Oss testetøser imellom

Er det noen med erfaring med EL-tester og/eller EL etter kjemisk som kan hjelpe meg?
Sist syklus fikk jeg ganske svak strimmel samme morgen som jeg fikk smilefjes på CB-digital, dette var på CD20 og hadde tydelige EL-smerter CD21.
Denne syklusen er frustrerende da jeg er på CD22 uten positiv EL-test. (Tok siste i dag kl 13:45 med CB-digital, som var negativ)

Var forøvrig hos gyn for en uke siden i dag, med store, fine folikler som så ut til å være klare til å slippe il.a «noen dager». Har også økende mengde EL-slim og i dag kan det tydelig trekkes i lange tråder..
Hva tror dere? Alle innspill tas imot med stor takk❤️

Vedlegg

• IMG_8457.png
    IMG_8457.png
    1,3 MB · Visninger: 26
  • IMG_8458.png
    IMG_8458.png
    1,2 MB · Visninger: 29
Er det noen med erfaring med EL-tester og/eller EL etter kjemisk som kan hjelpe meg?
Sist syklus fikk jeg ganske svak strimmel samme morgen som jeg fikk smilefjes på CB-digital, dette var på CD20 og hadde tydelige EL-smerter CD21.
Denne syklusen er frustrerende da jeg er på CD22 uten positiv EL-test. (Tok siste i dag kl 13:45 med CB-digital, som var negativ)

Var forøvrig hos gyn for en uke siden i dag, med store, fine folikler som så ut til å være klare til å slippe il.a «noen dager». Har også økende mengde EL-slim og i dag kan det tydelig trekkes i lange tråder..
Hva tror dere? Alle innspill tas imot med stor takk❤️
Sist syklus fikk jeg svak strimmel samme morgen hvor jeg fikk postitiv CB digital på ettermiddagen**. Testene ble tatt rundt kl 9 og kl 15:30

Om to uker er det ett helt år siden fødsel, og jeg har ikke fått tilbake mensen… og jeg er av typen som har testet sikkert 5000 tester siden det. Både eggløsning og graviditet. Nå er det faktisk et par uker siden sist, og i dag har jeg hatt menssmerter. Og en del stikking på begge sider av livmora.
IMG_5410.jpeg
IMG_5413.jpeg
Tok en test, og den tror jeg da tolkes positiv? Første bilde er etter to minutter, andre er etter fem.

Hvor lenge har dere slike tester før el er igang?

Om to uker er det ett helt år siden fødsel, og jeg har ikke fått tilbake mensen… og jeg er av typen som har testet sikkert 5000 tester siden det. Både eggløsning og graviditet. Nå er det faktisk et par uker siden sist, og i dag har jeg hatt menssmerter. Og en del stikking på begge sider av livmora.Vis vedlegget 456467Vis vedlegget 456468 Tok en test, og den tror jeg da tolkes positiv? Første bilde er etter to minutter, andre er etter fem.

Hvor lenge har dere slike tester før el er igang?
Tenker den er positiv :) Jeg får eggløsning dagen etter positiv test. Etter eggløsning så går testene ned

Tenker den er positiv :) Jeg får eggløsning dagen etter positiv test. Etter eggløsning så går testene ned
Hvor lenge har du positive tester? Jeg har fint kunne gått tre-fire dager med positive tester tidligere, lurer liksom på om det samme gjelder nå

Trenger litt hjelp fra dere eksperter her; syntes jeg skimter en svak svak strek på prøven, men kan også hende hodet mitt spiller meg et puss Ser den litt mindre tydelig på bilde

Vedlegg

• IMG_5748.jpeg
    IMG_5748.jpeg
    689,4 KB · Visninger: 47
  • IMG_5746.jpeg
    IMG_5746.jpeg
    655,9 KB · Visninger: 47

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp