rebi11
Forelsket i forumet
Er det stor aldersforskjell mellom dine tidligere barn og den du prøver på nå da, hvis jeg forsto det riktig? Sønnen min er straks 12 år og satt på omtrent første forsøk da jeg var 19-20 år gammelDet var flåsete sagt av henneDrit i sånne kommentarer
Vi som er her inne har nok ulike grunner til det da. For min del så orker jeg ikke gjentakende spørsmål/mas fra folk, så dropper å fortelle nære venner/nær familie at vi prøver på nr. 3. Kommer så lett kommentarer/diskusjoner om at vi ikke har tid, overskudd, nok plass etc.. I tillegg til manglende forståelse rundt det med håp, testing etc. Også er det jo hyggelig å se andre i samme situasjon og få tips og innspill fra andre fine kvinner(Har hatt lett for å bli gravid - har to barn, hatt en MA og en valgt abort i tidlig 20-årene etter en angrepille som ikke funka. Men tviler på at det blir like lett nå da som i 20-årene)
Så jeg er så sykt utålmodig og føler ikke jeg vet hva jeg går til mtp prøving i hele tatt denne gangen (er 32 nå), haha. Spent på hvor lang tid det tar nå, men håper ikke alt for lenge
Drit i sånne kommentarer

Derfor jeg henger her inne, jeg har ingen venner som forstår det her
for som du sier vil jeg unngå det at de ikke får noen å leke med hjemme, da min erfaring er at man må «underholde» et enebarn mer hehe
Så jo aldri for meg at jeg en dag skulle være i slutten av 20-årene og gift og prøve å bli gravid, "alle" ble jo gravid ved uhell 
Forventer EL i morgen, men kan hende den var allerede i natt / morges. Får følge med videre
Så lei av å vente i spenning.
Får se hvor lenge jeg holder ut med å ikke teste 

Vi får håpe det bare har flatet litt ut før det trapper seg videre nedover
Uansett håper vi selvfølgelig at det sitter denne runden