Erfaringer med letrozol 2025

Fikk svar fra legen nå. Han mener det er dobling og helt normalt… Jeg føler fortsatt det er lavt mtp når jeg testet positivt og at testene har gått opp og ned. Føler jeg bør ta en måling til for å bli beroliget
Håper virkelig du får lov å ta en måling til, kanskje det blir lettere å.slappe av da! :Heartred

høres så perfekt ut. ❤️ endelig satt spiren for dere. Forrige pp brukte jeg letrozol og fikk el på dag 13-14 så det var første gangen så tidlig. På cd11 var på ul og da folikkelstørelse på 18mm. Angrer at jeg ikke tok ovitrelle selv om legen mente jeg skulle el av meg selv. Jeg får liksom aldri bekreftet at el virkelig har skjedd selv om jeg får positive el tester. Denne pp (cd4 idag) har tenkt å bruke ovitrelle ved positiv test så får vi se hva utfallet blir.
Ja, endelig!! Tok over 2 år :facepalm::blackeye: stiger ikke tempen etter el, eller temper du ikke?
Du skal på kontroll før el?
Håper spiren sitter hos deg denne gangen ❤️

Ja, endelig!! Tok over 2 år :facepalm::blackeye: stiger ikke tempen etter el, eller temper du ikke?
Du skal på kontroll før el?
Håper spiren sitter hos deg denne gangen ❤️
Denne syklusen har startet med letrozol på egen hånd. Har en ovitrelle i kjøleskapet men føler det er ikke så lurt å bruke den uten ul. Det er planlagt inseminering i mai så det blir ovitrelle og letrozol begge deler neste syklus. Passet litt dårlig for mannen å ta inseminering denne syklusen så da ville jeg ikke ha styre med ul og inn og ut hos legen.

Noen som har erfaring med eggløsnings-sprøya gonasi?
Brukte letrozol fra cd6 til cd10, litt sent men legen ville prøve pga uregelmessig mens (PCOS). Er nå på cd17, var på ultralyd idag, alt så «klart» ut men pga manglende eggløsning fikk jeg resept på gonasi, som jeg skal sette imårra tidlig med mindre jeg har positiv eggløsningstest da!

Noen andre som har prøvd denne? Finner flest andre typer når jeg leter etter erfaringer
Det lurer jeg også på. Tok den for en time siden og er uvell. Men d er visst normalt.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp