Ja, men da har de vært positive sånn som før EL (altså at teststreken har vært like sterk/sterkere enn kontrollstreken)Forvirrende dpo land, jeg blir helt utslittmistenker egentlig at 61 batchen har dårlig med fargestoff og slår ut sent. Den ga ikke utslag 2 dager før hcg blodprøve på 28 etter MA. (Dvs 2 dager før var den nok på mye mer enn 28 ) Tok en el test nå som har godt med fargestoff, den gir utslag... Noen som har erfaring med å prøve el tester som g tester ?
Vis vedlegget 454138

mistenker egentlig at 61 batchen har dårlig med fargestoff og slår ut sent. Den ga ikke utslag 2 dager før hcg blodprøve på 28 etter MA. (Dvs 2 dager før var den nok på mye mer enn 28 ) Tok en el test nå som har godt med fargestoff, den gir utslag... Noen som har erfaring med å prøve el tester som g tester ?

Saumfarte butikkene i går.. haha.. Men blir ikke veldig klok, 10dpo i dag. 1urin øverst og 2.urin nederst. Vet ikke om jeg bare vil så gjerne at jeg får streksyn.. strekene forsvinner omtrent når testen er tørket, vet ikke om det er vanlig så tidlig?
innbiller meg at den kanskje synes litt mer, men.. hehe.. vet ikke.. bildet er tatt etter 3 minutter