Jeg hadde el av meg selv men tok dobbel letrozolNoen som har prøvd el av seg selv men prøvd dobbelt dose letrozol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde el av meg selv men tok dobbel letrozolNoen som har prøvd el av seg selv men prøvd dobbelt dose letrozol?
Jeg hadde det. Ble ikke gravid den måneden, men ble gravid måneden etter. Gynekologen jeg fikk det av har alltid en pausemåned mellom kurene da det viste seg at mange ble gravide i pausenNoen som har prøvd el av seg selv men prøvd dobbelt dose letrozol?
Det gjaldt oss og hehe!Startet du men en gang med dobbeltdose eller forsøkte du først enkeltdose? Jeg har brukt enkeltdose nå i 4 pp og har el av meg selv men er ikke blitt gravid igjen. Har bestemt meg for å ta dobbeltdose for å modne flere egg.Jeg hadde el av meg selv men tok dobbel letrozol
Forsøkte du enkeltdose først eller direkte starta med dobbeltdose?Jeg hadde det. Ble ikke gravid den måneden, men ble gravid måneden etter. Gynekologen jeg fikk det av har alltid en pausemåned mellom kurene da det viste seg at mange ble gravide i pausenDet gjaldt oss og hehe!
Jeg har tatt Letrozol i 2 "etapper" men alle gangene har jeg tatt dobbel dose. Første gang tok jeg dobbel dose i 6 måneder og hadde 3 kjemiske. 14 mnd senere prøvde jeg letrozol igjen (og ovitrelle) hadde 3 egg første pp og 2 egg den gangen jeg ble gravid.Startet du men en gang med dobbeltdose eller forsøkte du først enkeltdose? Jeg har brukt enkeltdose nå i 4 pp og har el av meg selv men er ikke blitt gravid igjen. Har bestemt meg for å ta dobbeltdose for å modne flere egg.
Hadde du oppføging av gyn før du satt ovitrelle da? Gleder meg til prøve dobbeltdose er på cd 1 i dag. Tok du fra cd3-cd7?Jeg har tatt Letrozol i 2 "etapper" men alle gangene har jeg tatt dobbel dose. Første gang tok jeg dobbel dose i 6 måneder og hadde 3 kjemiske. 14 mnd senere prøvde jeg letrozol igjen (og ovitrelle) hadde 3 egg første pp og 2 egg den gangen jeg ble gravid.
Utifra hva jeg har lest meg frem til på nett, så er det best effekt av dobbel dose. Jeg er glad jeg slapp å "prøve meg frem" med enkel dose, det hadde nok ikke funka her pga pcos.
Jeg kjente ingen forskjell mellom dobbel og enkel. Er på andre syklus helt naturlig nå. Forrige syklus ble litt lenger enn normalt, men nå virker det som om jeg er i rute for en syklus på ca 26 dager.Hei, lurer på hvordan det gikk med å prøve dobbelt dose letrozol? Har gått på letrozol 3 siste syklusene med enkelt dose og får el og har fin størrelse på folikler ved el men vurderer dobbeldose denne syklusen!!
Hadde du tett oppfølging da på dobbelt dose? Jeg var god effekt av enkeltdose men ønsker at flere egg modnes for å øke sjansene. Håper spiren sitter før dere rekker ivf. Her blir det også ivf til august om det ikke sitter på de to kommende syklusene. Prøver dobbelt dose frem til august.Jeg kjente ingen forskjell mellom dobbel og enkel. Er på andre syklus helt naturlig nå. Forrige syklus ble litt lenger enn normalt, men nå virker det som om jeg er i rute for en syklus på ca 26 dager.
Vi starter opp med ivf neste syklus så tenkte bare vi skulle prøve helt naturlig før vi begynner der.
Men kan godt hende du har god effekt av dobbel dose selv om jeg ikke hadde.
Ja, jeg var hos gyn på cd 12 de 2 gangene jeg satt ovitrelle.Hadde du oppføging av gyn før du satt ovitrelle da? Gleder meg til prøve dobbeltdose er på cd 1 i dag. Tok du fra cd3-cd7?
Skal også ta fra cd3-cd7, men har aldri prøvd ovitrelle. Åh kanskje det er best å prøve ovitrelle selv om man får el av seg selv.Ja, jeg var hos gyn på cd 12 de 2 gangene jeg satt ovitrelle.
Første gang jeg prøvde letrozol tok jeg fra cd 5-9, men denne gangen tok jeg fra cd 3-7. Tror absolutt 3-7 er best!
Håper dobbel dose gir terminspire![]()
Jeg ville spurt gyn om å prøve ovitrelle, ja. Jeg måtte innom 3 ulike gynekologer før jeg fikk det, håper det er lettere for deg.Skal også ta fra cd3-cd7, men har aldri prøvd ovitrelle. Åh kanskje det er best å prøve ovitrelle selv om man får el av seg selv.
Nei det var veldig dårlig oppfølging. Fikk bare beskjed om å prøve på egenhånd, og om det ble baby var det supert, om ikke blir det ivf. Også en av grunnene til at vi bare droppet det. Når vi uansett visste at vi ville få hjelp i juni.Hadde du tett oppfølging da på dobbelt dose? Jeg var god effekt av enkeltdose men ønsker at flere egg modnes for å øke sjansene. Håper spiren sitter før dere rekker ivf. Her blir det også ivf til august om det ikke sitter på de to kommende syklusene. Prøver dobbelt dose frem til august.
Lykke til masse med ivf, blir nok deilig å ikke prøve på egenhånd lenger! Prøvetiden er ikke bare bare ifh det psyke! Har du starta med medisin opplegg nå da?Nei det var veldig dårlig oppfølging. Fikk bare beskjed om å prøve på egenhånd, og om det ble baby var det supert, om ikke blir det ivf. Også en av grunnene til at vi bare droppet det. Når vi uansett visste at vi ville få hjelp i juni.
Hvor mange på på letrozol brukte dere på første mannen før den satt og hvilke dose brukte du?Hei dere!
Vi brukte letrozol på førstemann, og har nå igjen begynt på letrozol! Jeg har EL, men sliter med å slippe egget- og dermed håper vi letrozol hjelper oss igjen
Forrige gang fikk jeg beskjed om å ta 3sykluser med letrozol også komme tilbake om jeg ikke var gravid.
Denne gangen fikk jeg beskjed om å ta letrozol i en periode også ta pause neste syklus, dra tilbake til gyn også vurdere hva vi skulle gjøre..
Jeg vurderer uansett å ta letrozol meste syklus- hva ville dere gjort? jeg kan dra til gynekolog uansett etter den syklusen om jeg ikke blir gravid tenker jeg?
Hvor mange pp(sykluser) på letrozol skulle det stå på første setningen her** alltid tastaturfeil hos meg!!Hvor mange på på letrozol brukte dere på første mannen før den satt og hvilke dose brukte du?
Hvilke dose har du fått beskjed om å bruke nå da? Jeg ville nok følge gyn sin anbefaling.
Jeg fikk pga ustabil syklus og uregelmessig men men måtte prøve 6-12 mnd på egen hånd først før jeg fikk de! Men absolutt vært ett forsøk og høre med lege eller gynHei! Jeg er førstegangsprøver og har litt uregelmessige sykluser. Jeg lurer bare på om du fikk Letrozol pga. uregelmessige sykluser? Kunne dette vært noe for meg?
Vi var utrolige heldige, og den satt på første..Hvor mange på på letrozol brukte dere på første mannen før den satt og hvilke dose brukte du?
Hvilke dose har du fått beskjed om å bruke nå da? Jeg ville nok følge gyn sin anbefaling.
merker det tar veldig på psykisk ja! Vi har akkurat kommet i dpo-land av siste syklus før oppstart så da er det bare å vente på tr. Så blir det oppstart i starten av juni med medisinerLykke til masse med ivf, blir nok deilig å ikke prøve på egenhånd lenger! Prøvetiden er ikke bare bare ifh det psyke! Har du starta med medisin opplegg nå da?

Gikk rett på dobbel, vet ikke hvorfor egentligForsøkte du enkeltdose først eller direkte starta med dobbeltdose?