Er det skygge strek på den nederste?
9/10 dpo i dag, begge tatt på 2.urin…

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Jeg ser strek på begge
Det gjelder ikke alle. Men for mange så er det faktisk bedre å teste med urin nr.2. Dette har jeg selv opplevd i mine svangerskap. Får dårlig utslag på morgenurin, men derimot mye bedre utslag på urinprøve nr.2Hvorfor snakker folk om at morgenurin er så dårlig å teste med? Hvor kommer det fra?
Usikker med skygge, men de slår i hvert fall ut en del senere enn mange andre - så om det er en babystrek vil du nok få tydeligere strek nå om du feks får tak i makesure og tester på nytt?Vis vedlegget 455976
Rsfu tidlig test. Er det vanlig med skygge på disse? Klarer ikke se om den er grå eller rosa.
Takk, da blir det butikken etter jobb. SpennendeUsikker med skygge, men de slår i hvert fall ut en del senere enn mange andre - så om det er en babystrek vil du nok få tydeligere strek nå om du feks får tak i makesure og tester på nytt?![]()
Ok, takk! Testet med morgenurin i dag og fikk svak strek med one step-tidligtest etter fem min.Det gjelder ikke alle. Men for mange så er det faktisk bedre å teste med urin nr.2. Dette har jeg selv opplevd i mine svangerskap. Får dårlig utslag på morgenurin, men derimot mye bedre utslag på urinprøve nr.2![]()
Kan ikke se bildet ditt :/Ok, takk! Testet med morgenurin i dag og fikk svak strek med one step-tidligtest etter fem min.
Eller er det grå strek jeg ser? Er 11 dpo og håper så inderlig dette er fulltreffer
![]()
Jeg og!Det gjelder ikke alle. Men for mange så er det faktisk bedre å teste med urin nr.2. Dette har jeg selv opplevd i mine svangerskap. Får dårlig utslag på morgenurin, men derimot mye bedre utslag på urinprøve nr.2![]()
Hvordan legger man til bilde-url best? Prøvde via en gratis nettsideKan ikke se bildet ditt :/
Kan du ikke bruke «legg til filer» som kommer opp når du taster inn svar her?Hvordan legger man til bilde-url best? Prøvde via en gratis nettside
Her er bildet hun postet. Jeg ser detKan du ikke bruke «legg til filer» som kommer opp når du taster inn svar her?![]()
Vil tro den er positivOk, takk! Testet med morgenurin i dag og fikk svak strek med one step-tidligtest etter fem min.
Eller er det grå strek jeg ser? Er 11 dpo og håper så inderlig dette er fulltreffer
![]()
TakkHer er bildet hun postet. Jeg ser det![]()
Vil tro den er positiv![]()
Jeg har det også sånn, synes ikke det er så rart. Tror rett og slett det handler om tiden og at hcg rett og slett finnes i større mengder ifht urin kl 11 enn fra hele natta.Ganske ny her så må bare dele min nyeste lærdom med noen. Sett at noen tester med SMU i stedet for FMU. Idag tenkte jeg prøve selv. For en forskjell! Riktignok ikke drukket mer enn to slurker vann mellom testene men det hadde jeg ikke de siste 12 timene før den første testen heller, og hadde ikke tissa på 6-7 timer. Er dette en kjent greie? Håper inderlig streken vedvarer denne gangenVis vedlegget 456034
Ja, jeg har tenkt at det er så mye volum urin etter natta, at hcg blir "fortynnet"Jeg har det også sånn, synes ikke det er så rart. Tror rett og slett det handler om tiden og at hcg rett og slett finnes i større mengder ifht urin kl 11 enn fra hele natta.
En som ikke har normal hcg dobling vil jeg tro ikke får så særlig forskjell.