Oss testetøser imellom

Jeg har først nå bestilt strimler fra babyplan og fikk de på døra i går. Hoppet på testingen, for å bare få en som var blank, ingen streker! Prøvde igjen senere på dagen (første test denne pp) og jaggu ble det strek!

Etter å ha fulgt med i denne tråden en stund, har jeg plukket med meg et triks jeg likte godt - å skrive på dag og tidspunkt for test.
Forrige gang endte det i en SA (ca 5 + 4) med svake streker, så tenkte det var et greit triks å ta med seg videre.

Streken er i allefall litt sterkere i dag:D

Vedlegg

• IMG_5590.jpeg
    IMG_5590.jpeg
    521,3 KB · Visninger: 51
Tok en ny test idag. Syns jeg fortsatt ser skygge strek :arghh::arghh: hva ser dere?

Vedlegg

• IMG_1290.jpeg
    IMG_1290.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 82
  • IMG_1289.jpeg
    IMG_1289.jpeg
    689 KB · Visninger: 80
Kjekt å se alle fine rosastrekene her inne :smiley-angelic002
Er selv 8dpo, men ikke noe action :happy7 kan skimte en skygge om jeg legger godviljen til.

Vedlegg

• Screenshot_20250316-112518_FF App.jpg
    Screenshot_20250316-112518_FF App.jpg
    40,3 KB · Visninger: 32
  • Screenshot_20250316-124251_FF App.jpg
    Screenshot_20250316-124251_FF App.jpg
    30,7 KB · Visninger: 33
For info til dere som er interessert. Her er 3 batcher make sure tatt på samme urin, 4+1.
Batch som slutter på 32, 53 og 61

Screenshot_20250317_095546_Gallery.jpg

Atter igjen er mens ikke ankommet og jeg måtte jo da ta en ny test. Hva ser dere? :bag:

Hvis mensen skulle ha kommet nå, så burde det dessverre vært en tydelig strek nå. Ved IKM er makesure 99% sikker sier dem :/ Men kan du ha hatt en skikkelig sen eggløsning denne måneden? I så fall er det jo fortsatt håp, for da er det også noen dager til IKM :smiley-angelic001

Takk! Jeg har lurt litt på dette hvor stor forskjell det kan være. Jeg har batch 11 fra Makesure nå.. aner ikke hvordan den oppfører seg i forhold til 32 som jeg har hatt de siste mnd.
Jeg synes ikke make sure er testen å bruke for å sammenligne. Liker mye bedre Babyplan. Synes make sure har tapt seg veldig det siste året.

Jeg synes ikke make sure er testen å bruke for å sammenligne. Liker mye bedre Babyplan. Synes make sure har tapt seg veldig det siste året.
Hvilke merke anbefaler du (dere andre også?) som er tilgjengelig i butikk?

Har tenkt at det bare er skygger på testene jeg har tatt i helgen, men nå ble jeg helt utslått med intens kvalme og puppene vokser as we speak :confused3

Tror jeg må ut å kjøpe nye tester, frister å prøve noe annet enn Makesure.

Hvis mensen skulle ha kommet nå, så burde det dessverre vært en tydelig strek nå. Ved IKM er makesure 99% sikker sier dem :/ Men kan du ha hatt en skikkelig sen eggløsning denne måneden? I så fall er det jo fortsatt håp, for da er det også noen dager til IKM :smiley-angelic001

Er 5 dager for sent. Er nesten litt irriterende å se noe antydning på testen, men ser ikke spesiell økning og mens bare er uteblitt :bag: :bag:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp