Får oppdatere her da! Dette var min første syklus med letrozol og nå har jeg testet positivt
Blir jo uhyre spennende om det er en eller to inni der siden jeg hadde to modne egg
Tror (og håper) det bare er en da, men tar det som det kommer 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yaaaay gode nyheterFår oppdatere her da! Dette var min første syklus med letrozol og nå har jeg testet positivtBlir jo uhyre spennende om det er en eller to inni der siden jeg hadde to modne egg
![]()
Jeg fikk positiv 9 dpo i september også, så tror ikke hcg er unormalt høyt for meg. Men skal be om måling hos legen neste uke, så får se da!Yaaaay gode nyheterfor en stor lykke. Gratulerer så mye. Så spennende, du fikk jo tidlig positivt også så kanskje høyt nivå av hcg pga tvillinger? var begge folikkelene like store?
Første ul blir spennende daJeg fikk positiv 9 dpo i september også, så tror ikke hcg er unormalt høyt for meg. Men skal be om måling hos legen neste uke, så får se da!
Ja, tror de var noenlunde like uten at hun sa størrelsen. Så på monitor at hun målte den ene til over 2cm da. Fikk bare med meg at det ene slapp, men det andre kan ha sluppet mens jeg sov, eller uten å gi smerter. Blir veldig spennende å se i alle fall![]()
Gratulerer så myeJeg er på min 2. syklus med letrozol, denne gangen dobbel dose, og fikk positiv graviditetstest i går <3 er i dag rundt 9-10 dpo så får håpe dette går veien!![]()
Så fin edit her, gratulerer så myeJeg har PCOS og etter nesten ett år med prøving med få eggløsninger så fikk jeg Letrozol. (1 år siden nå) Da tok jeg dobbel dose fra cd 5-9 og eggløsning kom på cd 18, som er vanlig for meg. Jeg ble gravid på 1, 2 og 4 runde med Letrozol men alle endte i kjemisk.
Spurte etter ovitrelle da jeg så at mange her inne har god virkning av Letrozol og Ovitrelle, men det fikk jeg ikke pga gyn mente det ikke ville hjelpe meg
Tok Letrozol i 6 pp'er, deretter har jeg hatt el av meg selv rundt dag 18.
Nå har jeg byttet gynekolog og fikk på ny prøve Letrozol OG jeg fikk Ovitrellemen nå tok jeg dobbel dose Letrozol fra cd 3-7. Hadde kontroll hos gyn på cd 12 og der var det 2 fine egg på høyre side og ett på venstre side. Tydelig at det har bedre effekt med Letrozol fra cd 3-7. (Ps! Jeg har ofte 2 egg så det er nok ikke bare pga Letrozol)
Eggløsning er ventet i morgen (cd 15) og jeg er veldig spent denne runden
Edit: ble ikke gravid.
Edit 22/3/25: ble gravid på runde nr 2 med Letrozol og ovitrelle![]()
Hvordan går det med deg etter positiv test?Får oppdatere her da! Dette var min første syklus med letrozol og nå har jeg testet positivtBlir jo uhyre spennende om det er en eller to inni der siden jeg hadde to modne egg
![]()
Ja, jeg fikk det begge gangeneJeg er på pp3 etter MA og idag er det CD3. Tok første letrozol dose idag men nå på kvelden kjenner en del stiklinger på høyre side av underlivet. Noen som har kjent stikkninger så tidlig etter at de har begynt med letrozol?
Tusen takkGratulerer så myehvorfor fikk du letrozol? Pga manglende el eller for å booste eggene?
Tusen takkSå fin edit her, gratulerer så myeNår fikk du beskjed om å sette ovitrelle? Var du på ul kontroll for å måle foliklene? Isåfall hvilke cd satt du ovitrelle?
Godt spørsmål. Jeg tror virkelig ikke det går veien. Testene øker, men ekstremt sakte, og de gikk litt opp og ned lørdag til mandag… skal ta blodprøve nr 2 nå snart så får vi se. Håper bare det drar ut. Orker ikke å være i limbo nok en gangHvordan går det med deg etter positiv test?
Men, kan jo være at urinen blir utvannet. Noen har treg stigning. Jeg håper virkelig at det går riktig vei for degGodt spørsmål. Jeg tror virkelig ikke det går veien. Testene øker, men ekstremt sakte, og de gikk litt opp og ned lørdag til mandag… skal ta blodprøve nr 2 nå snart så får vi se. Håper bare det drar ut. Orker ikke å være i limbo nok en gang![]()
Nei, jeg tester kun på konsentrert morgenurin, så det er nok ikke en faktor her. Nå er det en uke siden jeg testet positivt, så de burde bli mye sterkere nå. Krysser bare alt for at det ikke er exuMen, kan jo være at urinen blir utvannet. Noen har treg stigning. Jeg håper virkelig at det går riktig vei for deg![]()
Har du noen smerter?Nei, jeg tester kun på konsentrert morgenurin, så det er nok ikke en faktor her. Nå er det en uke siden jeg testet positivt, så de burde bli mye sterkere nå. Krysser bare alt for at det ikke er exu
Nei, det er vel litt tidlig for det om det er det?Har du noen smerter?
Nei, smerter kjenner du. Da sitter de i egglederen. Nå er det veldig lenge siden jeg hadde det, men @Dimon kan sikkert forklare. Men, mener hun hadde smerter helle tiden eller som kom og gikkNei, det er vel litt tidlig for det om det er det?
Hadde litt murringer i livmoren forrige uke, men det har gitt seg.
Ok, leser bare at det kommer rundt uke 6. Men da høres det jo ikke ut som det da heldigvisNei, smerter kjenner du. Da sitter de i egglederen. Nå er det veldig lenge siden jeg hadde det, men @Dimon kan sikkert forklare. Men, mener hun hadde smerter helle tiden eller som kom og gikk
Også får du små blødninger, med smerter.. Kan bare være at du har treig stigning. Mener @Vifårse også hadde det.. Håper jeg ikke tar feil nå. Heier masse på deg og lilleOk, leser bare at det kommer rundt uke 6. Men da høres det jo ikke ut som det da heldigvis