Det har ikke noe å si hvor mange DPO, men hvor mye HCGOioioi, har lyst å tisse igjen for å se om det faktisk er tilfellet
Noen som vet hvor mange dpo man burde være før man svir av en digital?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har ikke noe å si hvor mange DPO, men hvor mye HCGOioioi, har lyst å tisse igjen for å se om det faktisk er tilfellet
Noen som vet hvor mange dpo man burde være før man svir av en digital?
Takk for svar, da venter jegDet har ikke noe å si hvor mange DPO, men hvor mye HCGJeg har dårlig streksyn, så ser personlig ikke noe på testene dine enda, så ville nok ventet litt til. Men jeg fikk 1-2 nå streken min var som det nederste bildet her, negativ på øverste! Så kanskje lørdag morgen? Eventuelt i morgen om streken er blitt en del tydeligere, er jo veldig individuelt hvor fort HCG øker første dagene
![]()
Jeg har også 32 - synes ikke den virket feil jeg?Fant en tråd her på forumet om den dårlige Makesure batchen, og det er visst nr 32, tror problemet er lite fargestoff.. selvfølgelig er det en slik pakke jeg har![]()
Den ser helt spott on ut den. Gratulerer
Synes den så forventet ut mot den fra Babyplan, altså like sterk/svakDen ser helt spott on ut den. Gratulerer![]()
![]()
Hvordan gikk det med deg?Takk for svar! Jeg var hos legen og tok hcg i dag faktisk og skal tilbake på onsdag. Så håper det gir positive resultater, men har mistet litt troa av at testene er så svake..
Hei!Hvordan gikk det med deg?![]()
Jeg ser dessverre ingenting på testene - har negativ erfaring med at appen sier strek uten at det er detnoen som har opplevd skygge på de her? Er bare 7 DPO og siden jeg har hatt masse skygger før så hopper jeg ikke i taket enda. Men, håper det blir en baby strekk i løpet av dagene..
Den er ikke mye synlig, men håper det snart går fra skygger til baby strekJeg ser dessverre ingenting på testene - har negativ erfaring med at appen sier strek uten at det er detuavhengig av hvilken type test. Men 7 DPO er jo veldig tidlig som du sier, krysser fingrene for fin babystrek snart! Min første var 8 DPO kveld
![]()
Håper for degDen er ikke mye synlig, men håper det snart går fra skygger til baby strek![]()
Hadde noen tidlig tester, så tenker at det kan jo få lov til å bare rykke nå egentlig
Blir så spennende å se i morgen.
Jeg har en god følelse denne mnd, men blir nok bare skuffaHåper for deg![]()
Nei takk!
Får jo en 10pk Make Sure til samme pris! Husker ikke hvor mye Babyplan koster. Skulle jo tro dette var en jævla Clearblue!Nei takk!![]()
Jeg ser! Syntes den ser rosa ut ogsåHei! Jeg er 12 dpo, testet ut ovitrelle ( var blank igår). Ser dere noe på denne? Vis vedlegget 455671