Håperpå2025
Flørter med forumet
TakkSå spennende! Krysser fingrene for at mange utvikler seg helt perfekt til torsdag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå spennende! Krysser fingrene for at mange utvikler seg helt perfekt til torsdag![]()

Spennende. Jeg også har fått ganske mye mindre dose, fra 225 mg til 150 mg bemfola. Så blir spennende å se for oss begge to. Håper de utvikler seg bra alle 8 eggene dineJeg sto på gonal-f 175ie forrige gang. Nå har jeg fått peroveris 125ie.
Har ingen tegn på overstimulering så jeg håper det var fornuftig å gi en så lav dose og at gullegget er en av de 8
Spennende med «nytt» opplegg da!
Masse lykke til på onsdag![]()

Deilig å være ferdig da! Og håper kvaliteten er foran kvantitet. Fortsatt 6 muligheter. Heier på deg!Egguttak idag- selve uttaket gikk greit. Det er mitt fjerde så nå er jeg ganske vant med alt…
Jeg ble forespeilet 8-11 egg ut, dessverre var hele 5 eggposer tomme. Det ble derfor bare 6 egg. Jeg pleier å ha litt flere egg ut, tror forrige gang jeg satte ovitrelle på stimuleringsdag 10 fikk jeg 8 egg. De andre gangene hvor jeg har stimulert til dag 12 har det ligget på mellom 11-13 egg. Jeg prøver å tenke at det noen ganger kan være bra med kvalitet over kvantitet og at mitt forrige forsøk faktisk endte med to blastoer. Men jeg er litt skuffet, og ganske nervøs for telefonen imorgen.
Jeg har lest om noen som får færre egg ut på lang protokoll, men bedre resultat til slutt. Så jeg håper det er det som skjer. Nå skal jeg tilbringe resten av dagen og morgendagen på sofaen med en god bok
Håper det går bra med alle dere andre som venter![]()

Tusen takkDeilig å være ferdig da! Og håper kvaliteten er foran kvantitet. Fortsatt 6 muligheter. Heier på deg!![]()
Ja, jeg håper jo veldig! Jeg har lest litt at noen har opplevd litt færre egg på lang protokoll, men bedre kvalitet. Men jeg vet jo ikke om det er det som er «vanlig». Det er helt forferdelig disse dagene frem mot eventuelt innsett. Jeg er veldig spent på telefonen fra klinikken imorgen. Jeg håper de har blitt befruktet alle sammen!Jeg fikk færre egg med lang protokoll (6 eller 7 med kort, og 4 med lang). Det gikk bedre med den langeTusen takkJa, jeg håper jo veldig! Jeg har lest litt at noen har opplevd litt færre egg på lang protokoll, men bedre kvalitet. Men jeg vet jo ikke om det er det som er «vanlig». Det er helt forferdelig disse dagene frem mot eventuelt innsett. Jeg er veldig spent på telefonen fra klinikken imorgen. Jeg håper de har blitt befruktet alle sammen!
Skjønner at det er fælt nåTusen takkJa, jeg håper jo veldig! Jeg har lest litt at noen har opplevd litt færre egg på lang protokoll, men bedre kvalitet. Men jeg vet jo ikke om det er det som er «vanlig». Det er helt forferdelig disse dagene frem mot eventuelt innsett. Jeg er veldig spent på telefonen fra klinikken imorgen. Jeg håper de har blitt befruktet alle sammen!
. Man blir jo også så veldig vant til å forberede seg på det verste. Ville bare si at jeg også har hørt historier som sier færre egg men flere blastoer, noe ganger er det kvalitet over kvantitet som gjelder! Krysser alt jeg har for deg
og at dagene går fort!
var ikke så veldig plagd med bivirkninger forrige runde, men denne runden her er det hetetokter, voldsom trøtthet, et temperament som går fra 0-100, forstoppelse og sykt ømme pupper. Rart at det kan være så forskjellig. Når begynte dere å teste etter fryseforsøk? Har fått testdag 16 dager etter innsett…SpennendeEgguttak idag- selve uttaket gikk greit. Det er mitt fjerde så nå er jeg ganske vant med alt…
Jeg ble forespeilet 8-11 egg ut, dessverre var hele 5 eggposer tomme. Det ble derfor bare 6 egg. Jeg pleier å ha litt flere egg ut, tror forrige gang jeg satte ovitrelle på stimuleringsdag 10 fikk jeg 8 egg. De andre gangene hvor jeg har stimulert til dag 12 har det ligget på mellom 11-13 egg. Jeg prøver å tenke at det noen ganger kan være bra med kvalitet over kvantitet og at mitt forrige forsøk faktisk endte med to blastoer. Men jeg er litt skuffet, og ganske nervøs for telefonen imorgen.
Jeg har lest om noen som får færre egg ut på lang protokoll, men bedre resultat til slutt. Så jeg håper det er det som skjer. Nå skal jeg tilbringe resten av dagen og morgendagen på sofaen med en god bok
Håper det går bra med alle dere andre som venter![]()
Krysser fingrene for deg
Håper gullegget er der. Stor klem til degSå spennende. Jeg hadde 14 dager etter innsett. Klarte ikke å holde megHadde innsett på fredag og er på dag 6 med cyklogestvar ikke så veldig plagd med bivirkninger forrige runde, men denne runden her er det hetetokter, voldsom trøtthet, et temperament som går fra 0-100, forstoppelse og sykt ømme pupper. Rart at det kan være så forskjellig. Når begynte dere å teste etter fryseforsøk? Har fått testdag 16 dager etter innsett…
testet positivt 6 dager etter innsett, men den ble dessverre negativ igjen. Så vi vet jo at det var et egg som prøvde å feste seg. Og det er litt godt å vite det også. Hvilken klinikk er du hos?
da må det vel være minst 1 å sette tilbake på torsdag håper jeg.Oi, det var jo et vanvittig godt resultat da! 100% befruktining. Så gøyDa ringte klinikken og alle 9 egg er befruktetda må det vel være minst 1 å sette tilbake på torsdag håper jeg.
Ja veldig glad og fornøyd!Oi, det var jo et vanvittig godt resultat da! 100% befruktining. Så gøy![]()

Ja, det blir veldig spennende. Jeg har litt troen på prednisolon. Min venninne med to IVF barn fikk begge sine på runder hvor hun brukte det. Så man blir jo litt påvirket i tankegangen. Fikk argumentert meg til det selv, selv om legen ikke hadde jo tro på det. Er nok eggene som er hovedproblemet her da grunnet alder, men han var enig i at det ikke skadet å prøve. Heier på at det denne runden blir runder den funker for degJa veldig glad og fornøyd!
Men jeg tror egentlig ikke at det er embryoene som er problemet hos oss. Jeg tror mer det er forhold i livmoren. Nå står jeg på prednisolon så blir spennende å se om det var det som skulle til
Skal du teste snart eller har du testet?
Beklager hvis du har skrevet det før men får ikke med meg alt![]()
).Ja føler mange her på forumet har blitt gravide på prednisolon, selv om forskning ikke viser at det har noe effekt. Men man blir jo desperat for å prøve noe annet siden det ikke har fungert før.Ja, det blir veldig spennende. Jeg har litt troen på prednisolon. Min venninne med to IVF barn fikk begge sine på runder hvor hun brukte det. Så man blir jo litt påvirket i tankegangen. Fikk argumentert meg til det selv, selv om legen ikke hadde jo tro på det. Er nok eggene som er hovedproblemet her da grunnet alder, men han var enig i at det ikke skadet å prøve. Heier på at det denne runden blir runder den funker for deg
Jeg har teste dato 4.2. 8dpo og ruge dag 6 i dag. Jeg har veldig lite trua på at det blir suksess. Uten at jeg kan si hvorfor. Er bare magefølelse (og/ evt. basert på, statistikk).
Uff, så leit. Føler med degHar fått vite at av de 6 fertiliserte eggene ble to til blastocyster, men at de ikke kan brukes på grunn av dårlig kvalitet. Jeg var forberedt på at denne runden ikke gikk veien, særlig da det ble oppdaget rester i livmoren etter at jeg hadde startet stimuleringen. Selv om jeg var forberedt på at det ikke gikk veien, ble jeg litt mer skuffet enn jeg hadde trodd. På grunn av fjerning av restene og blødningene kan jeg heller ikke starte på ny stimulering til egguttak og må vente på evt innsett av fryst embryo i mars. Dette er en frustrerende prossess. Det er så mye usikkerhet og venting. Beklager en lite positiv post, men hadde bare litt behov for å ventilere.
Håper de får fjernet restene raskt og at du kan komme i gang!!Skjønner godt du er veldig skuffet… du hadde vel også lang protokoll?Da ringte klinikken. Av de 6 eggene var kun 3 modne, og av de 3 er det kun 1 som har blitt befruktet. Dette er det absolutt dårligste egguttaket jeg har hatt og jeg forstår ingenting. Hvordan kunne det gå så galt? Hva har skjedd denne gangen? Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre… Jeg vet at det er et lite håp igjen. Et håp om innsett og så kanskje, kanskje graviditet. Men nå klarer jeg ikke tenke på det som en mulighet en gang. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke eller føle eller tro. Nå sitter jeg å føler at alt jeg har gjort de siste månedene har vært helt bortkastet og at kroppen min virkelig jobber i mot meg. Hvordan kan det bli så mye dårligere når både legen og jeg har gjort så mye for at det skal bli bedre?
Jeg klarer bare ikke forstå hvorfor dette skal være så vanskelig? Når skal man egentlig gi opp?

Kjenner meg veldig igjen i fortvilelsen og frustrasjonen. Spesielt når man har lagt så mye ekstra innsats for at det skal gå bra. Jeg krysser også fingrene for at det er gullegget som klarer segDa ringte klinikken. Av de 6 eggene var kun 3 modne, og av de 3 er det kun 1 som har blitt befruktet. Dette er det absolutt dårligste egguttaket jeg har hatt og jeg forstår ingenting. Hvordan kunne det gå så galt? Hva har skjedd denne gangen? Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre… Jeg vet at det er et lite håp igjen. Et håp om innsett og så kanskje, kanskje graviditet. Men nå klarer jeg ikke tenke på det som en mulighet en gang. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke eller føle eller tro. Nå sitter jeg å føler at alt jeg har gjort de siste månedene har vært helt bortkastet og at kroppen min virkelig jobber i mot meg. Hvordan kan det bli så mye dårligere når både legen og jeg har gjort så mye for at det skal bli bedre?
Jeg klarer bare ikke forstå hvorfor dette skal være så vanskelig? Når skal man egentlig gi opp?

Å, det var veldig leit å høre. Skjønner at du blir skuffet og at ventetiden føles langHar fått vite at av de 6 fertiliserte eggene ble to til blastocyster, men at de ikke kan brukes på grunn av dårlig kvalitet. Jeg var forberedt på at denne runden ikke gikk veien, særlig da det ble oppdaget rester i livmoren etter at jeg hadde startet stimuleringen. Selv om jeg var forberedt på at det ikke gikk veien, ble jeg litt mer skuffet enn jeg hadde trodd. På grunn av fjerning av restene og blødningene kan jeg heller ikke starte på ny stimulering til egguttak og må vente på evt innsett av fryst embryo i mars. Dette er en frustrerende prossess. Det er så mye usikkerhet og venting. Beklager en lite positiv post, men hadde bare litt behov for å ventilere.
God klem