Det var fint! Da får du svaret om ikke lenge. Skjønner følelsen dinTakk for svar! Jeg var hos legen og tok hcg i dag faktisk og skal tilbake på onsdag. Så håper det gir positive resultater, men har mistet litt troa av at testene er så svake..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var fint! Da får du svaret om ikke lenge. Skjønner følelsen dinTakk for svar! Jeg var hos legen og tok hcg i dag faktisk og skal tilbake på onsdag. Så håper det gir positive resultater, men har mistet litt troa av at testene er så svake..
Er du helt sikker på når eggløsning var?Hei!
Har allerede skrevet i et forum, men er på jakt etter flere gode historier så prøver meg her også..
Jeg er gravid igjen etter å ha mistet et barn i dødfødsel. Overtenker nå alt… Er disse strekene altfor svake? og ser stigningen dårlig ut? CB er fra DPO12/13.
Make sure er DPO 11-13-14.
Sist oppdaget jeg ikke graviditeten før jeg var over 5 uker og hadde da tydelige streker..
Jeg personlig syntes ikke dette ser så galt ut, med tanke på at hcg dobler seg annen hver dag? Kan være jeg ikke har så trente øyne på dette, men om du først fikk din første strek 11, så syntes jeg den har neeeesten doblet seg, for også ha en forventet stigning igjen 13-14. Nå er det noen usikre faktorer her da jeg ikke kjenner din syklus, men syntes ikke din stigning er så mye lavere enn min (bare at mine streker kom tidligere i dpo). Men andre tenker kanskje at de ser svake ut i forhold til hva de burde vært 14 (om det er ikm?), men det kommer vell litt an på når egget festet seg i utgangspunktet? Håper alt er i ordenHei!
Har allerede skrevet i et forum, men er på jakt etter flere gode historier så prøver meg her også..
Jeg er gravid igjen etter å ha mistet et barn i dødfødsel. Overtenker nå alt… Er disse strekene altfor svake? og ser stigningen dårlig ut? CB er fra DPO12/13.
Make sure er DPO 11-13-14.
Sist oppdaget jeg ikke graviditeten før jeg var over 5 uker og hadde da tydelige streker..
Jeg fikk positiv CB smiljefjes lørdag for 16 dager siden, så antar den var søndag 15 dager siden? Så tror detEr du helt sikker på når eggløsning var?![]()
Okei, tusen takk! Jeg tok alle testene på morgenen. Fikk ikke EL før dag 21/22… Håper virkelig alt er i orden..Jeg personlig syntes ikke dette ser så galt ut, med tanke på at hcg dobler seg annen hver dag? Kan være jeg ikke har så trente øyne på dette, men om du først fikk din første strek 11, så syntes jeg den har neeeesten doblet seg, for også ha en forventet stigning igjen 13-14. Nå er det noen usikre faktorer her da jeg ikke kjenner din syklus, men syntes ikke din stigning er så mye lavere enn min (bare at mine streker kom tidligere i dpo). Men andre tenker kanskje at de ser svake ut i forhold til hva de burde vært 14 (om det er ikm?), men det kommer vell litt an på når egget festet seg i utgangspunktet? Håper alt er i orden
Edit: har du tatt de til samme tidspunkt, eller er det noen morgen og noen kveld her?
Jeg ser!! Hvilken dpo er du?Er det bare meg som ser en veldig svak strek her?
13dpoJeg ser!! Hvilken dpo er du?![]()
Ser kanskje noe veldig svakt, men vanskelig å se om den er rosa.. Erfaringsmessig fra forumet her, så er det en del som får en svak skygge på makesure :/ Har du tatt ny test i dag? Krysser fingrene!Er det bare meg som ser en veldig svak strek her?
Ja tok en test idag , men erfaringsmessig så tester jeg sterkere utover kvelden Men føler jeg kan se en liten strek , ser det bedre irl enn på kameraSer kanskje noe veldig svakt, men vanskelig å se om den er rosa.. Erfaringsmessig fra forumet her, så er det en del som får en svak skygge på makesure :/ Har du tatt ny test i dag? Krysser fingrene!![]()
Syns jeg skimter noe ultrasvakt på denneKan jeg få et par ekstra øyne på denne? Synes jeg ser antydning til noe, men det kan også være ønsketenkning
Kun 10 dpo, og vanlige Makesure med en batch som noen andre hadde hatt dårlige erfaringer med![]()
Jeg ser strekVet ikke om jeg har hatt el to ganger i samme syklus (har pcos) eller hva som skjer, men irl er det noe der. Vanskelig å få til godt bilde. Hvilken batch av makesure er dårlig? Testen ut av denne pakken som jeg tok i går var tydelig defekt.
Aner ikke hvor mange dpo jeg er heller, for jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden.. men om el var en uke sein så er jeg 6-7...
Noen andre som ser antydning?
Jaaa her er det en strekVet ikke om jeg har hatt el to ganger i samme syklus (har pcos) eller hva som skjer, men irl er det noe der. Vanskelig å få til godt bilde. Hvilken batch av makesure er dårlig? Testen ut av denne pakken som jeg tok i går var tydelig defekt.
Aner ikke hvor mange dpo jeg er heller, for jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden.. men om el var en uke sein så er jeg 6-7...
Jeg ser antydning!Vet ikke om jeg har hatt el to ganger i samme syklus (har pcos) eller hva som skjer, men irl er det noe der. Vanskelig å få til godt bilde. Hvilken batch av makesure er dårlig? Testen ut av denne pakken som jeg tok i går var tydelig defekt.
Oioioi, har lyst å tisse igjen for å se om det faktisk er tilfelletJaaa her er det en strek![]()
Sniker fra oktober.Oioioi, har lyst å tisse igjen for å se om det faktisk er tilfellet
Noen som vet hvor mange dpo man burde være før man svir av en digital?
Takk for svar, og gratulererSniker fra oktober.
Fikk positiv 8 DPO med digital![]()