Oss testetøser imellom

Hvorfor snakker folk om at morgenurin er så dårlig å teste med? Hvor kommer det fra?
Det gjelder ikke alle. Men for mange så er det faktisk bedre å teste med urin nr.2. Dette har jeg selv opplevd i mine svangerskap. Får dårlig utslag på morgenurin, men derimot mye bedre utslag på urinprøve nr.2 ☺️

Det gjelder ikke alle. Men for mange så er det faktisk bedre å teste med urin nr.2. Dette har jeg selv opplevd i mine svangerskap. Får dårlig utslag på morgenurin, men derimot mye bedre utslag på urinprøve nr.2 ☺️
Ok, takk! Testet med morgenurin i dag og fikk svak strek med one step-tidligtest etter fem min.

Eller er det grå strek jeg ser? Er 11 dpo og håper så inderlig dette er fulltreffer

IMG_8303.HEIC

Ganske ny her så må bare dele min nyeste lærdom med noen. Sett at noen tester med SMU i stedet for FMU. Idag tenkte jeg prøve selv. For en forskjell! Riktignok ikke drukket mer enn to slurker vann mellom testene men det hadde jeg ikke de siste 12 timene før den første testen heller, og hadde ikke tissa på 6-7 timer. Er dette en kjent greie? Håper inderlig streken vedvarer denne gangen :smiley-angelic001
IMG_4088.jpeg

Ganske ny her så må bare dele min nyeste lærdom med noen. Sett at noen tester med SMU i stedet for FMU. Idag tenkte jeg prøve selv. For en forskjell! Riktignok ikke drukket mer enn to slurker vann mellom testene men det hadde jeg ikke de siste 12 timene før den første testen heller, og hadde ikke tissa på 6-7 timer. Er dette en kjent greie? Håper inderlig streken vedvarer denne gangen :smiley-angelic001Vis vedlegget 456034
Jeg har det også sånn, synes ikke det er så rart. Tror rett og slett det handler om tiden og at hcg rett og slett finnes i større mengder ifht urin kl 11 enn fra hele natta.
En som ikke har normal hcg dobling vil jeg tro ikke får så særlig forskjell.

Jeg har det også sånn, synes ikke det er så rart. Tror rett og slett det handler om tiden og at hcg rett og slett finnes i større mengder ifht urin kl 11 enn fra hele natta.
En som ikke har normal hcg dobling vil jeg tro ikke får så særlig forskjell.
Ja, jeg har tenkt at det er så mye volum urin etter natta, at hcg blir "fortynnet" :hilarious: mulig det er en rar teori, men det gir mening i hodet mitt hehe.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp