Petit.cookie
Andre møte med forumet
Ååå dette ble altfor spennendeJeg ser! Syntes den ser rosa ut også![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå dette ble altfor spennendeJeg ser! Syntes den ser rosa ut også![]()
Jeg ser ogsåHei! Jeg er 12 dpo, testet ut ovitrelle ( var blank igår). Ser dere noe på denne? Vis vedlegget 455671
Jeg ser! Slik var min første test!noen som har opplevd skygge på de her? Er bare 7 DPO og siden jeg har hatt masse skygger før så hopper jeg ikke i taket enda. Men, håper det blir en baby strekk i løpet av dagene..
Får teste igjen i kveld! Kom litt lyserosa på papir så krysser alt for at det skal bli noeJeg ser! Slik var min første test!![]()
Jeg ser strekHei! Jeg er 12 dpo, testet ut ovitrelle ( var blank igår). Ser dere noe på denne? Vis vedlegget 455671
Ser en svak strek
Ser en svak strekHei! Jeg er 12 dpo, testet ut ovitrelle ( var blank igår). Ser dere noe på denne? Vis vedlegget 455671
Jeg har ikke testet eggløsning , men ut fra flo er jeg 7/8 dpoSer en svak strekHvor mange DPO er du?
Kan ikke skjønne at dette skal være skygge??? Må jo være noe der?? ser rosa ut
10, tok den på urin 2..Kan ikke skjønne at dette skal være skygge??? Må jo være noe der?? ser rosa uthvor mange dpo?
Oooo jeg har et håp10, tok den på urin 2..![]()
Ja, blir spennende å se i morgen. Da burde den ha økt. Føler jeg blir helt kokkeliko av det her hver eneste PPOooo jeg har et håpkrysser alt! Blir spennende med neste test
Du vet jo aldri med megDet kan da ikke være tull?![]()
![]()
Ja, enig med du! Så litt sterkere ut!!Du vet jo aldri med megForundrer meg ikke om det blir negativt i morgen. Men, syntes EL tester jeg tok i dag VS 7 dpo er sterkere også? Føler jeg begynner å bli helt tullete av det her
![]()
Skjønner jeg såå godt!! Hadde blitt klin kokos selv av å få falske strekerJa, blir spennende å se i morgen. Da burde den ha økt. Føler jeg blir helt kokkeliko av det her hver eneste PP![]()
Det skulle ikke vært lov egentligSkjønner jeg såå godt!! Hadde blitt klin kokos selv av å få falske strekerhåper veldig!!
Nei virkelig ikkeDet skulle ikke vært lov egentlig![]()