❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Babyene har det tydeligvis ikke travelt i din familie da :hilarious:
Ei venninne holdt på å miste jenta si da legene ikke trodde på henne ang når samleiet hadde skjedd, de trodde hun var 2 uker kortere enn hun selv visste var sannheten. Gikk over tiden men det gikk heldigvis bra.

Merker at våren er her for nå dukker det opp gravide og nyfødte babyer overalt :binkybaby
Aah så irriterende når man ikke blir hørt!

Ja det er sant, var på ikea og sverger på at mange der hadde født siste uka, mange knøtt og jeg-har-nylig-født-mager

Det lover jo bra for nestemann da ja :cool:

Gikk 5 dager over med frøkna,ble satt i gang uten at noe skjedde før det plutselig ble styrtfødsel så tenker det blir over termin neste gang også .
Håper fødselen ikke går like fort, det var ingen god opplevelse når jordmor ber meg holde kjeft når jeg hylte i smerte :dead:
Frekk jordmor. Hadde også ei sånn, sarkastisk og ba meg spare på hyle-kreftene.. Kollegaen hennes sa hun var flink til å sy da, så det var ihvertfall bra for underlivet mitt:smiley-ashamed004

Jeg blir så frista til å kjøpe inn babyklær/utstyr når jeg kommer over gode tilbud! Har allerede kjøpt en sjukt billig pakke med ammebher/ammeinnlegg i bambus jeg kom over på finn, mot samboerns råd.. Hva gjør dere andre - shopper ivei, venter til positiv test eller til X antall uker på vei?
Shopper i vei :dance011 Bare greit å spre utgiftene litt tenker jeg!

Jeg trodde ikke jeg ville ha flere enn de to jeg har, så har gitt bort/solgt alt:sad010 Kun en liten pose med ting jeg har spart på/funnet i rydding. Har lyst til å spørre alle jeg har gitt til om å få det tilbake, men litt rart hehe
Samme her!!
Jeg forventer egentlig å få tilbake noe:angelic: Sånn som bilstol, vippestol, vognpose etc. Har gitt bort til ei god venninne, og vet hun ikke har kvittet seg med det, da hun nylig fikk baby nummer to. Kanskje jeg til og med kan få tilbake, med renter:happy090

Jeg har veldig lyst å shoppe, men må nesten pent vente på positiv test og til vi har gått gjennom hva vi har :laughing002 tror jeg har komplett garderobe å utstyr til både gutt å jente etter dem to eldste :happy:
Ja det blei slik når vi kvitta oss med ekstremt lite etter siste ungen :laughing002 alltid hatt lyst på nr 3 så. Men gubben sier jeg bare skal begynne å sy til nr 3, selv om jeg får forbud for å handle :smiley-bounce022

Noen andre som har blitt spådd på etsy i det siste? Jeg gjorde det i Mai i fjor hvor jeg ble spådd juli/august som viktig og at det var en jente. Testet da positivt med jenta vår helt i starten på august.
I desperasjon og kjedsomhet så gjorde jeg det samme igjen. Og nå fikk jeg Mars/april som mulig tidspunkt for unnfangelse og positiv test. Og at det vil bli en gutt. Veldig spent på å se om det stemmer en gang til :angelic:

Noen andre som har blitt spådd på etsy i det siste? Jeg gjorde det i Mai i fjor hvor jeg ble spådd juli/august som viktig og at det var en jente. Testet da positivt med jenta vår helt i starten på august.
I desperasjon og kjedsomhet så gjorde jeg det samme igjen. Og nå fikk jeg Mars/april som mulig tidspunkt for unnfangelse og positiv test. Og at det vil bli en gutt. Veldig spent på å se om det stemmer en gang til :angelic:
Jeg fikk mars/april jeg også, tror også jeg fikk gutt. Morsomt nok fikk jeg samme spådommen fra samme dame for nr 1, som ble jente, hadde termin i april og fødte i mars.
Håper jeg unnfanger snart! Passer jo denne syklusen, som begynte nå i mars og med EL 02.04. - men tror jeg akkurat rekker én EL til i april.

Jeg fikk mars/april jeg også, tror også jeg fikk gutt. Morsomt nok fikk jeg samme spådommen fra samme dame for nr 1, som ble jente, hadde termin i april og fødte i mars.
Håper jeg unnfanger snart! Passer jo denne syklusen, som begynte nå i mars og med EL 02.04. - men tror jeg akkurat rekker én EL til i april.
Så gøy. Håper det stemmer for oss begge❤️

Samme her!!
Jeg forventer egentlig å få tilbake noe:angelic: Sånn som bilstol, vippestol, vognpose etc. Har gitt bort til ei god venninne, og vet hun ikke har kvittet seg med det, da hun nylig fikk baby nummer to. Kanskje jeg til og med kan få tilbake, med renter:happy090
Hehe. Jeg har gitt bort til flere som jeg har ingen anelse om har der enda.

Jeg klarte ikke holde meg, kjøpte 3 babyplagg fra Nøstebarn siden det var skikkelig bra salg. 20 % ekstra rabatt (kode NOSTEVENN20) på salgsvarer med 30 % rabatt - usedvanlig bra. Nå har jeg gitt meg selv forbud mot mer shopping :stop

Håper det!

Åh fy faen, det høres helt jævlig ut. Håper du får nyttårsbarnet da, men på roligere vis!
Lov å håpe :angelic:de skjønte kanskje litt når jeg plutselig var klar til å presse, «OI!» husker jeg de sa når de skulle sjekke om det var fremgang på åpning.
Bor heldigvis 15 minutter unna sykehuset :cool:

Håper det stemmer og at det klaffer for deg nå :smiley-bounce016

Jeg bestilte en reading i dag faktisk,aldri gjort det før og veldig spent på hva den sier :bookworm:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp