint, så er ganske sikker på at eggløsningen var torsdag 20.03.

Det er nok bivirkning av Cycoglesten at du er trøtt og har hodepine. Det er jo Progesteron, så det er jo samme hormonet man produserer før mens, og som man fortsetter å produsere mye av ved eventuell graviditet - og det hormonet som gjør deg dausliten i lutealfasen :dead:

Så lenge du tar cycoglest så skal mensen holde seg borte, og kommer først når du slutter å ta det! :shy:

Ikke mist håpet ennå! :love7

Det er nok bivirkning av Cycoglesten at du er trøtt og har hodepine. Det er jo Progesteron, så det er jo samme hormonet man produserer før mens, og som man fortsetter å produsere mye av ved eventuell graviditet - og det hormonet som gjør deg dausliten i lutealfasen :dead:

Så lenge du tar cycoglest så skal mensen holde seg borte, og kommer først når du slutter å ta det! :shy:

Ikke mist håpet ennå! :love7
Åh så det er ikke mulig å få mensen så lenge jeg går på progesteron?

10 dpo og disse skyggestrekene er nok bare noe som følger meg, hatt slike nå siden jeg startet teste før to dager siden. Også di siste PP med samme kjipe skyggestrekene…
Så kjedelig for di gir jo håp..
Hadde murringer og korsryggsmerter 8 og 9 dpo, ingen symptomer idag, pluss mer energi så liten tro, får prøve videre å satse på neste runde :smiley-angelic001

Flere som får skyggestreker pp etter pp? Lurer på om d kan være streifere eller om d er testene? Eller bare meg:confused013

Vedlegg

• IMG_5232.jpeg
    IMG_5232.jpeg
    597,6 KB · Visninger: 46
5dpo og kjedelig ventetid, men såååå gøy å se de kommende streker her :Heartred Har hatt vondt i magen i dag.. stråler liksom fra livmor og opp til magen, sikkert en del luft, IKM ventes om 6 dager, håper jeg får rukket noen G-tester før evt. TR, ikke pleid å registrert magesmerter så tidlig.. stråler ned til skjeden og nå.

10 dpo og disse skyggestrekene er nok bare noe som følger meg, hatt slike nå siden jeg startet teste før to dager siden. Også di siste PP med samme kjipe skyggestrekene…
Så kjedelig for di gir jo håp..
Hadde murringer og korsryggsmerter 8 og 9 dpo, ingen symptomer idag, pluss mer energi så liten tro, får prøve videre å satse på neste runde :smiley-angelic001

Flere som får skyggestreker pp etter pp? Lurer på om d kan være streifere eller om d er testene? Eller bare meg:confused013
Jeg mistenker at jeg er uheldig med batchen! Får skikkelig rare babyplan tidligtest der fargestoffet flyter litt ut om samles ved streken - og usikker på om det er strek eller skygge på normal bp test:shifty: skikkelig irriterende! Hadde aldri den følelsen at der er noe (men at det kanskje er skygge bare) før nå og forrige pp etter nesten to år med prøving og helt blenda tester (unntatt to svangerskap).

Prøvde en anna test, men like negativ.
Har konkludert med kjemisk, evt. resultat av for kort lutealfase.
Vondt å tenke på at det nok var noe der, som forsvant. Første gang jeg har opplevd dette, så føler meg helt sinnsforstyrra!
Håper bare mens kommer fort som F nå, slik at vi blir ferdig med dette !

Ønsker dere andre all lykke til! ♡

Vedlegg

• 20250322_172552.jpg
    20250322_172552.jpg
    276 KB · Visninger: 35

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp