Jo, samme jeg jeg fødte (nov 2019) stoppa de en nordisk studie på igangsetting over termin pga. for mange døde/komplikasjoner.. Det skulle jeg ikke lest mens jeg var på sykehusetOi. Det var ganske lenge over!
Er ikke grensen 10 dager ?
Her blir neste termin 28.12 så da kan man like gjerne bikke over til et nytt år og være eldst![]()
Etter det starta å sette igang litt tidligere.Min første kom med KS, så da var igangsettingen med nr. 2 av typen som går sakte, derfor 2 dager fra start til fødsel. Spent på hva som skjer denne gangen. Har lyst til å oppleve fødsel som starter av seg selv, men genene spiller ikke på lag (både min mor og samboers mor har født alle sine barn 9-16 dager over termin). Det får gå som det går
Men først må det komme positiv test, kjenner det kan bli litt vel mye dagdrømming

Nyttårsbarn hadde vært litt kult, men virker uutholdelig å gå over termin
Innkjøpene begynte da jeg bikket 8 uker. Blir kanskje noe sånt neste gang? Vi har allerede det meste, men har ikke beholdt en full garderobe lsm, så kommer til å la meg kjøpe litt klær neste gang. Gleder meg spesielt hvis det blir gutt, da kan jeg kjøpe de mest guttete klærne
Kun en liten pose med ting jeg har spart på/funnet i rydding. Har lyst til å spørre alle jeg har gitt til om å få det tilbake, men litt rart hehe
Men det kribler i fingrene ja