Oss testetøser imellom

Da burde testen slått ut dessverre :( Men kanskje bestill en legetime for blodprøve så du kan få et klart svar?

Det er det jeg selv er redd for at testen skulle ha slått ut nå hvis det hadde vært en spire som hadde klamret seg fast :arghh: fy søren så irriterende denne syklusen kan være til utid og tide :meh:

Hvilke merke anbefaler du (dere andre også?) som er tilgjengelig i butikk?

Har tenkt at det bare er skygger på testene jeg har tatt i helgen, men nå ble jeg helt utslått med intens kvalme og puppene vokser as we speak :confused3

Tror jeg må ut å kjøpe nye tester, frister å prøve noe annet enn Makesure.
Det er kun make sure jeg har kjøpt i butikk og som jeg har brukt til å teste med tidlig. Har sett at clear blue gir skygger og rfsu trenger mer hcg før den slår ut. Jeg har ikke prøvd metode, men leser litt forskjellig om den her inne.

Det er kun make sure jeg har kjøpt i butikk og som jeg har brukt til å teste med tidlig. Har sett at clear blue gir skygger og rfsu trenger mer hcg før den slår ut. Jeg har ikke prøvd metode, men leser litt forskjellig om den her inne.
Takk for svar... må vel kanskje bare holde meg til makesure da :smiley-angelic002

Prøvde en fra metode.. Blenda.. da var nok det som viste på Makesure sin i går bare tullestrek..

Vedlegg

• IMG_20250317_164306.jpg
    IMG_20250317_164306.jpg
    208 KB · Visninger: 32
Poster her også, ettersom jeg ikke har meldt meg ut enda og hoppet over i termingruppe!
Gikk fra tidligtester til vanlige på dagens test.

Vedlegg

• IMG_5622.jpeg
    IMG_5622.jpeg
    691,1 KB · Visninger: 75
Nå er det tredje dagen med sånne her tester, føler jeg ser nooooe :banghead: :bag:
Som selverklært dronning av skyggestreker har du min fulle medfølelse ❤️ Ser noe jeg og, dessverre så skulle vel skyggen utviklet seg til nå om du har sett den i flere dager. Hvor mange DPO?

Som selverklært dronning av skyggestreker har du min fulle medfølelse ❤️ Ser noe jeg og, dessverre så skulle vel skyggen utviklet seg til nå om du har sett den i flere dager. Hvor mange DPO?
Haha! Jeg trodde jeg var alene om den tittelen :laughing021
9dpo nå, evt 8 hvis egget slapp sent, sååå enda tidlig! Men liker spenningen med å teste hver dag :angelic: redd jeg har en pakke med makesure med skyggestreker på alle testene, men tiden vil vise:nailbiting::Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp