❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

10 dpo og disse skyggestrekene er nok bare noe som følger meg, hatt slike nå siden jeg startet teste før to dager siden. Også di siste PP med samme kjipe skyggestrekene…
Så kjedelig for di gir jo håp..
Hadde murringer og korsryggsmerter 8 og 9 dpo, ingen symptomer idag, pluss mer energi så liten tro, får prøve videre å satse på neste runde :smiley-angelic001

Flere som får skyggestreker pp etter pp? Lurer på om d kan være streifere eller om d er testene? Eller bare meg:confused013
Jeg har fått skygger omtrent hver pp siden vi startet i oktober 2023. Derfor har jeg sluttet å teste noe særlig før 13 DPO, blir helt forstyrret i hodet av de strekene.

Åh, det forstår jeg godt!! Tro hva det kommer av, skygger?
Aner ikke. Kan jo være streifer. Og har lest et sted at noen produserer litt hcg selv om ikke er gravid. Jeg vet jo at jeg er ekstremt fruktbar, har jo blitt gravid 5 ganger på 1.5 år så jeg tror på streifer teorien litt.

Jeg mistenker at jeg er uheldig med batchen! Får skikkelig rare babyplan tidligtest der fargestoffet flyter litt ut om samles ved streken - og usikker på om det er strek eller skygge på normal bp test:shifty: skikkelig irriterende! Hadde aldri den følelsen at der er noe (men at det kanskje er skygge bare) før nå og forrige pp etter nesten to år med prøving og helt blenda tester (unntatt to svangerskap).
Jeg så dine tester, ser en svak strek på din babyplan normal test, håper det er baby strek :smiley-angelic001 Men ja, di svake strekene er så irriterende når man blir usikker om det er på ekte eller ikke:facepalm: skjønner deg godt din frustrasjon m slike tester som har nesten 2 år med prøving, håper virkelig dere kan sitte med superpositiv test snart:Heartred

Jeg har fått skygger omtrent hver pp siden vi startet i oktober 2023. Derfor har jeg sluttet å teste noe særlig før 13 DPO, blir helt forstyrret i hodet av de strekene.
Ja kjenner igjen at man blir forstyrret i hode av skyggestreker, jeg tester jo som en gal :hilarious:
Men samme kjipe skyggestreken igjen og igjen…
Må kanskje bare bli like flink som deg og vente litt med testinga, til jeg er 12-13 dpo.
For bli fort dyrt teste som jeg gjør:facepalm:

Ja kjenner igjen at man blir forstyrret i hode av skyggestreker, jeg tester jo som en gal :hilarious:
Men samme kjipe skyggestreken igjen og igjen…
Må kanskje bare bli like flink som deg og vente litt med testinga, til jeg er 12-13 dpo.
For bli fort dyrt teste som jeg gjør:facepalm:
Går fort tusenlapper i tester ja. Men er ikke enkelt når man først begynner og man får de dumme skyggene. Her hjelper det jo at jeg også er livredd for å være gravid igjen... er det jeg ønsker mest i verden samtidig som det er det skumleste jeg kan gjøre. Da har jeg det ikke så travelt med å teste positivt. Kommet til 10 DPO nå, men tester ikke før 16/17 DPO om mensen ikke kommer denne gangen.

Jeg kan settes på TR - blenda test på 12 (eller 13) dpo og null følelse av graviditet - helt sikker på at TR kommer til uka.. Det eneste positive med det er at jeg slipper en 6. abort på rad pr nå.. :smiley-ashamed004 Krysser fingrene for graviditet og spire som sitter helt til termin neste pp!

Gratulerer til alle gravide og lykke til videre til alle! :happy:

Går fort tusenlapper i tester ja. Men er ikke enkelt når man først begynner og man får de dumme skyggene. Her hjelper det jo at jeg også er livredd for å være gravid igjen... er det jeg ønsker mest i verden samtidig som det er det skumleste jeg kan gjøre. Da har jeg det ikke så travelt med å teste positivt. Kommet til 10 DPO nå, men tester ikke før 16/17 DPO om mensen ikke kommer denne gangen.
Kjenner meg så igjen i det du skriver.. det eneste jeg vil i denne verden er å være gravid, samtidig er det siste jeg vil i denne verden er å være gravid. :dance008 Kokko

Kjenner meg så igjen i det du skriver.. det eneste jeg vil i denne verden er å være gravid, samtidig er det siste jeg vil i denne verden er å være gravid. :dance008 Kokko
Man blir helt skadd i hodet :bag: etter 4 aborter og en dødfødsel så kommer et svangerskap til å gjøre meg så kokko at jeg ikke vet hvor det ender:bag:

Skjønner godt følelsen din, den frykten med en graviditet, men sammtidig d man ønsker seg mest. Skjønner det slik at du har vært gjennom mye, håper du snart kan få et vellykket svangerskap å en liten en:Heartred
Jeg bruker cyclogest, så tenker om det er negativ test 12 dpo så slutter jeg på dem og gjør meg klar for en ny runde, jaggu meg dyr di pillene også, koster lage baby med kostilskudd støttemedisiner og tester.

Jeg har ikke samme historikk som deg, men venter også til 12 dpo ihvertfall med å teste. Blir bare usikker av blenda tester/skyggestreker, og ender det i kjemisk så synes jeg at det er bedre å ikke vite der. Må ta vare på egen psyke, blir så "fraværende" mentalt både for ungene og på jobb av å gruble for mye:angelic:

Jeg er også redd for å bli gravid nå, men fordi vi enda ikke er ferdig med renovering, det blir tøft økonomisk med godt mulig flere måneder ulønna perm + må ha ny bil. Og redd for at 3. barn kan velte lasset tids/energimessig:bag: Men et familiemedlem til hille vært så mye mer verdt enn romslig økonomi. Din type redsel er nok mye verre da, håper det klaffer snart :Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp