❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Så synd det ikke ble noe denne gangen ❤️
Fint å se nytt terminbanner på deg, det kledde du! Synd jeg ikke fikk være med i den gjengen. Jeg er tydeligvis ikke en sånn som blir fort gravid. Går inn i PP4 nå, det er jo ikke så ille. Satser på at den sitter til PP6!

Spottingen har ikke tatt seg særlig opp ennå, så kunne ikke jukse meg til CD2 nå :smiley-ashamed004 Satser på at TR kommer på ordentlig i natt / i det jeg reiser meg fra sengen, som det pleier.

Tr kom i natt her også :smiley-angry017
Blir det prøving på romjulsbarn eller dropper dere det? Her kjører vi i hvert fall på.
Det kom masse blod da jeg våknet :hilarious:
Vi prøver videre vi, og håper evt. at den babyen også kommer 2 uker før :laughing001

Last edited:
Fint å se nytt terminbanner på deg, det kledde du! Synd jeg ikke fikk være med i den gjengen. Jeg er tydeligvis ikke en sånn som blir fort gravid. Går inn i PP4 nå, det er jo ikke så ille. Satser på at den sitter til PP6!
Tusen takk :shy::shy:❤️
Synd du ikke fikk bli med oss❤️ har du vurdert Prefert? Jeg prøvde det denne runden :)
Håper spiren sitter i neste pp❤️

Tusen takk :shy::shy:❤️
Synd du ikke fikk bli med oss❤️ har du vurdert Prefert? Jeg prøvde det denne runden :)
Håper spiren sitter i neste pp❤️
Nei gidder nok ikke å gjøre noe ekstra, og jeg har allerede så sykt mye EL slim atte :hilarious:

Ja blir det nå så blir det julebarn. Termin hadde blitt 10. des, men alltid gått over termin, 13 dager over sist (ble igangsatt 11 dager over). Men nå setter de visst igang litt tidligere:smiley-ashamed004
Oi. Det var ganske lenge over!
Er ikke grensen 10 dager ?
Her blir neste termin 28.12 så da kan man like gjerne bikke over til et nytt år og være eldst :bookworm:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp