Oss testetøser imellom

Syns dessverre selve streken ser hvit ut på staven (med litt fargestoff som skygge «glidd» rundt), da pleier de å være negative :( Krysser fingrene for at det fortsatt bare er for tidlig :love7
I vikeligheten er den rosa… men siden det kun er den som viser noe, regner jeg vel med den er feil uansett..

Ny dag, ny skyggestrek som enhver dronning av strekøyne kan se. Særlig etter litt redigering av kontraster.
Har dermed fått skygger på alle mine strimler fra makesure i pakka, utrolig frustrende :arghh::crybaby2

Ny dag, ny skyggestrek som enhver dronning av strekøyne kan se. Særlig etter litt redigering av kontraster.
Har dermed fått skygger på alle mine strimler fra makesure i pakka, utrolig frustrende :arghh::crybaby2
Har hørt at hvis du må redigere deg til strek så er det dessverre ikke strek. Men veldig kjedelig uansett :(
Hvilken batch har du?

Har hørt at hvis du må redigere deg til strek så er det dessverre ikke strek. Men veldig kjedelig uansett :(
Hvilken batch har du?
Jeg vet egentlig det jeg også, men synes det er litt gøy å redigere de også:smiley-ashamed004:p selvom skuffelsen kommer da :arghh:
Er dpo 11 idag, og fremdeles ingen tydeligere svar, så er nok bare å forberede seg på ny syklus. Pleier å få mensen i løpet av dpo 12/13

Kjenner meg så igjen i dette, haha :) Håper du får strek i morgen også :D
Tipper du får positiv digital imorgen jeg :D Her er det jo streker på alle testene som man ikke trenger å myse for å se:happy:
Ser bedre strek i dag! :nailbiting::woot:
Den digitale klarte jeg å spare, hadde dårlig tid i morges:hilarious: Tom for strimmeltester! Må på shopping :nailbiting::nailbiting:
20250331_071049.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp