Da burde testen slått ut dessverreMen kanskje bestill en legetime for blodprøve så du kan få et klart svar?
Det er det jeg selv er redd for at testen skulle ha slått ut nå hvis det hadde vært en spire som hadde klamret seg fast

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da burde testen slått ut dessverreMen kanskje bestill en legetime for blodprøve så du kan få et klart svar?
Det er kun make sure jeg har kjøpt i butikk og som jeg har brukt til å teste med tidlig. Har sett at clear blue gir skygger og rfsu trenger mer hcg før den slår ut. Jeg har ikke prøvd metode, men leser litt forskjellig om den her inne.Hvilke merke anbefaler du (dere andre også?) som er tilgjengelig i butikk?
Har tenkt at det bare er skygger på testene jeg har tatt i helgen, men nå ble jeg helt utslått med intens kvalme og puppene vokser as we speak
Tror jeg må ut å kjøpe nye tester, frister å prøve noe annet enn Makesure.
Takk for svar... må vel kanskje bare holde meg til makesure daDet er kun make sure jeg har kjøpt i butikk og som jeg har brukt til å teste med tidlig. Har sett at clear blue gir skygger og rfsu trenger mer hcg før den slår ut. Jeg har ikke prøvd metode, men leser litt forskjellig om den her inne.
Dessverre. Men jeg anbefaler å bestille babyplan hvis det ikke går denne gangenTakk for svar... må vel kanskje bare holde meg til makesure da![]()
Kveld 8 DPO, negativ morgen samme dagHvor tidlig har dere fått positiv graviditetstest?
Nei dessverreNoen som ser noe?Vis vedlegget 457203Vis vedlegget 457204
Regnet ikke med det.. er nok ikke noe denne gangen heller… 9dpo..Nei dessverreSer noe kjempesvakt på CB som kanskje kan bety at noe er på gang, men dessverre har jeg fått skygger som er enda tydeligere når jeg ikke var gravid på den modellen der flere ganger :/ Hvor mange DPO?
![]()
Klarer ikke å la være med å ta en titt på testene jeg fikk, selv om det ble kjemisk
Frustrerende når EL kommer så sent.. men ønsker deg masse lykke til i neste ppKlarer ikke å la være med å ta en titt på testene jeg fikk, selv om det ble kjemiskVenter på EL, men lenge å vente når den pleier å komme på dag 32-40. Kommer nok midt i påsken! Håper på bedre lykke denne tiden
![]()
Jeg ser dessverre heller ikke noe, men 9 DPO er fremdeles veldig tidlig så ikke gi opp endaRegnet ikke med det.. er nok ikke noe denne gangen heller… 9dpo..
Veldig. TakkFrustrerende når EL kommer så sent.. men ønsker deg masse lykke til i neste pp![]()
Som selverklært dronning av skyggestreker har du min fulle medfølelseNå er det tredje dagen med sånne her tester, føler jeg ser nooooe![]()
![]()
Haha! Jeg trodde jeg var alene om den tittelenSom selverklært dronning av skyggestreker har du min fulle medfølelseSer noe jeg og, dessverre så skulle vel skyggen utviklet seg til nå om du har sett den i flere dager. Hvor mange DPO?