Erfaringer med letrozol 2025

Sukkssss historie da❤️ du får oppdatere oss om spiren sitter denne pp er selv på eggløsningsdagen cd22 og spent på om det blir noe spire.

Siste gang satt spiren med første runde letrozol og denne er første pp med letrozol etter MA.
Her satt også spiren første forsøk med L. Foreløpig hvert fall, krysser alt jeg har :nailbiting: :Heartred:smiley-angelic001

Når du sier den satt første runde med Letrozol, så satt den til termin? Eller er det den du mistet?:sorry:

Last edited:
Her satt også spiren første forsøk ned L. Foreløpig hvert fall, krysser alt jeg har :nailbiting: :Heartred:smiley-angelic001

Når du sier den satt første runde med Letrozol, så satt den til termin? Eller er det den du mistet?:sorry:
Dessverre det er den jeg mistet i uke 13+4. :sad010
jeg hadde prøvd på egen hånd med barn nr.2 i over 1,5år uten å lykkes. Alt var i skjønneste orden hos meg og mannen sp fikk jeg utskrevet letrozol og brukte enkelt dose over 5 dager og da ble jeg gravid den syklusen men endte i MA dessverre.

Så denne er første pp etter MA og har brukt letrozol så håper på en spire igjen.

Dessverre det er den jeg mistet i uke 13+4. :sad010
jeg hadde prøvd på egen hånd med barn nr.2 i over 1,5år uten å lykkes. Alt var i skjønneste orden hos meg og mannen sp fikk jeg utskrevet letrozol og brukte enkelt dose over 5 dager og da ble jeg gravid den syklusen men endte i MA dessverre.

Så denne er første pp etter MA og har brukt letrozol så håper på en spire igjen.
Uff så forferdelig.. det er jo alle gravides mareritt. Spesielt etter 12 uker når man føler den verste risikoen er over :sad010
Regner ikke med dere fikk noe svar på hvorfor det gikk galt?:sorry:

Føler det er flere som opplever dette med Letrozol, kjemisk eller ma osv.. Håper virkelig det er tilfeldig og ingen sammenheng:sorry: Du har min dypeste medfølelse:Heartred

Uff så forferdelig.. det er jo alle gravides mareritt. Spesielt etter 12 uker når man føler den verste risikoen er over :sad010
Regner ikke med dere fikk noe svar på hvorfor det gikk galt?:sorry:

Føler det er flere som opplever dette med Letrozol, kjemisk eller ma osv.. Håper virkelig det er tilfeldig og ingen sammenheng:sorry: Du har min dypeste medfølelse:Heartred
Babyen hadde sluttet å utvikle seg 12+2.
selv om det ikke er så forskning på letrozol og sammenheng med MA jeg har en følelse av at det er langt flere som mister i MA når de har brukt letrozol enn uten. Så men dette er bare mine tanker, ikke noe faglig. takk ❤️

Tenkte å oppdatere egen tråd. Første pp etter MA ble ikke noe graviditet, hadde blødninger lenge i syklusen og fikk den eggløsning. Den eggløsning på cd22-23 kan ha med letrozol å gjøre da den sist gang også ga meg el på cd19.

Liker ikke å få el så sen da egge kan få dårlig kvalitet har jeg skjønt. Men da er jeg på pp2 på cd3 og tok første letrozol tabletten idag. Blir spennende om letrozol fører til ny spire denne perioden.

CD11 her i dag. Og er har først PP med letrozol. Vi har prøvd i over 1,5 år på b2. Har regelmessig syklus og el, så tar letrozol for å booste el.

Veldig spennende å lese andre sine erfaringer, både de med og uten el. Også flere som prøver for første gang så veldig spent på å følge med hvordan det går for alle :Heartred
Hva ble resultatet her da? :bag:

Tenkte å oppdatere egen tråd. Første pp etter MA ble ikke noe graviditet, hadde blødninger lenge i syklusen og fikk den eggløsning. Den eggløsning på cd22-23 kan ha med letrozol å gjøre da den sist gang også ga meg el på cd19.

Liker ikke å få el så sen da egge kan få dårlig kvalitet har jeg skjønt. Men da er jeg på pp2 på cd3 og tok første letrozol tabletten idag. Blir spennende om letrozol fører til ny spire denne perioden.
Jeg hadde el på cd 43, resultatet blir strax 7 år :love7

Hva ble resultatet her da? :bag:
Var egentlig en ganske normal syklus, ble et par dager lenger enn den har vært de siste månedene. Men dessverre ingen graviditet.
Har tatt L denne syklusen og, og har hatt litt mer symptomer rundt el I form av veldig oppblåst og følsome nipler. EL kom også til normaltid på CD 13. Er nå på CD 16.

Var egentlig en ganske normal syklus, ble et par dager lenger enn den har vært de siste månedene. Men dessverre ingen graviditet.
Har tatt L denne syklusen og, og har hatt litt mer symptomer rundt el I form av veldig oppblåst og følsome nipler. EL kom også til normaltid på CD 13. Er nå på CD 16.
Så spennende da, jeg er på cd4 idag og er så optimistisk denne pp. el på cd13 er jo veldig bra og innenfor det normale.

Ville bare gi en liten solskinnshistorie til dere. Jeg begynte på letrozol etter nesten 2 år uten positiv test. Mangler en eggleder. Begynte for å være "sikre" på at jeg faktisk fikk eggløsning. Resultatet etter 3-4 mnd med letrozol var ikke mindre enn 3(!!) fostersekker å se på tidlig UL. Endte med tvillinger :) Jeg ble et monster på letrozol, så hadde 1 mnd pause mellom hver runde. Lykke til!

Ville bare gi en liten solskinnshistorie til dere. Jeg begynte på letrozol etter nesten 2 år uten positiv test. Mangler en eggleder. Begynte for å være "sikre" på at jeg faktisk fikk eggløsning. Resultatet etter 3-4 mnd med letrozol var ikke mindre enn 3(!!) fostersekker å se på tidlig UL. Endte med tvillinger :) Jeg ble et monster på letrozol, så hadde 1 mnd pause mellom hver runde. Lykke til!
Wow for en historie, altså bare med 1 eggleder og 3 forstersekker, magisk❤️ Gratulerer masse.
Vi hadde også prøvd i over 1,5 år uten positiv test. Fikk utskrevet letrozol og ble gravid med første runde enkeltdose men endte i MA, dessverre.
Blir spennde denne er 2 pp på letrozol.

Wow for en historie, altså bare med 1 eggleder og 3 forstersekker, magisk❤️ Gratulerer masse.
Vi hadde også prøvd i over 1,5 år uten positiv test. Fikk utskrevet letrozol og ble gravid med første runde enkeltdose men endte i MA, dessverre.
Blir spennde denne er 2 pp på letrozol.
Ja det var helt utrolig! Nå er de 2 år gamle herlige gutter :)
Supert at det fungerte så fort da, selv om det er fryktelig leit at det ikke endte godt. Masse lykke til nå! Misforstå meg rett, men jeg savner spenningen med prøving og testing, selv om jeg hatet det der og da. Men nå er det over og ut med babyfabrikken her så jeg får bare leve gjennom andres spenning her blandt annet. Heier på dere alle!

Ja det var helt utrolig! Nå er de 2 år gamle herlige gutter :)
Supert at det fungerte så fort da, selv om det er fryktelig leit at det ikke endte godt. Masse lykke til nå! Misforstå meg rett, men jeg savner spenningen med prøving og testing, selv om jeg hatet det der og da. Men nå er det over og ut med babyfabrikken her så jeg får bare leve gjennom andres spenning her blandt annet. Heier på dere alle!
Tussen takk :Heartbigred Kan du huske hvordan dine sykluser ble med letrozol? For eksempel på hvilke cd fikk du el og eventuelt om du fikk mer blødninger de syklusene du brukte letrozol enn uten?

Tussen takk :Heartbigred Kan du huske hvordan dine sykluser ble med letrozol? For eksempel på hvilke cd fikk du el og eventuelt om du fikk mer blødninger de syklusene du brukte letrozol enn uten?

Nei dessverre så aner jeg ikke. Ble ikke fulgt opp og stoler på ingen måte på mine egne analysering så det blir bare gjetting. Men jeg fikk en helt normal syklus om ikke annet. 28 dager, så regner med at den kom på dag 14. Før letrozol var det fort +- 10 dager.
Hadde ikke mer blødninger under de syklusene.

Vi er på tredje syklus med letrozol, og jeg prøver meg på dobbel dose. Er i dag CD 6, men på CD 4 fikk jeg en intens stikkende smerte på høyre side i underlivet. Det holdt på hele dagen av og på i bølger. Hadde ingen tegn til vanlig mensensmerter, bare den stikkende smerten. Det var så vondt at jeg måtte stoppe opp i løpet av dagen for å komme meg gjennom. På kvelden var jeg helt kjørt og la meg kl 19. Har ikke kjent noe mer siden det.

Er det noen her inne som har opplevd noe lignende?

Hva skal til for å få Letrozol egentlig? Må man gjennom spesielle utredninger? Er det kun gyn som skriver ut dette eller kan man gå via fastlegen?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp