Erfaringer med letrozol 2025

Ja, eller jeg håper det! Fikk maksimal på monitor fredag, og positiv strimmel på kvelden. På lørdag var den negativ igjen så den slapp et sted mellom der forhåpentligvis! Litt usikker på om jeg da var 1 dpo lørdag eller søndag, men skal i teorien være i dpo land så lenge det ikke var problemer med slippet. Når pleier du å få el utenom L?
Så deilig! Fint å være i dpo-land :love7 :woot:

Jeg tror egget har gått her , uten at kroppen fikk det til. Har hatt mye slim , mest på lørdag , en del i går og i dag er det ingenting , gått over til ny type. Og ingenting på el-testen.
Jeg testet etter el bare 1 gang i døgnet , så jeg har et liiiite håp om at jeg kan ha misset toppen på cd17? Hva tenker dere

Vedlegg

• IMG_0683.png
    IMG_0683.png
    1,2 MB · Visninger: 31
Noen som har erfaring med eggløsnings-sprøya gonasi?
Brukte letrozol fra cd6 til cd10, litt sent men legen ville prøve pga uregelmessig mens (PCOS). Er nå på cd17, var på ultralyd idag, alt så «klart» ut men pga manglende eggløsning fikk jeg resept på gonasi, som jeg skal sette imårra tidlig med mindre jeg har positiv eggløsningstest da!

Noen andre som har prøvd denne? Finner flest andre typer når jeg leter etter erfaringer

Jeg tror egget har gått her , uten at kroppen fikk det til. Har hatt mye slim , mest på lørdag , en del i går og i dag er det ingenting , gått over til ny type. Og ingenting på el-testen.
Jeg testet etter el bare 1 gang i døgnet , så jeg har et liiiite håp om at jeg kan ha misset toppen på cd17? Hva tenker dere
Sist gang jeg fikk el så fikk jeg den på cd19. Så anbefaler å fortesette å teste. Her er mine tester fra oktober da jeg ble gravid.

Vedlegg

• IMG_8966.png
    IMG_8966.png
    1,8 MB · Visninger: 30
Og verdiene kan varierere litt ut ifra når på dagen man tester. Jeg hadde bruk letrozol så el var forskyvet lengre med 3 dager.
Skjønner . Her har utfloden gått fra klar og slimete til hvit lotion igjen . Jeg var veldig kvalm i hele går så jeg håper el var i går , men hvem vet :crybaby2

Jeg har troa på et slipp cd17 jeg, men gjør som rådet over å test litt til for sikkerhetsskyld. Jeg har også korte lh topper og kan fort misse om jeg ikke er veldig på (monitor hjelper mye, da vet jeg når jeg må teste litt oftere). Prøvd litt enkel temping for første gang, for å se om jeg faktisk kan tolke bedre om egget slipper. Men som sagt jeg ville ikke mistet håpet helt, noen får en del lengre sykluser og det kan være den fortsatt er fremover, men jeg setter en liten knapp på cd17. Det stemmer ca overrens med strl den var når min slapp på samme strl. Fikk dere lagt inn akjer rundt da?

Åja, hvis du merket det på slimet så kanskje el har vært ja men likevel test etter el noen dager til for sikkerhets skyld.
Will do! :cool:

Jeg har troa på et slipp cd17 jeg, men gjør som rådet over å test litt til for sikkerhetsskyld. Jeg har også korte lh topper og kan fort misse om jeg ikke er veldig på (monitor hjelper mye, da vet jeg når jeg må teste litt oftere). Prøvd litt enkel temping for første gang, for å se om jeg faktisk kan tolke bedre om egget slipper. Men som sagt jeg ville ikke mistet håpet helt, noen får en del lengre sykluser og det kan være den fortsatt er fremover, men jeg setter en liten knapp på cd17. Det stemmer ca overrens med strl den var når min slapp på samme strl. Fikk dere lagt inn akjer rundt da?
Jeg tempet forrige gang, men nå er vi så mye våkne på natta at jeg glemmer hele greia, og ungen VRÆLER når hun våkner om natta så ofte kommer jeg ikke på det før lenge etter heller :laughing002 Ja vi la inn aksjer både torsdag, lørdag kveld, søndag morgen og kveld. Så nå blir det sølibat i hvert fall 2 uker:laughing002

Will do! :cool:

Jeg tempet forrige gang, men nå er vi så mye våkne på natta at jeg glemmer hele greia, og ungen VRÆLER når hun våkner om natta så ofte kommer jeg ikke på det før lenge etter heller :laughing002 Ja vi la inn aksjer både torsdag, lørdag kveld, søndag morgen og kveld. Så nå blir det sølibat i hvert fall 2 uker:laughing002
Så bra, da har jeg trua jeg altså! Blir spennende å se for oss alle. Utfloden min endret seg i dag, så ganske sikker på slipp her. Det å vente ca 1 uke før jeg kan teste nå er tortuuuuur :knegg: :nailbiting:

Hvilken dpo starter du testing tror du?

Var hos gyn i dag for å sjekke ståa . El har ikke vært , så jeg har fått skrevet ut progesteron som skal sette i gang mensen. Neste syklus blir da midt i desember og det ønsker vi ikke . Så her blir det pause i 2 mnd :crybaby2
Så kjedelig at el ikke har vært, kos deg i pausetiden og fyll på med vitaminer og kosttilskudd før dere prøver igjen ❤️

Var hos gyn i dag for å sjekke ståa . El har ikke vært , så jeg har fått skrevet ut progesteron som skal sette i gang mensen. Neste syklus blir da midt i desember og det ønsker vi ikke . Så her blir det pause i 2 mnd :crybaby2
Nei usj, så kjedelig.. Jeg som hadde så trua. Vi hopper også over neste om det ikke klaffer nå, så håper jeg vi sees til våren og at det klaffer da :Heartred

Nei usj, så kjedelig.. Jeg som hadde så trua. Vi hopper også over neste om det ikke klaffer nå, så håper jeg vi sees til våren og at det klaffer da :Heartred
Jeg har fått ømme brystvorter, kan det komme uten at det har vært el? Og kan el ha vært uten at gyn kan se det på ultralyd? Hvis el har vært så tror jeg den har vært søndag. Kjenner jeg ikke klarer å gi helt slipp på håpet , men samtidig så gikk jeg veldig i kjelleren etter timen :dontknow

Jeg har fått ømme brystvorter, kan det komme uten at det har vært el? Og kan el ha vært uten at gyn kan se det på ultralyd? Hvis el har vært så tror jeg den har vært søndag. Kjenner jeg ikke klarer å gi helt slipp på håpet , men samtidig så gikk jeg veldig i kjelleren etter timen :dontknow
Jeg var hos gynekolog ca en uke etter eggløsning en gang, da så vi at folikkelen var "punktert", altså en sirkel med ujevne kanter, om det gir mening? Men kanskje du var for tidlig etter eggløsning til at det vistes? Det vet jeg dessverre ikke.

Jeg får hvert fall ømmere og ømmere nipler for hver dag som går etter el. Det er et tegn hos meg på at egget har sluppet og progresteron øker. Men er vanskelig å si i ditt tilfelle om gyn sier han ikke kan se noe, uff.. Må være utrolig forvirrende for deg dette, skjønner godt at du er veldig usikker! Har du noen andre symptomer da? Jeg er veldig oppblåst enda, mye mer enn vanlig, såpass at jeg blir uvell å ha noe over magen. Vet ikke om det er Letrozolen som gjør dette eller om det er noe annet.

Nei ingen andre symptomer . Kun at jeg føler meg nedfor og har ulvehunger , men det kan være psykisk og :wtf:

Jeg fikk letrozol etter tre år uten positiv g-test. Har pcos og hadde lange sykluser, nå har de stabilisert seg.
Barn 1 tok fire mnd, tre runder med dobbel dose. PP1 - El CD16, PP2 - El CD17 (mann vekkreist, så ingen aksjer), PP3 - EL CD18 (pausemnd). Spiren satt PP4 etter oppstart, EL CD20.

Nå prøver vi på Barn 2. PP1 dobbel dose, testet ikke etter EL, syklus 32 dager. PP2 dobbel dose men halv tid da jeg reiste bort og glemte pillene hjemme, EL CD 15, kjemisk. PP3 testet jeg kun enkel dose, EL CD 14. PP4 - EL CD 16, pausemåned. Nå er vi i PP5, EL CD 17 og jeg er 4 DPO. Er nå tom for piller, så håper den nå sitter så jeg slipper å oppsøke gyn igjen! Men jeg har gått opp i vekt igjen, så jeg har ikke helt troen kjenner jeg.

Jeg fikk letrozol etter tre år uten positiv g-test. Har pcos og hadde lange sykluser, nå har de stabilisert seg.
Barn 1 tok fire mnd, tre runder med dobbel dose. PP1 - El CD16, PP2 - El CD17 (mann vekkreist, så ingen aksjer), PP3 - EL CD18 (pausemnd). Spiren satt PP4 etter oppstart, EL CD20.

Nå prøver vi på Barn 2. PP1 dobbel dose, testet ikke etter EL, syklus 32 dager. PP2 dobbel dose men halv tid da jeg reiste bort og glemte pillene hjemme, EL CD 15, kjemisk. PP3 testet jeg kun enkel dose, EL CD 14. PP4 - EL CD 16, pausemåned. Nå er vi i PP5, EL CD 17 og jeg er 4 DPO. Er nå tom for piller, så håper den nå sitter så jeg slipper å oppsøke gyn igjen! Men jeg har gått opp i vekt igjen, så jeg har ikke helt troen kjenner jeg.
Sukkssss historie da❤️ du får oppdatere oss om spiren sitter denne pp er selv på eggløsningsdagen cd22 og spent på om det blir noe spire.

Siste gang satt spiren med første runde letrozol og denne er første pp med letrozol etter MA.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp