Oss testetøser imellom

Forvirrende dpo land, jeg blir helt utslitt :hungover: mistenker egentlig at 61 batchen har dårlig med fargestoff og slår ut sent. Den ga ikke utslag 2 dager før hcg blodprøve på 28 etter MA. (Dvs 2 dager før var den nok på mye mer enn 28 ) Tok en el test nå som har godt med fargestoff, den gir utslag... Noen som har erfaring med å prøve el tester som g tester ?
Vis vedlegget 454138
Ja, men da har de vært positive sånn som før EL (altså at teststreken har vært like sterk/sterkere enn kontrollstreken) :Heartred

Er det noen andre her som ser noen at det er noen svake steker på de tre øverste testene? De to øverste er tatt på samme urin nå på kvelden 7 DPO. Måtte prøve en annen pakke for å sjekke om det var antydning til strek på den også. Den nederste er tatt på morgen 6DPO og resten er mellom de to tidspunktene.

Vedlegg

• IMG_1331.jpeg
    IMG_1331.jpeg
    527,5 KB · Visninger: 118
  • IMG_1329.jpeg
    IMG_1329.jpeg
    527,8 KB · Visninger: 116
  • IMG_1328.jpeg
    IMG_1328.jpeg
    502,3 KB · Visninger: 119
Er det noen andre her som ser noen at det er noen svake steker på de tre øverste testene? De to øverste er tatt på samme urin nå på kvelden 7 DPO. Måtte prøve en annen pakke for å sjekke om det var antydning til strek på den også. Den nederste er tatt på morgen 6DPO og resten er mellom de to tidspunktene.
Ser på de to øverste :love7

Ser dessverre ikke noe, men 7 DPO er veldig tidlig da :love7 Jeg testet negativt morgen 8 DPO, og positivt den kvelden. Krysser fingrene for babystrek!

9 dpo på andre urin, med batch 32 som jeg forstår er litt dårlig.. har fått helt blenda med de andre testene i pakken tidligere dager.. noen som ser noe?
IMG_4125.jpeg

Batch 61 denne gangen :laughing002 Saumfarte butikkene i går.. haha.. Men blir ikke veldig klok, 10dpo i dag. 1urin øverst og 2.urin nederst. Vet ikke om jeg bare vil så gjerne at jeg får streksyn.. strekene forsvinner omtrent når testen er tørket, vet ikke om det er vanlig så tidlig?
IMG_4180.jpeg

IMG_4186.jpeg

Batch 61 denne gangen :laughing002 Saumfarte butikkene i går.. haha.. Men blir ikke veldig klok, 10dpo i dag. 1urin øverst og 2.urin nederst. Vet ikke om jeg bare vil så gjerne at jeg får streksyn.. strekene forsvinner omtrent når testen er tørket, vet ikke om det er vanlig så tidlig? Vis vedlegget 454252
Vis vedlegget 454253
Hmmm vanskelig å si. Ta en i kveld og en i morgen tidlig. Bør bli sterkere om det er graviditet. Krysser fingrene!!

Kan det være antydning til strek her da, tro? Mannen ser ingenting, jeg kan muligens være en del preget av at jeg vil så gjerne ha strek og innbiller meg det :happy:
Om det skulle være en strek, så er det første gang jeg har fått det så tidlig som nå.
Ble så kvalm i dag og fikk vondt i hodet, så da ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte bare ta en test.
Får sjekke igjen i morgen/overmorgen, men timene går veldig tregt i denne venteperioden:nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20250211_182040_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250211_182040_Samsung Internet.jpg
    194 KB · Visninger: 79
  • Screenshot_20250211_183959_Gallery.jpg
    Screenshot_20250211_183959_Gallery.jpg
    235,7 KB · Visninger: 78

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp