Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror du er gravid, men at det er litt for lite hcg til at det slår ut med digital. Tipper du får positiv digital om 1-2 dagerHmm..... Svak strek i formiddag, denne nå.... 9DPO
Her er det noe på gang jaHer er de jeg har tatt nå.
Var også svaaakt på siste jeg tok, nå blir det ikke fler før i morgen
Jeg tror du er gravid, men at det er litt for lite hcg til at det slår ut med digital. Tipper du får positiv digital om 1-2 dager![]()
Det er naturlig å tenke at det er fordi urinen din er utvannet nå sammenlignet med urinen du brukte på testen i dag tidlig, ikke minst når det er snakk om 9 dpo. Det er dette som er den kjipe siden ved å starte testingen tidlig… Men man har jo så lyst til å vite! Krysser fingrene for at det er utvanna urin og ikke en kjemiskVeit ikke hva jeg skal tro!
Tok ny strimmel nå I kveld, og den er helt negativ:
Prøv å teste igjen imorraVeit ikke hva jeg skal tro!
Tok ny strimmel nå I kveld, og den er helt negativ:
Prøv å teste igjen imorraJeg hadde det på samme måte så tidlig. Fikk først tydelig positiv på ettermiddagen 10 DPO. Hadde antydning til strek i dagene før. Så negativ test på morningen 10 DPO, men tydelige tester fra og med ettermiddagen. Så det kan variere litt når man tester så tidlig. Det kan også ha vært en kjemisk. Men krysser fingrene for at det utvikler seg videre
![]()
Det er naturlig å tenke at det er fordi urinen din er utvannet nå sammenlignet med urinen du brukte på testen i dag tidlig, ikke minst når det er snakk om 9 dpo. Det er dette som er den kjipe siden ved å starte testingen tidlig… Men man har jo så lyst til å vite! Krysser fingrene for at det er utvanna urin og ikke en kjemisk![]()
Ser ikke helt lovende ut neiMye spam fra meg !
Tok meg tid i morges til ny test....
Ser dårlig ut, gett !
Øverste fra i går.
10DPO idag
Det kan hende den ene testen ikke var rett, men vet av fler som ikke har fått antydning til strek før 11DPO-13DPOMye spam fra meg !
Tok meg tid i morges til ny test....
Ser dårlig ut, gett !
Øverste fra i går.
10DPO idag
Regner den som innebærer at det er lengst tid siden jeg var på do som morgenurin9 DPO i dag og nederste test er fra i dag tidligSyns den er litt sterkere.
Men om en står opp på do rundt 04 og så igjen 07 regner dere da den 04 som første morgen urin eller den 07?
Nederste testen er tatt når jeg stod opp 07