Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Tussen takkNei, om han ikke mente du trengte cytotec så må man jo bare vente, jaDe er jo fagfolk, så vet nok hva de gjør. Tøft av det drar ut, sende deg en god klem!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tussen takkNei, om han ikke mente du trengte cytotec så må man jo bare vente, jaDe er jo fagfolk, så vet nok hva de gjør. Tøft av det drar ut, sende deg en god klem!
![]()
Jeg vet faktisk ikke. Testene er på 0,18 nå og har vært det en uke , hadde oppi 0,39 og så sank det igjen dagen etter . Så vi kjører jo på og tror det skjer noe og så ingentingJa kan kanskje stemme med onsdag, men tror ikke det i forhold til hva legen sa. Hadde nok blitt onsdag om ikke Letrozol, men virker som den kanskje kommer litt før med. Med mindre det stopper opp igjen. Min samboer reiser onsdag, så håper faktisk legen har rett i dette tilfelleEr så redd el blir forsyvet også får vi ikke lagt gode aksjer.
Ja, slitsomt med «plikt» sex over lengre tid, så den forstår jeg veldig godt! Grunnet pcos så kan du kanskje ikke følge med med el tester?
Vi bruker tester , men de hopper opp og ned litt om hverandre . Vi orker ikke annenhver dag over 2 uker , da er vi så lei og han klarer ikke å komme i målMen du bruk eggløsningstester! Dere trenger ikke kjøre på før LH toppen kommerFor ofte for jo nedsatt mengde og, hva ned hver andre dag? Og når testen blir positiv den dagen, og neste (om dere orker, om ikke er dagen med peak på testen best).
Mener jeg har lest mye om at mange med pco(s) sliter med det samme, og derfor ikke bruker el tester for de slår ut for ofte/feil. Vet ikke om det er i ditt tilfelle da. Men hadde ikke du sagt at du var på ul i går og faktisk bekreftet at det ikke er el enda, så hadde jeg nok trodd jeg hadde el cd 12. Og bare gått glipp av toppen liksom. Skjønner veldig godt det er frustrerende å måle med sånne tester, og at det føles langdraddVi bruker tester , men de hopper opp og ned litt om hverandre . Vi orker ikke annenhver dag over 2 uker , da er vi så lei og han klarer ikke å komme i mål![]()
Jeg og hadde egentlig trodd det , men utfloden har vært veldig tykk. Jeg merker på utfloden når kroppen prøver på el. Det er drittfrustrerende hele greiaMener jeg har lest mye om at mange med pco(s) sliter med det samme, og derfor ikke bruker el tester for de slår ut for ofte/feil. Vet ikke om det er i ditt tilfelle da. Men hadde ikke du sagt at du var på ul i går og faktisk bekreftet at det ikke er el enda, så hadde jeg nok trodd jeg hadde el cd 12. Og bare gått glipp av toppen liksom. Skjønner veldig godt det er frustrerende å måle med sånne tester, og at det føles langdradd![]()
Er det friskt blod? Da er det cd 1, ellers må du vente til det kommer friskt blodNå må jeg bare spørre.. Begynte og blø nå, ikke mye. Men, er blødning. Skal jeg ta det som dag 1? Skal starte på Letrozol på dag 3
Ja, friskt blod. Så tenker det må bli CD 1 i dag, bare blir usikker siden det ikke er Foss. Men, må ha bind og kommer når jeg tørker. Er så greit å bare høre så jeg er helt sikkerEr det friskt blod? Da er det cd 1, ellers må du vente til det kommer friskt blod![]()
Så lenge du får frisk blod og tydelig at det er mens da er det cd1. Så spennende, håper spiren sitter hos dere denne syklusenNå må jeg bare spørre.. Begynte og blø nå, ikke mye. Men, er blødning. Skal jeg ta det som dag 1? Skal starte på Letrozol på dag 3
Drit i mengden, så lenge det er frisk blodJa, friskt blod. Så tenker det må bli CD 1 i dag, bare blir usikker siden det ikke er Foss. Men, må ha bind og kommer når jeg tørker. Er så greit å bare høre så jeg er helt sikker![]()
Så lenge du får frisk blod og tydelig at det er mens da er det cd1. Så spennende, håper spiren sitter hos dere denne syklusen![]()
TakkDrit i mengden, så lenge det er frisk blod![]()
blir spennende, håper spiren sitter denne gangen
![]()
Det blir spennende! Krysser alt jeg kan for degTakkDa er det CD 2.
Ja, nå har vi planlagt baby making denne mnd. ChatGPT sa han ikke så noen grunn til at jeg skulle hoppe over, for det blir mest sannsynlig at Venstre slipper siden den er mere dominerende med tanke på folliker. 6 på venstre 4-5 på høyre
Nå er jeg på første runde med letrozol selv, men jeg og har merket utrolig mye mer murringer enn vanlig på denne runden. Jeg venter dog fortsatt på el da, CD 19 i dagHei! Håper noen andre med mer Letrozol erfaring kan svare på dette. Har utrolig mye svake mensenmurringer (beste jeg kan forklare det, men ikke helt likt heller) siden el. Dette er jo mest sannsynlig relatert til el fordi det er selvfølgelig alt for tidlig at dette kan sees i sammenheng med graviditet, men kan det likevel være et godt tegn at det «jobbes» så? Sikkert bare ønsketenking men ser liksom for meg at et beftruktet egg jobber seg nedover, men jeg er kanskje sprø? Er dette vanlige bivirkninger etter L? Også mye svake kramper i eggstokk(ene) og ryggen, men korsrygg «trykk» pleier jeg å ha tro jeg.
Blir helt tullerusk av dette. Prøver virkelig å ikke kjenne etter, for blir som regel bare skuffelse av det. Men kjenner på så utrolig mye rart. Er så oppblåst at jeg blir uvell når noe klemmer lett på magen, og svake murringer av og på hele dagen. Det er kanskje L relatert da, om du føler noe lignende? Eller bare rett og slett en «sterkere eggløsning» enn jeg er vandt med? Blæh, hater at alle symptomer er så like på el, mens og graviditetNå er jeg på første runde med letrozol selv, men jeg og har merket utrolig mye mer murringer enn vanlig på denne runden. Jeg venter dog fortsatt på el da, CD 19 i dag![]()
Har du hatt el enda? Jeg er så spent på om min i det hele tatt kommer denne måneden. Har hatt symptomer lenge føler jeg nå, er redd kroppen skal gi oppBlir helt tullerusk av dette. Prøver virkelig å ikke kjenne etter, for blir som regel bare skuffelse av det. Men kjenner på så utrolig mye rart. Er så oppblåst at jeg blir uvell når noe klemmer lett på magen, og svake murringer av og på hele dagen. Det er kanskje L relatert da, om du føler noe lignende? Eller bare rett og slett en «sterkere eggløsning» enn jeg er vandt med? Blæh, hater at alle symptomer er så like på el, mens og graviditet![]()
Ja, eller jeg håper det! Fikk maksimal på monitor fredag, og positiv strimmel på kvelden. På lørdag var den negativ igjen så den slapp et sted mellom der forhåpentligvis! Litt usikker på om jeg da var 1 dpo lørdag eller søndag, men skal i teorien være i dpo land så lenge det ikke var problemer med slippet. Når pleier du å få el utenom L?Har du hatt el enda? Jeg er så spent på om min i det hele tatt kommer denne måneden. Har hatt symptomer lenge føler jeg nå, er redd kroppen skal gi opp![]()