Januar 2025

Da er jeg en ruger på en 3 dagers og med rekordstor slimhinne på 10mm!!!!
Har tatt e-vitamin dråper og L-arginin denne runden etter anbefaling her inne som ser ut til å ha hjulpet :D
Jeg var lett overstimulert men ikke nok til at hun ikke tørte å sette tilbake, men må ta det litt med ro de neste dagene da.
Jippi! Så bra! Da krysser vi alt for at dette er din termin-spire:hello2

Da hadde jeg uttak i går. De hadde litt problemer med å finne andre egget. Men til slutt kunne de hente ut 2 stykker. Begge er befruktet. Skal vi se om de utvikler seg fint. Håper på innsetning på mandag.
Gratulerer! Så bra at begge ble befruktet!! Jeg tenker mer og mer at det handler om kvalitet over kvantitet i dette gamet:Heartred

Heier sååå på dette embryoet :Heartpink

Og skjønner så godt du var skuffa etter uttaket og med at det bare ble ett egg som utvikler seg. Så mye innsats, tid og energi for ikke å snakke om følelser som er lagt ned. :Heartpink Krysser virkelig fingre og tær for dette egget :Heartpink

Og kjenner meg så igjen i tankene og fortvilelsen din. Hadde man bare hatt en garanti for at det gikk så hadde det føltes så mye enklere. Jeg husker jeg også på et tidspunkt med nr1 tenkte «er dette verdt det?!». Samtidig kom jeg frem til at jeg ville ha prøvd ALT før vi ga opp. Nå var vi heldige og måtte bare betale for en runde privat selv, men jeg var innstilt på å fortsette selv om det gikk på bekostning av å kjøpe ny bolig.
Dette er noe man må kjenne og føle på selv. Jeg skjønner det føles håpløst, men jeg har troa :Heartpink

Her satt den på forsøk 15 når vi teller med inseminasjoner også:Heartpink
Tusen takk! :Heartred Jeg merker at jeg blir mer påvirket av dette nå enn jeg gjorde i starten. Da gikk det bedre at det var litt nedturer. Nå er alt mye «større». Alle følelser er større også og man mister litt troa på at en graviditet faktisk er mulig. At kroppen min kanskje ikke klarer det… Men det er jo ikke nødvendigvis sånn.

Det er så utrolig koselig å lese at andre har troa og heier når du selv har mistet litt håpet… Men det går bedre nå, og jeg er forsiktig optimistisk for innsettet på fredag. Det kan jo fortsatt gå!

Klinikken ringte idag også, og kunne fortelle at graderingen på min 3-dagers fortsatt er veldig bra. Den deler seg som den skal, og det er ingen fragmentering. Kanskje har alle pillene mot oksidativt stress fungert?

Hun fortalte også at de graderte 3-dagers embryo i 1, 2 eller 3- hvor 1 er best og 3 er dårligst kvalitet. Min er på gradering 1, så det er jo veldig positivt! Hun mente også at de fleste som så ut som min ville kunne settes inn (det var hennes erfaring), men hun ville ikke love noe. Jeg er optimistisk og kommer nå til å bli mer overrasket hvis jeg ikke har innsett imorgen:smiley-ashamed004

De skal uansett ringe meg imorgen å fortelle hvordan det står til (for å roe nervene mine, sa hun). Så nå er jeg offisielt et nervevrak av en kvinne. Jeg er ikke litt flau en gang:happy:
Åh, dette blir så spennende. Utgangspunktet er jo knall. Kvalitet over kvantitet har min venninne mast hull i hodet mitt om, da jeg fikk ett egg, så da maser jeg det videre til deg:joyful:. Skal se at dette ene knallembryoet er det som skal til. Survival of the fittest og alt det der. Hvor sykt gøy hadde ikke det vært da. Om denne runden gikk fra stor skuffelse og enorm nedtur til den største oppturen. Jeg håper virkelig det :Heartpink :Heartpink

Klinikken ringte idag også, og kunne fortelle at graderingen på min 3-dagers fortsatt er veldig bra. Den deler seg som den skal, og det er ingen fragmentering. Kanskje har alle pillene mot oksidativt stress fungert?

Hun fortalte også at de graderte 3-dagers embryo i 1, 2 eller 3- hvor 1 er best og 3 er dårligst kvalitet. Min er på gradering 1, så det er jo veldig positivt! Hun mente også at de fleste som så ut som min ville kunne settes inn (det var hennes erfaring), men hun ville ikke love noe. Jeg er optimistisk og kommer nå til å bli mer overrasket hvis jeg ikke har innsett imorgen:smiley-ashamed004

De skal uansett ringe meg imorgen å fortelle hvordan det står til (for å roe nervene mine, sa hun). Så nå er jeg offisielt et nervevrak av en kvinne. Jeg er ikke litt flau en gang:happy:
Ååh så gode nyheter! Kanskje på mnd siste dag, blir det din tur også :Heartred :love017 da tror jeg du må være den siste i januar-gruppa? Håper sann for deg. Tenk om det går. Høres ut som embryoet er på god vei og nå må det bare feste seg :angelic::Heartred

Da er jeg en ruger på en 3 dagers og med rekordstor slimhinne på 10mm!!!!
Har tatt e-vitamin dråper og L-arginin denne runden etter anbefaling her inne som ser ut til å ha hjulpet :D
Jeg var lett overstimulert men ikke nok til at hun ikke tørte å sette tilbake, men må ta det litt med ro de neste dagene da.
Jippi, gratulerer som ruger og med knallbra slimhinne :joyful:

Krysser alle fingre og tær for at det blir innsett av gullegget i morgen :Heartpink

Altså, nå svinger magefølelsen så mellom gravid ikke gravid at det endres sikkert en gang i timen. Føler dette opptar all hjernekapasiteten min om dagen. Null symptomer på graviditet. Så er vel kanskje mer et håp enn magefølelse. Merker lite av Cyclogest, bortsett fra litt forstoppelse, oppblåst og tidvis uvel/småkvalm. I går og i dag har jeg hatt en rar følelse i magen. Kjennes stølt på et vis. Men ikke bare nederst i magen, men helt opp til diafragma. Så merkelig følelse. Noen som vet om det kan skyldes Cyclogest? :bookworm:

Altså, nå svinger magefølelsen så mellom gravid ikke gravid at det endres sikkert en gang i timen. Føler dette opptar all hjernekapasiteten min om dagen. Null symptomer på graviditet. Så er vel kanskje mer et håp enn magefølelse. Merker lite av Cyclogest, bortsett fra litt forstoppelse, oppblåst og tidvis uvel/småkvalm. I går og i dag har jeg hatt en rar følelse i magen. Kjennes stølt på et vis. Men ikke bare nederst i magen, men helt opp til diafragma. Så merkelig følelse. Noen som vet om det kan skyldes Cyclogest? :bookworm:
Når skal du teste? :happy:

Tenker så på deg i dag :Heartpink

Blodprøven var positiv så da er jeg visst gravid :Heartpink Klarer ikke helt å tro på det. Synes strekene jeg har fått hjemme er for svake, men krysser jo fingrene for at det skal gå bra likevel. De skrev at jeg kunne slutte med cycglogest med en gang. Trodde en burde ta ut uke 7-8? Kjenner at jeg ikke vil slutte ennå.. Tror jeg har flere pakker på resepten som jeg kan hente ut så vurderer å bare gjøre det. Hva har dere andre fått beskjed om?

Jeg har ikke meldt meg inn her. Men hadde innsett 18. januar, offisiell testdag er i morgen, men nå klarte jeg ikke vente lenger, så tok en test, og den var ganske klar positiv! Har ikke fått sagt det til mannen enda, da han ikke e hjemme og jeg lovte egentlig og vente til i morgen. Så derfor måtte jeg bare dele det her med dere! Håper det er i orden :dance018 dette var mitt innsett nr. 12 og kun 4 ganger har jeg fått positiv test, første og tredje gang mistet jeg i uke 5, og den andre ble en hærlig gutt som nå er 2,5 år. Så nå krysser jeg alt jeg eier og her for at jeg klarer å holde hele vegen så han får en bror eller søster :Heartred

Vedlegg

• IMG_0466.jpeg
    IMG_0466.jpeg
    802,1 KB · Visninger: 36
Blodprøven var positiv så da er jeg visst gravid :Heartpink Klarer ikke helt å tro på det. Synes strekene jeg har fått hjemme er for svake, men krysser jo fingrene for at det skal gå bra likevel. De skrev at jeg kunne slutte med cycglogest med en gang. Trodde en burde ta ut uke 7-8? Kjenner at jeg ikke vil slutte ennå.. Tror jeg har flere pakker på resepten som jeg kan hente ut så vurderer å bare gjøre det. Hva har dere andre fått beskjed om?
Hurra! Gratulerer :Heartpink Hausken sier Cyclogest til (til og med?) uke 7 ved positiv test.

Jeg har ikke meldt meg inn her. Men hadde innsett 18. januar, offisiell testdag er i morgen, men nå klarte jeg ikke vente lenger, så tok en test, og den var ganske klar positiv! Har ikke fått sagt det til mannen enda, da han ikke e hjemme og jeg lovte egentlig og vente til i morgen. Så derfor måtte jeg bare dele det her med dere! Håper det er i orden :dance018 dette var mitt innsett nr. 12 og kun 4 ganger har jeg fått positiv test, første og tredje gang mistet jeg i uke 5, og den andre ble en hærlig gutt som nå er 2,5 år. Så nå krysser jeg alt jeg eier og her for at jeg klarer å holde hele vegen så han får en bror eller søster :Heartred
Oi, knallfin test! Gratulerer!! :Heartpink

Jeg skal stå på det til uke 9 pga flere tidligere SA. Jeg hadde bare fortsatt om du føler det er tryggere :Heartpink Og gratulerer så mye med positiv blodprøve :Heartpink

Wow! Gratulerer så mye! :Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp