Oss testetøser imellom

Takk for svar! Jeg var hos legen og tok hcg i dag faktisk og skal tilbake på onsdag. Så håper det gir positive resultater, men har mistet litt troa av at testene er så svake..
Det var fint! Da får du svaret om ikke lenge. Skjønner følelsen din :shy: :Heartred

Hei!
Har allerede skrevet i et forum, men er på jakt etter flere gode historier så prøver meg her også..
Jeg er gravid igjen etter å ha mistet et barn i dødfødsel. Overtenker nå alt… Er disse strekene altfor svake? og ser stigningen dårlig ut? CB er fra DPO12/13.
Make sure er DPO 11-13-14.
Sist oppdaget jeg ikke graviditeten før jeg var over 5 uker og hadde da tydelige streker..
Er du helt sikker på når eggløsning var? :Heartred

Hei!
Har allerede skrevet i et forum, men er på jakt etter flere gode historier så prøver meg her også..
Jeg er gravid igjen etter å ha mistet et barn i dødfødsel. Overtenker nå alt… Er disse strekene altfor svake? og ser stigningen dårlig ut? CB er fra DPO12/13.
Make sure er DPO 11-13-14.
Sist oppdaget jeg ikke graviditeten før jeg var over 5 uker og hadde da tydelige streker..
Jeg personlig syntes ikke dette ser så galt ut, med tanke på at hcg dobler seg annen hver dag? Kan være jeg ikke har så trente øyne på dette, men om du først fikk din første strek 11, så syntes jeg den har neeeesten doblet seg, for også ha en forventet stigning igjen 13-14. Nå er det noen usikre faktorer her da jeg ikke kjenner din syklus, men syntes ikke din stigning er så mye lavere enn min (bare at mine streker kom tidligere i dpo). Men andre tenker kanskje at de ser svake ut i forhold til hva de burde vært 14 (om det er ikm?), men det kommer vell litt an på når egget festet seg i utgangspunktet? Håper alt er i orden :Heartred

Edit: har du tatt de til samme tidspunkt, eller er det noen morgen og noen kveld her?

Last edited:
Jeg personlig syntes ikke dette ser så galt ut, med tanke på at hcg dobler seg annen hver dag? Kan være jeg ikke har så trente øyne på dette, men om du først fikk din første strek 11, så syntes jeg den har neeeesten doblet seg, for også ha en forventet stigning igjen 13-14. Nå er det noen usikre faktorer her da jeg ikke kjenner din syklus, men syntes ikke din stigning er så mye lavere enn min (bare at mine streker kom tidligere i dpo). Men andre tenker kanskje at de ser svake ut i forhold til hva de burde vært 14 (om det er ikm?), men det kommer vell litt an på når egget festet seg i utgangspunktet? Håper alt er i orden :Heartred

Edit: har du tatt de til samme tidspunkt, eller er det noen morgen og noen kveld her?
Okei, tusen takk! Jeg tok alle testene på morgenen. Fikk ikke EL før dag 21/22… Håper virkelig alt er i orden..❤️

Last edited:
Ser kanskje noe veldig svakt, men vanskelig å se om den er rosa.. Erfaringsmessig fra forumet her, så er det en del som får en svak skygge på makesure :/ Har du tatt ny test i dag? Krysser fingrene! :Heartred
Ja tok en test idag , men erfaringsmessig så tester jeg sterkere utover kvelden Men føler jeg kan se en liten strek , ser det bedre irl enn på kamera ❤️

Vedlegg

• Snapchat-76421361.jpg
    Snapchat-76421361.jpg
    51,5 KB · Visninger: 55
CD 21. Uregelmessig syklus. EL på dag 41 sist, men ser ut som det begynner å nærme seg nå? :love017

IMG_3579.jpeg

Kan jeg få et par ekstra øyne på denne? Synes jeg ser antydning til noe, men det kan også være ønsketenkning :rolleyes:
Kun 10 dpo, og vanlige Makesure med en batch som noen andre hadde hatt dårlige erfaringer med :happy8

Vedlegg

• IMG_1492.jpeg
    IMG_1492.jpeg
    986,8 KB · Visninger: 78
  • IMG_1493.jpeg
    IMG_1493.jpeg
    285,9 KB · Visninger: 76
Kan jeg få et par ekstra øyne på denne? Synes jeg ser antydning til noe, men det kan også være ønsketenkning :rolleyes:
Kun 10 dpo, og vanlige Makesure med en batch som noen andre hadde hatt dårlige erfaringer med :happy8
Syns jeg skimter noe ultrasvakt på denne :) Spent på om den vil utvikle seg eller om det er en skygge.

Vet ikke om jeg har hatt el to ganger i samme syklus (har pcos) eller hva som skjer, men irl er det noe der. Vanskelig å få til godt bilde. Hvilken batch av makesure er dårlig? Testen ut av denne pakken som jeg tok i går var tydelig defekt.

Aner ikke hvor mange dpo jeg er heller, for jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden.. men om el var en uke sein så er jeg 6-7...

Noen andre som ser antydning?

Vedlegg

• Screenshot_20250220-083350_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250220-083350_Photo Editor.jpg
    25,5 KB · Visninger: 52
  • Screenshot_20250220-083321_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250220-083321_Photo Editor.jpg
    23,1 KB · Visninger: 53
  • IMG_20250219_192925.jpg
    IMG_20250219_192925.jpg
    77,5 KB · Visninger: 51
Vet ikke om jeg har hatt el to ganger i samme syklus (har pcos) eller hva som skjer, men irl er det noe der. Vanskelig å få til godt bilde. Hvilken batch av makesure er dårlig? Testen ut av denne pakken som jeg tok i går var tydelig defekt.

Aner ikke hvor mange dpo jeg er heller, for jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden.. men om el var en uke sein så er jeg 6-7...

Jeg ser strek :smiley-bounce012

Jaaa her er det en strek :woot:

Jeg ser antydning! :) Jeg så det var noen som var veldig misfornøyd med batch 61, og når hun byttet til 32 (tror jeg) så ble de mye sterkere. Har 61 selv.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp