Oss testetøser imellom

Oioioi, har lyst å tisse igjen for å se om det faktisk er tilfellet :laughing002

Noen som vet hvor mange dpo man burde være før man svir av en digital?
Det har ikke noe å si hvor mange DPO, men hvor mye HCG :) Jeg har dårlig streksyn, så ser personlig ikke noe på testene dine enda, så ville nok ventet litt til. Men jeg fikk 1-2 nå streken min var som det nederste bildet her, negativ på øverste! Så kanskje lørdag morgen? Eventuelt i morgen om streken er blitt en del tydeligere, er jo veldig individuelt hvor fort HCG øker første dagene :love7

Vedlegg

• IMG_5142.jpeg
    IMG_5142.jpeg
    94,3 KB · Visninger: 98
Det har ikke noe å si hvor mange DPO, men hvor mye HCG :) Jeg har dårlig streksyn, så ser personlig ikke noe på testene dine enda, så ville nok ventet litt til. Men jeg fikk 1-2 nå streken min var som det nederste bildet her, negativ på øverste! Så kanskje lørdag morgen? Eventuelt i morgen om streken er blitt en del tydeligere, er jo veldig individuelt hvor fort HCG øker første dagene :love7
Takk for svar, da venter jeg :)

Fant en tråd her på forumet om den dårlige Makesure batchen, og det er visst nr 32, tror problemet er lite fargestoff.. selvfølgelig er det en slik pakke jeg har :laughing002

Vedlegg

• IMG_20250220_090956.jpg
    IMG_20250220_090956.jpg
    457,3 KB · Visninger: 66
Fant en tråd her på forumet om den dårlige Makesure batchen, og det er visst nr 32, tror problemet er lite fargestoff.. selvfølgelig er det en slik pakke jeg har :laughing002
Jeg har også 32 - synes ikke den virket feil jeg? :bored:

13 DPO i dag

20250220_112633.jpg

Noen som ser noe? Føler meg litt gal… 7 dpo i dag og det er altfor tidlig… but yet here I am :knegg:

Vedlegg

• IMG_5772.jpeg
    IMG_5772.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 99
  • IMG_5773.jpeg
    IMG_5773.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 99
noen som har opplevd skygge på de her? Er bare 7 DPO og siden jeg har hatt masse skygger før så hopper jeg ikke i taket enda. Men, håper det blir en baby strekk i løpet av dagene..

Vedlegg

• IMG_2090.jpeg
    IMG_2090.jpeg
    171,6 KB · Visninger: 72
  • IMG_2079.png
    IMG_2079.png
    1,4 MB · Visninger: 72
  • IMG_2071.jpeg
    IMG_2071.jpeg
    731,3 KB · Visninger: 75
  • IMG_2083.jpeg
    IMG_2083.jpeg
    295,2 KB · Visninger: 72
noen som har opplevd skygge på de her? Er bare 7 DPO og siden jeg har hatt masse skygger før så hopper jeg ikke i taket enda. Men, håper det blir en baby strekk i løpet av dagene..
Jeg ser dessverre ingenting på testene - har negativ erfaring med at appen sier strek uten at det er det :( uavhengig av hvilken type test. Men 7 DPO er jo veldig tidlig som du sier, krysser fingrene for fin babystrek snart! Min første var 8 DPO kveld :smiley-angelic001

Vi har egentlig pause nå i prøving, men klarte jo selvfølgelig ikke å la være. Idag skal jeg ha eggløsning, men har aldri hatt så lavt på testene:oops: har da kun testet disse 3 dagene 1 gang siden vi har pause. Men ser jo at jeg har det eggehvite slimet idag. Ikke fått vondt enda som jeg bruker når egget slipper, så har vell kanskje enda ikke skjedd. :bored:

Vedlegg

• IMG_8596.jpeg
    IMG_8596.jpeg
    109,9 KB · Visninger: 29
Jeg ser dessverre ingenting på testene - har negativ erfaring med at appen sier strek uten at det er det :( uavhengig av hvilken type test. Men 7 DPO er jo veldig tidlig som du sier, krysser fingrene for fin babystrek snart! Min første var 8 DPO kveld :smiley-angelic001
Den er ikke mye synlig, men håper det snart går fra skygger til baby strek :Heartred :smiley-angelic001 Hadde noen tidlig tester, så tenker at det kan jo få lov til å bare rykke nå egentlig :hilarious: Blir så spennende å se i morgen.

Unnskyld meg, hva faen er dette for noe, ÉN lusen strimmel til 100 kr?! :bored:
Screenshot_20250226-192256.png

Får jo en 10pk Make Sure til samme pris! Husker ikke hvor mye Babyplan koster. Skulle jo tro dette var en jævla Clearblue!
Fikk nettopp nyhetsbrev fra Vitus apotek og klikket innpå nye produkter, og dette var en av dem. Den slår nok ikke an :laughing002
Gikk innpå og så på alle testene de selger, de selger 15pk av strimlene til 250, det gir jo faen ikke mening :hilarious:
Også skal de ha 220 kr for 5 ELtester!

Last edited:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp