❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Veit ikke hva jeg skal tro!
Tok ny strimmel nå I kveld, og den er helt negativ:
Det er naturlig å tenke at det er fordi urinen din er utvannet nå sammenlignet med urinen du brukte på testen i dag tidlig, ikke minst når det er snakk om 9 dpo. Det er dette som er den kjipe siden ved å starte testingen tidlig… Men man har jo så lyst til å vite! Krysser fingrene for at det er utvanna urin og ikke en kjemisk :Heartred

Veit ikke hva jeg skal tro!
Tok ny strimmel nå I kveld, og den er helt negativ:
Prøv å teste igjen imorra :) Jeg hadde det på samme måte så tidlig. Fikk først tydelig positiv på ettermiddagen 10 DPO. Hadde antydning til strek i dagene før. Så negativ test på morningen 10 DPO, men tydelige tester fra og med ettermiddagen. Så det kan variere litt når man tester så tidlig. Det kan også ha vært en kjemisk. Men krysser fingrene for at det utvikler seg videre :)

I følge premom ska jeg være DPO 8 i dag. Tok tidlig test i går som var negativ. Spekulerer på om det e vits i å teste nå i kveld eller morgentidlig?

Prøv å teste igjen imorra :) Jeg hadde det på samme måte så tidlig. Fikk først tydelig positiv på ettermiddagen 10 DPO. Hadde antydning til strek i dagene før. Så negativ test på morningen 10 DPO, men tydelige tester fra og med ettermiddagen. Så det kan variere litt når man tester så tidlig. Det kan også ha vært en kjemisk. Men krysser fingrene for at det utvikler seg videre :)

Ja, altså jeg er bare max 9DPO (kanskje bare 8DPO) .... men det er klart - når man først har fått en positiv, for så å få to negative.... da daler stemninga ass! Har aldri opplevd dette før, jeg.
Tålmodighet har aldri vært min greie.... men må nesten bare vente til i morgen! Såklart har jeg tidligvakt... så kan ikke begynne å styre med dette i 06-tia, så må nesten ta det på ettermiddagen.

Det er naturlig å tenke at det er fordi urinen din er utvannet nå sammenlignet med urinen du brukte på testen i dag tidlig, ikke minst når det er snakk om 9 dpo. Det er dette som er den kjipe siden ved å starte testingen tidlig… Men man har jo så lyst til å vite! Krysser fingrene for at det er utvanna urin og ikke en kjemisk :Heartred

Tålmod er en dyd :-D Takk for gode ord! Vi får se i morgen i 15-tiden..... når jeg endelig er kommet hjem

Først i dag kom ømheten i puppene, to dager før IKM, akkurat som da jeg ble gravid :wacky: Har mye mensmurring i underlivet, som jeg også hadde da. Jeg forventer egentlig at mensen er på vei, men disse faktorene får meg jo mistenksom, og testene var også blenda helt til en dag over IKM sist, så det gir meg liksom ikke et fasitsvar heller :shy: Så spent på om babyplan ga fake rosa strek før jeg gikk tom, eller at jeg faktisk er gravid. De testene jeg er stuck med nå er jo ikke kjent for å være veldig sensitive som nevnt tidligere, og var akkurat de jeg endte opp med sist også :laughing002 Planen var ikke å bli tom for babyplan før IKM, men brukte for mange til å sjekke at hcg var ute etter SA; big mistake, haha. Er i hvert fall greit å kjenne på at begge utfall er helt greit denne PP! Selv om jeg blir gal av dpo-spenningen :angelic:

9 DPO i dag og nederste test er fra i dag tidlig❤️ Syns den er litt sterkere.
Men om en står opp på do rundt 04 og så igjen 07 regner dere da den 04 som første morgen urin eller den 07?
Nederste testen er tatt når jeg stod opp 07

Vedlegg

• IMG_4301.jpeg
    IMG_4301.jpeg
    299,7 KB · Visninger: 62

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp