Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så synd det ikke ble noe denne gangenHar begynt å spotte en del, vil bare at det skal begynne skikkelig nå![]()
Fint å se nytt terminbanner på deg, det kledde du! Synd jeg ikke fikk være med i den gjengen. Jeg er tydeligvis ikke en sånn som blir fort gravid. Går inn i PP4 nå, det er jo ikke så ille. Satser på at den sitter til PP6!Så synd det ikke ble noe denne gangen![]()
Spottingen har ikke tatt seg særlig opp ennå, så kunne ikke jukse meg til CD2 nåSatser på at TR kommer på ordentlig i natt / i det jeg reiser meg fra sengen, som det pleier.
Ja blir det nå så blir det julebarn. Termin hadde blitt 10. des, men alltid gått over termin, 13 dager over sist (ble igangsatt 11 dager over). Men nå setter de visst igang litt tidligereTr kom i natt her også
Blir det prøving på romjulsbarn eller dropper dere det? Her kjører vi i hvert fall på.
Det kom masse blod da jeg våknetTr kom i natt her også
Blir det prøving på romjulsbarn eller dropper dere det? Her kjører vi i hvert fall på.
Det ser ut som du er gravid!Har egentlig time hos gyn for celleprøve klokken 8. men er så uvel at jeg tror jeg må bli hjemme. Babyplan vanlig test er enda helt negativ, men rfsu er sterkere i dag enn i går.
Tusen takkFint å se nytt terminbanner på deg, det kledde du! Synd jeg ikke fikk være med i den gjengen. Jeg er tydeligvis ikke en sånn som blir fort gravid. Går inn i PP4 nå, det er jo ikke så ille. Satser på at den sitter til PP6!
Nei gidder nok ikke å gjøre noe ekstra, og jeg har allerede så sykt mye EL slim atteTusen takk
Synd du ikke fikk bli med osshar du vurdert Prefert? Jeg prøvde det denne runden
Håper spiren sitter i neste pp![]()
Stemmer, husker det nåNei gidder nok ikke å gjøre noe ekstra, og jeg har allerede så sykt mye EL slim atte![]()
Kan se ut som en kommende fargestrek når jeg snur skjermen litt frem og tilbake! Spennende!Inni vårt hode er det noe der! Men er vel bare ønsketenkning
Det er ihvertfall fortsatt en strek der![]()
Se på det! Sååååå heldige dere er!Strek i dag også. 11-12 dpo…
Oi. Det var ganske lenge over!Ja blir det nå så blir det julebarn. Termin hadde blitt 10. des, men alltid gått over termin, 13 dager over sist (ble igangsatt 11 dager over). Men nå setter de visst igang litt tidligere![]()
Kjedelig men greit det ikke har dratt ut da! Hadde vært perfekt å få ca 2 uker før termin, hadde havnet på 28.12 her, hva med deg ?Det kom masse blod da jeg våknet
Vi prøver videre vi, og håper evt. at den babyen også kommer 2 uker før![]()