Oss testetøser imellom

Ny dag, ny skyggestrek som enhver dronning av strekøyne kan se. Særlig etter litt redigering av kontraster.
Har dermed fått skygger på alle mine strimler fra makesure i pakka, utrolig frustrende :arghh::crybaby2

Ny dag, ny skyggestrek som enhver dronning av strekøyne kan se. Særlig etter litt redigering av kontraster.
Har dermed fått skygger på alle mine strimler fra makesure i pakka, utrolig frustrende :arghh::crybaby2
Har hørt at hvis du må redigere deg til strek så er det dessverre ikke strek. Men veldig kjedelig uansett :(
Hvilken batch har du?

Har hørt at hvis du må redigere deg til strek så er det dessverre ikke strek. Men veldig kjedelig uansett :(
Hvilken batch har du?
Jeg vet egentlig det jeg også, men synes det er litt gøy å redigere de også:smiley-ashamed004:p selvom skuffelsen kommer da :arghh:
Er dpo 11 idag, og fremdeles ingen tydeligere svar, så er nok bare å forberede seg på ny syklus. Pleier å få mensen i løpet av dpo 12/13

Kjenner meg så igjen i dette, haha :) Håper du får strek i morgen også :D
Tipper du får positiv digital imorgen jeg :D Her er det jo streker på alle testene som man ikke trenger å myse for å se:happy:
Ser bedre strek i dag! :nailbiting::woot:
Den digitale klarte jeg å spare, hadde dårlig tid i morges:hilarious: Tom for strimmeltester! Må på shopping :nailbiting::nailbiting:
20250331_071049.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp