Den nederste er ihvertfall positivTrenger litt hjelp fra dere eksperter her; syntes jeg skimter en svak svak strek på prøven, men kan også hende hodet mitt spiller meg et puss Ser den litt mindre tydelig på bilde

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den nederste er ihvertfall positivTrenger litt hjelp fra dere eksperter her; syntes jeg skimter en svak svak strek på prøven, men kan også hende hodet mitt spiller meg et puss Ser den litt mindre tydelig på bilde
Jeg ser!!
Jeg ser dessverre ingenting, men jeg så ikke noe på den på fredag heller og det gjorde jo andre herTok en ny test idag. Syns jeg fortsatt ser skygge strekhva ser dere?
Ser noe svakt herKjekt å se alle fine rosastrekene her inne
Er selv 8dpo, men ikke noe actionkan skimte en skygge om jeg legger godviljen til.
Glemte det normale bildetSer noe svakt her![]()
Jeg ser antydning til strekAtter igjen er mens ikke ankommet og jeg måtte jo da ta en ny test. Hva ser dere?![]()
Vet bare ikke om den har blitt sterkere eller ikke fra forje test jeg la ved i tråden herJeg ser antydning til strek![]()
Takk! Jeg har lurt litt på dette hvor stor forskjell det kan være. Jeg har batch 11 fra Makesure nå.. aner ikke hvordan den oppfører seg i forhold til 32 som jeg har hatt de siste mnd.For info til dere som er interessert. Her er 3 batcher make sure tatt på samme urin, 4+1.
Batch som slutter på 32, 53 og 61
Vis vedlegget 456629
Atter igjen er mens ikke ankommet og jeg måtte jo da ta en ny test. Hva ser dere?![]()
Jeg synes ikke make sure er testen å bruke for å sammenligne. Liker mye bedre Babyplan. Synes make sure har tapt seg veldig det siste året.Takk! Jeg har lurt litt på dette hvor stor forskjell det kan være. Jeg har batch 11 fra Makesure nå.. aner ikke hvordan den oppfører seg i forhold til 32 som jeg har hatt de siste mnd.
Hvilke merke anbefaler du (dere andre også?) som er tilgjengelig i butikk?Jeg synes ikke make sure er testen å bruke for å sammenligne. Liker mye bedre Babyplan. Synes make sure har tapt seg veldig det siste året.
Hvis mensen skulle ha kommet nå, så burde det dessverre vært en tydelig strek nå. Ved IKM er makesure 99% sikker sier dem :/ Men kan du ha hatt en skikkelig sen eggløsning denne måneden? I så fall er det jo fortsatt håp, for da er det også noen dager til IKM![]()
Da burde testen slått ut dessverreEr 5 dager for sent. Er nesten litt irriterende å se noe antydning på testen, men ser ikke spesiell økning og mens bare er uteblitt![]()
![]()