Januar 2025

Dere som har vært til uttak og ikke ble overstimulert, ble dere kvalm og oppblåst etterpå?
Jeg er så redd for ny overstimulering og kjenner meg så oppblåst med luftsmerter :(

Dette var vondt å lese:pale:sorry::Heartpink Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. I tankene du har. Jeg skal uansett krysse alt jeg har for det ene egget ditt:Heartpink:smiley-angelic001 Sender deg også en god klem. Dette er så urettferdig..
Tusen takk kjære deg :Heartred

Klarte ikke la være å ta en test i dag. 9dpo. Blenda. Vet det er tidlig, men likevel. Huff, så dumt å gjøre :dead:
Det er tidlig!! Legg den bort og ikke tenk på det! Det er ikke vanlig å ha positiv så tidlig! Min eneste positive test kom kvelden 11 dpo ( på dagen hadde den vært negativ!)

Idag ringte de på nytt fra klinikken! Mitt lille embryo holder fortsatt fast- den har delt seg perfekt og foreløpig null fragmentering. Det er jo gode nyheter og jeg ER glad, likevel er jeg ikke helt klar for å være overveldende positiv. Det kan fortsatt være mye som kan gå galt, men vi er en dag nærmere målet for innsett.

Et annet spørsmål! Jeg var så borte-vekk i går at jeg glemte å ta cycglogest når jeg skulle legge meg… jeg tok altså kun en i går. Er det krise? Jeg føler at jeg virkelig må pøse på med progesteron for at dette skal gå…

Idag ringte de på nytt fra klinikken! Mitt lille embryo holder fortsatt fast- den har delt seg perfekt og foreløpig null fragmentering. Det er jo gode nyheter og jeg ER glad, likevel er jeg ikke helt klar for å være overveldende positiv. Det kan fortsatt være mye som kan gå galt, men vi er en dag nærmere målet for innsett.

Et annet spørsmål! Jeg var så borte-vekk i går at jeg glemte å ta cycglogest når jeg skulle legge meg… jeg tok altså kun en i går. Er det krise? Jeg føler at jeg virkelig må pøse på med progesteron for at dette skal gå…
Så bra embryo har delt seg perfekt!! Kan ikke tenke meg at det gjør noe å gleme å ta en cyclogest.

Det er tidlig!! Legg den bort og ikke tenk på det! Det er ikke vanlig å ha positiv så tidlig! Min eneste positive test kom kvelden 11 dpo ( på dagen hadde den vært negativ!)
Du har selvsagt helt rett. Men det er vanskelig å ikke gå litt i kjelleren. Selv om sist jeg testet positivt var det ført på 16dpo (fordi det ikke var helt forventet) og de testene var på ingen måte knallsterke. Ikke testet jeg mer heller. Når jeg ser tilbake på det nå, så virker det helt som et annet menneske. At det ikke var meg…

Forøvrig så glad for å høre om egget ditt med perfekt deling og null fragmentering. Som chatgtp sa til meg: det er et meget godt utgangspunkt :Heartpink :Heartpink

Åh så godt å høre, dette er helt sikkert gullegget ditt :hello2 :Heartred Krysser alt jeg har

Du har selvsagt helt rett. Men det er vanskelig å ikke gå litt i kjelleren. Selv om sist jeg testet positivt var det ført på 16dpo (fordi det ikke var helt forventet) og de testene var på ingen måte knallsterke. Ikke testet jeg mer heller. Når jeg ser tilbake på det nå, så virker det helt som et annet menneske. At det ikke var meg…

Forøvrig så glad for å høre om egget ditt med perfekt deling og null fragmentering. Som chatgtp sa til meg: det er et meget godt utgangspunkt :Heartpink :Heartpink
Absolutt! Og jeg har vært der selv. Den kjelleren er blitt som stua mi gjennom de ukene fra uttak til positiv/negativ test. Emosjonelt er det helt forferdelig!

Det er godt å høre at til og med chatgpt har troa på embryo’et mitt :Heartred Men det føles så skummelt å ha for mye håp også:nailbiting:

Så bra embryo har delt seg perfekt!! Kan ikke tenke meg at det gjør noe å gleme å ta en cyclogest.
Jeg håper det skal gå bra, men jeg ringte klinikken for å være sikker - de skulle kontakte meg tilbake, men de trodde ikke det var noe i veien. Jeg er likevel litt nervøs fordi vi skal holde litt øye med progesteron denne runden. Den har oppført seg litt merkelig, så jeg vet ikke helt om jeg har optimale verdier ved innsett.

Klarte ikke la være å ta en test i dag. 9dpo. Blenda. Vet det er tidlig, men likevel. Huff, så dumt å gjøre :dead:
Å, men det er fortsatt håp:Heartpink9dpo er tidlig.

Jeg klarte ikke å la være jeg heller:dead: min tidlig test er svak positiv, men tør ikke stole på det. Ser noen har hatt utslag etter Ovitrelle i opptil 14 dager. Det er 14 dager siden jeg satt min i dag.

Så godt å høre :Heartpink
Heier på deg og din bittelille :Heartpink
:smiley-bounce016

Å, dette var leit..! Hva ønsker du helst selv? Er du klar for å prøve med en gang eller ville du helst hatt en pause?
Leit men greit❤️Vet ikke. Kommer an på sykehuset. Vil helst starte med engang, men tar det ikke så tungt om jeg må vente 1 måned. Har veldig lyst på en ny konsultasjon før oppstart. Håper det er mulig i 2 forsøk offentlig. Vet ikke helt hvordan det fungerer. De sa bare meld mensen igjen. Men har ingen plan for forsøk 2 eller om de mener vi skal kjøre samme stimuleringsplan. Venter på svar og vente på TR så jeg får meldt inn. Er kjipt, men får prøve igjen. Skal be om ICSI. Er det noen med erfaring på forsøk 2 offentlig? Hvordan det fungerer?

Å, men det er fortsatt håp:Heartpink9dpo er tidlig.

Jeg klarte ikke å la være jeg heller:dead: min tidlig test er svak positiv, men tør ikke stole på det. Ser noen har hatt utslag etter Ovitrelle i opptil 14 dager. Det er 14 dager siden jeg satt min i dag.
Så spennende! Hvor langt i løypa er du nå? Kan jo være Ovitrelle. Men kan jo likegjerne være babystrek :Heartpink :Heartpink:Heartpink

Jeg har ikke tatt eggløsningstester denne måneden så brukte bare Premom til å lagre graviditetstestene. Tenkte det var vanskelig å sammenligne så svake streker. Kan jo være kjemisk også. Skal ta blodprøver på fredag så får se da. Hadde egentlig lovet meg selv at jeg ikke skulle teste :smiley-ashamed008

Vedlegg

• Screenshot_20250129_182125_Premom.jpg
    Screenshot_20250129_182125_Premom.jpg
    312,1 KB · Visninger: 43
Jeg har ikke tatt eggløsningstester denne måneden så brukte bare Premom til å lagre graviditetstestene. Tenkte det var vanskelig å sammenligne så svake streker. Kan jo være kjemisk også. Skal ta blodprøver på fredag så får se da. Hadde egentlig lovet meg selv at jeg ikke skulle teste :smiley-ashamed008
Det er jo udiskutabelt strek på alle tre :Heartpink krysser fingre og tær for at de bare blir sterkere og sterkere :joyful:

Det hadde vært fantastisk, men kjenner at jeg har liten tro på det. Er 12 dpo. Hvis man teller dagen etter egguttak som 1dpo? Satt Ovitrelle onsdag for to uker siden.
Felleskatalogen sier vel at Ovitrelle kan gi positiv test i inntil 10 dager etter administrering, så jeg har trua på at dette er babystrek! Men skjønner godt det er skummelt å håpe for mye, så jeg krysser bare alle fingre og tær for deg :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp